Even wat oefenrondjes gereden (5 om precies te zijn) Nu als beste tijd: 1.58.923 Jullie al geoefend? Ben wel benieuwd wat die tijd waard is!
TCS uit scheelt best wel, probeer maar is! Die auto trekt toch niet zo makkelijk weg aan de achterkant.
Staat er nog niet in? Hier ook niet. En hoeveel layers is het ongeveer. Kan ik er rekening mee houden.
Lijkt me leuk! Ik doe ook mee, al weet ik niet of ik elke keer mee kan doen en ik zal er voor het achterhoede gevecht zijn denk ik Je moet dus wel ff die auto kopen? Of kan ik die gewoon kiezen bij de race? Van mij mag het best 2x in de week trouwens, wat meer spreiding voor als je bepaalde dagen niet vaak kunt en wat meer races is ook niet zo erg als je een keer eentje mist. EDIT: Net paar rondjes geoefend, ABS, TCS en STM uit, Simulatiesturen en handmatig schakelen zonder koppeling. Normaal heb ik meeste hulpmiddelen uit, maar deze auto heeft een hele goede handling, dus dan kan het wel. Kwam tot 2:03:0xx.
Wow XBW logo maken wordt lastig, zit écht in een enorm bizarre drukke week... Gisteren hele dag van huis geweest en vandaag ook dik overwerken.. Maandag nog zeer belangrijk tentamen . Ik race wel mee maar oefenen gaat echt niet lukken ook
Ik ga ook niet oefenen. Zie het nut er niet van in als ik toch de banen wel ken. Jammer van dat logo. Dan hoeft dat voor mij iig niet meer.
Ik had me op de eerste pagina van dit topic aangemeld, maar sta niet in de lijst. Is hier een reden voor ?. Of zijn jullie bang voor echte tegenstand?
Kan ik mij nog inschrijven? Ik zal niet elke zondag aanwezig zijn ivm de derde helft. (neem aan dat dit geen probleem is) En veel tijd om te oefenen zal er ook niet zijn, maar het gaat om de lol.