1.11? Dat heb ik ook nog niet gereden. Zou ook aan de bak moeten maar straks F1 dus dat gaat 'm niet meer worden Over het weer vanavond: Als race 1 en 2 dezelfde winnaar kent, wordt race 3 in de regen verreden.
Hoop voor de race vanavond nog wat rondjes te rijden. 2 weken geleden voor het laatst op Sakitto gereden, ging volgens mij niet heel erg goed toen. Als ik vanavond niet mee kan komen geef ik in ieder geval The Division de schuld.
Half 7 is F1 afgelopen. Heb je dan nog ff tijd om wat laps te doen Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Heb geen Ziggo en weet niet of ik zin heb om het op de Duitse RTL te kijken. Jammer dat het niet meer op de BBC wordt uitgezonden, keek altijd wel prettig. Zonder Olaf Mol.
Daar keek ik het eerst ook op idd.. de duitser vindt ik ook niets om na te kijken.. mja moet toch wat hahaha Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Hier wel een Ziggo kijkert, maar Olaf Mol is tegenwoordig echt dramatisch slecht. Ik geloof dat hij het nieuwe quali systeem nog steeds niet snapt... Wordt lachen als ze het straks wéér gaan veranderen Anyway, tot vanavond guys
Niks mis met Olav imo. En fokkit, F1 in full HD is fingerlicking lekker. Net heerlijk wandelingetje over de Boulevard Vlissingen gedaan. Broodje achter de kiezen, drankje erbij. Laat de race maar beginnen. En het toetje vanavond in de klapsigaar.
Bij deze alvast mijn excuses als ik tijdens de start iemand raak. Ik heb vandaag een paar proefraces gedaan, maar een cleane start is voor mij (en heel veel andere online spelers) toch wel heel lastig. Banden duren echt lang voordat ze goed warm zijn en al meerdere keren gehad dat in de eerste ronde, in de laatste bocht nog een grote bots en spin partij plaats vind. Ik heb er wel super veel zin in, maar ik voorspel veel chaos.
Je hebt warme banden bij start...... En als je dat weet van jezelf, doe je toch simpelweg extra voorzichtig, of ben ik dan ge simpel aan het denken?
Als je voorzichtig wilt gaan rijden, dan moet je niet gaan racen. Natuurlijk zal ik mijzelf niet als een Takuma Sato in de zijkant van een ander torpederen. Maar ik wil natuurlijk wel aansluiting vinden bij de kopgroep. En dat lukt je niet met voorzichtig zijn.
Die eerste 2 rondes vandaag. Holy shit. Meestal kon ik zijn fouten nog wel door de vingers zien, maar dit sloeg nergens op. "Raikkonen heeft een poepstart" was het enige juiste wat hij die eerste 4 minuten liep te blaten.
Veel risico nemen en een ander meenemen in ronde 1 getuigd van serieus racen. Een race win je niet in 1 bocht Op voorhand al melden dat je mogelijk er iemand afrijdt door de geschetste situatie is imo rivella ligt minus "maar wel lekker".
En ik zei "mogelijk". For example, bottas tikte vandaag hamilton aan. Weg kans hamilton, bottas drivethrough penalty. Just noticing. Tot zo. Nu nog ff gauw eten naar binnen schransen.