Mooie paint. k denk dat hij bedoelt dat als je de lijn van het blauwe vlak op de motorkap doortrekt naar de lijn van het blauwe vlak op het dak, dit geen rechte lijn is (lijn denkbeeldig doortrekken over het raam). Voor een rechte lijn zou het blauwe vlak op de motorkap iets meer naar het linker voorwiel moeten. Zelf wil ik deze paint namaken http://img2.autosport1.nl/cms/images/stories/2011/Internationaal/110115_24h_dubai_jordans_480.jpg
Ja ok, maar de lijn op het dak en op de motorkap zijn niet recht, maar hebben een kromming, dus je weet niet hoe die doorlopen. In dit geval dus met het raam mee. Heb gewoon gedaan zoals in het echt op de auto zit
Ik heb een stom probleem. Ik wil dus Car Soccer gaan doen. nou dan zijn we met z'n achten (4 vs 4) en dan heeft iedereen een auto gekozen, en dan start die game helemaal niet?! hoe kan dat? ik kan ook niet op Ready klikken ofzo?
Ik wil me ook graag inschrijven op aanraden van DenVan! Lijkt me lachen! Zal er morgen zijn. Grt, Bassie
Ik probeer morgen ook in een nieuwe jas aan de start te verschijnen; het moet zoiets als dit worden: http://www.motorcom.es/motorcom/?page_id=310 ....nog wel wat werk voor de boeg.
Ik blijf voor nu nog even in mijn oranje gevaarte rijden denk ik! Heb ook nog een wtcc paint maar die hebben vast meer mensen al!
Als het nog mogelijk is wil ik mij ook aanmelden voor vanavond, en wellicht ook alvast voor de volgende keer.
ja wacht ff, ik vind wel dat je alleen mensen mee moet laten doen die alle wedstrijden willen. en niet van ja ik wil vanavond wel 1 keer mee doen want het is wel een toernooi.. ik moet nog ff kijken of ik vanavond kom, heb namelijk nogal tentamen stress door te laat gaan leren
Ik heb één van mij twee Seat leon SC in de gezamlijke garage gezet. Ik rij zelf met een andere livery rond, dus die leon kan iemand anders voor vanavond gebruiken als die geen SC heeft.
? Vorige keer waren er maar 10 van de 16 dus als jij met halve servers wil racen prima. Het word zo alleen maar leuker en meer chaos. Daarom moet er een reserve lijst zijn!