Ja, miste mijn rempunt eind van recht stuk 2e ronde......maartikte lugnut ? niet aan, kon nog net naar links sturen. Al was het milimeter werk . Zie ook foto's na de actie. Volgens mij heb ik erg clean gereden. BTW weet iemand hoe ik foto's kan uploaden op XBW? lukt mij niet..., ben nog een beetje nieuw.
ik heb me best vermaakt ook al reed ik in de onderste regio! Wel frustrerend dat jullie allemaal zoveel sneller zijn, had het stiekum iets meer compacter opelkaar verwacht denk ik. spanning was er wel, telkens als je bij een bocht aanremmen en dan achter je kijken of een een sjaak je niet keihard gaat beuken. Was later nog ff online met een race, en dat sloeg echt helemaal nergens op. Mensen die jouw bumper als rem gebruiken, echt zo irritant! Heb drie races gestart en geen een uitgereden... (jammer van de tijd) Toen maar ff rivals gecashed, kan bijna mijn aventador kopen. Als er mensen van hun cash afwillen zeg dat dan even, dan zetten we even een autoveiling op . Oh ja Carsoccer was gaaf, leuk om mensen lekker te blokken! volgende keer wel met wat diverse auto's denk ik..
Ja, maar juist met mensen, die je min of meer "kent" is het leuker dan met random onbekenden over de wereld. Van mij mag het ook uitgebreid worden, erg leuk concept, ben benieuwd naar mn eerste race volgende week @Tyrant: Bedankt, das een mooie idd!
ik vind ook dat we dit moeten blijven doen, en dan wat kortere toernooitjes (van 3 races oid) en dat de punten wat dichter bij elkaar liggen zodat je niet meteen fucking ver achter ligt met punten en als de toernooitjes 3 races worden maakt het ook niet zoveel uit als je 1 keer niet kan, of 1 race crashed dan begint er over 2 races toch weer een nieuwe toernooi, en dan blijft het ook leuk voor iedereen
Een sprint race is wel leuk, en de uitslag van de sprint race (5laps) bepaalt dan wat de startopstelling van de volledige race wordt.
maar hoe beslis je dan de opstelling van de sprint race.. dus ik vind als ie gewoon op shuffle staat goed @divimus succes met je examens
3 rondjes voor de sprintrace als "kwalificatie" Dan voorkom je ook enigszins crashes omdat de snellere vooraan zitten en het veld dan gebalanceerd is. (tenzij de achterste vol op iedereen knalt bij de eerste bocht )
@Exionche Dankjewel! // Over die kwalificatie kan nagedacht worden en uitgewerkt worden. Ik wil dit zoiezo helemaal gaan uitbreiden (:
Je kunt er voor kiezen om de langzamere vooraan te starten en snelle jongens achteraan. Heb je de eerste rondes wat meer competitie.
Ik wou een ontwerp gaan maken, maar dan moet ik wel mn eigen seat hebben. In de winkel staat ie voor 150.000, das bijna me halve kapitaal Ik denk dan tik ik hem in het veilinghuis op de kop, maar daar staat er maar eentje, en die kost 200.000
150k heb je toch zo? Ik stuur er anders wel eentje naar je. Ik ben nu aan het sparen voor een Ferrari GTO die kost 10miljoen. edit: Tyrant was me voor...
Hoort misschien niet helemaal bij dit Topic..., maar heeft hier iemand ervaring met een fanatec stuur en pedalen? Ik heb zelf een MS stuur. Er staat wel wat info over de fanatec bij hardware maar ik wil graag wat feedback van de echte gebruikers. Kost namelijk nogal wat centjes de GT2 of CSR. Thanks
Is al een topic voor. http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=100368&page=52 Zijn gewoon fantastische stuurtjes voor de Xbox.
Als iemand eentje zou willen giften zou top zijn!! Ik had toen ik het vroeg 350.000cr en nu bijna 600.000. Ik krijg bijna al het geld vanuit de carrieremode, maar zit nog maar in het 4e seizoen. Ik probeer wel eens auto's te verkopen, maar daar wordt nooit op geboden. Heb met level 25 ook nog niet heel erg veel dikke bakken gekregen. En als je met rivals veel geld wilt verdienen moet je wel in de top-500 ofzo rijden toch? Ik ben gister een tijdje met 1/4 mile drag bezig geweest, en dan kwam ik bij de eerste paar duizend ofzo en kreeg ik 25.000 cr per keer, maar je moet jezelf wel steeds weer kunnen verbeteren natuurlijk. Dat is natuurlijk niks vergeleken met wat sommigen krijgen voor hun rivals tijden, maar die eindigen veel hoger. Bij gewone races krijg ik hoogstens 10.000 ofzo Dus daar wordt ik niet echt rijk van. Ik zal je even een FR sturen, Tyrant, alvast hartelijk dank!