1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Seat Leon Supercup [AM] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 21 okt 2011.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Zou het wellicht een idee zijn (ook om bovengenoemde te voorkomen) om voor de race een kwalificatie van 10 minuten te houden? In de FM4 opties is het zo in te stellen dat degene met de snelste rondetijd in een sessie de meeste punten krijgt, en dat in de hieropvolgende race degene met de meeste punten vooraan start (en de 2e op de 2e plaats etc)

2. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Als je sneller bent kom je er wel voorbij het kost alleen wat meer tijd.
    Verassingen zijn dan ook uitgesloten... of er moet iemand op je knallen terwijl je vooraan start.

3. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dat terwijl hij op anderen commentaar heeft lol :thumbs:

4. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Mmm, dan toch maar even kijken naar de lijnen van Mazda6...., kom met veel moeite op 2,09: xx uit op Mugello......waar ik die 3 seconden moet zoeken?????:confused:

5. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Gisteren ook weer geoefend, maar mijn tijd niet kunnen verbeteren. Alleen weer sectortijden verbeterd, maar nooit een perfect rondje helaas. Soms lijkt het alsof het een heel snel rondje wordt/is, maar dan toch weer 3 tiende langzamer dan mijn snelste tijd of ik verpest in de laatste bochten een paar tiende. Erg frustrerend.

Toch ook maar eens kijken naar het rondje van Mazda

6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik merkte dat ik m'n tijden vooral heb kunnen verbeteren in de bocht waarin Mugello Long zich afscheidt van Mugello Short (linksaf) en de bocht daarna (rechtsaf).

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Dat is inderdaad echt een lef bochtje waar je snel weer op het g(r)as kan.

8. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Ja lol 8)

@ Denvan

Is ook zo. Bij bijna alle racers kan je er ook met een eerlijke battle voorbij uiteindelijk.

Alleen op Tsukuba had ik toch met KoelleBobes een rare battle. Rechte stuk (start/finish) zit ik rechts van hem. Vol er naast, roept hij: "Pas op he, ik moet wel de bocht gewoon nemen". Dus ik denk ja dat snap ik, ik houd hem heel kort in de binnenbocht zodat hij de buitenbocht kan nemen. Ben ik er voorbij, schuift KoelleBobes in vanuit zn buitenbocht, ook heel logisch en goed. Alleen had hij meer snelheid dus duwt hij me op de achterkant echt een volle seconde naar voren wat dus uiteindelijk grasmaaien voor mij wordt.

Dus ik zeg: "Wtf?" Hij: "Ja ik nam de bocht normaal hoor.." Dat kan wel ja alleen is het geen time trial maar een race _0/

#coolstorybro :+

9. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Heb je die race opgeslagen?
    Wil hem nu zelf wel zien. :9

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    OP:
    ^Dit

11. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle racejes (behalve de eerste) in mijn winkel als het goed is ;)

12. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Dan zal je even bij Bassie moeten kijken.

Tsukuba in de Peugeot.

13. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Hee Menno, jij mag niet kijken + jij moet met een ronde achterstand beginnen + voor de start van de race 1 wiel van je seat inleveren + 3 x verplicht pitten. :)

Als Mazda nog sneller is dan worden de sancties voor hem nog hoger (starten in een flintstone auto o.i.d.) :p

14. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    oefenen is LAME!|:- geen wonder dat jullie allemaal zo hard rijden!

ben eigenlijk wel eens benieuwd of mensen hier een baan en een gezin hebben of dat ik allemaal tegen studenten rijd die veel te veel tijd over hebben! hehehe no offence uiteraard!

15. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Haha de vraag is alleen of je mét oefenen dezelfde tijden zult rijden :p

16. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik werk braaf fulltime, alleen savonds en in het weekend thuis. Bak er ook niet denderend veel van, houden wij het spannend achterin.

PS. kan iedereen die afgelopen zondag heeft meegedaan zijn positie weer effe posten? Ik heb de eerste 13 dacht ik.. Dan kan ik de score weer online zetten ;)

Edit: Ik ben het met asjemenou eens ^^

17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Update:
    2.06.488 :) --> Herhaling staat op SF, betreft rondje 5 voor geïnteresseerden. De rondjes daarvoor zijn allemaal wat langzamer en soms ongeldig vanwege iets teveel gras meepakken. Als je een flintstone-auto vindt, asjemnou, dan zal ik er graag in rijden! haha

Terzijde: Ik heb deze week vrij, maar normaal gesproken een meer dan fulltime baam (icm 1 dag studeren). Heb gisteren maar 7 rondjes geoefend op de baan en vandaag 6, bij elkaar dus krap een halfuur. Valt best mee :)

Laatst bewerkt: 23 nov 2011
  18. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Hee Lircky ik voel met je mee, maar ik heb baan + kids + vrouw + familie + 2e vrouw + vette tv waar de xbox op aangesloten is, maar waar dus ook de vrouw GTST + vrouwen films en de kinderen sesamstraat t/m phineas and ferb op willen kijken.

Jongens bezint eer ge begint.........maar straks toch ff racen :p

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612

20. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha Epic

Deel Deze Pagina