Kun je m dan alleen gebruiken als je echt ondersteboven ligt? Of ook als je frontaal de muur in bent gereden?
Altijd... zolang je maar stil staat. Alleen ik zal niet zomaar vol in het veld resetten.. de wagen wordt vol op de lijn terug gezet en lokt dus schrik reacties uit Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Ik probeer er vanavond bij te zijn. Gisteravond tijdens het racen met o.a Wiethok en Nova ging opeens de deurbel. Bleek dat er iemand vol in mijn voor het huis geparkeerde Fordje was geklapt. Waarschijnlijk is ie total-loss. Met de inzittenden gaat het gelukkig "redelijk". Het is alleen nu wel even kut met de verzekering ivm weekend en Pasen. Ben gelukkig wel all-risk verzekerd maar ja dat word dus wel e dagwaarde wat straks uitgekeerd gaat worden. En ik was zo trots op m'n Fiesta S-Edition. Maar goed iedereen leeft nog dat is het allerbelangrijkste natuurlijk.
Waaaaaaaaaaat?! Gelukkig voor hen niks ergs, wel kortweg uitermate teleurstellend voor jou. Succes met de afhandeling.
Ben er vanavond niet bij. Had er helemaal niet over nagedacht dat het openingsweekend met pasen zou zijn. Moet de race op dit heerlijke circuit dus missen. Wel kut voor je Art. Misschien ook maar een mx5 halen?
Wel rot om te lezen dat iemand vol in je auto klapt. Hoe kregen ze dat voor elkaar? Stel me voor dat je geparkeerd staat op de stoep of in een vak en dat je er niet zo 1,2,3 vol in kunt klappen.
Dat is kut man, blij dat al mijn autos achter een poort staan of op stalling. Ik Weet niet of ik vanavond haal, ik kreeg net via de WhatsApp een voorstel binnen om ergens een biertje te gaan drunken, en ik heb nog nooit geprobeert met drank op te rijden. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Dank voor de steunbetuigingen. Mijn auto stond geparkeerd in een parkeervak, maar aan een doorgaande weg zeg maar. Niet op een woonerf ofzo. Dan kan er dus iemand die niet op zit te letten er zo inknallen...
In O.P. staat zowel in schema als in tekst: geen kwalifikatie voor race 3. is dus jouw laatste post een vergissing of een aanpassing/verandering?
Mooi klote zeg... Suc6 met de rompslomp en hopen dat je er toch niet al te slecht vanaf komt. Als is dat bij een aanrijding eigenlijk altijd wel zo..
Ahh dat lijkt me echt klote United! Sterkte met het verlies van je waggie. Ohja, voor vanavond: VERGEET GEEN SETUP AAN TE MAKEN VOOR DE ROOKIE!