Geen idee waarom ik niet kon joinen. Net ook nog effe de public lobby voor hockenheim geprobeerd te joinen, maar helaas. Andere public lbbies kon ik wel joinen. Echt k#t. Had leuk geoefend en kon goed meekomen. Weg kans op leuke klassering. Heb nog gevraagd om nieuwe lobby.... Zonde.
Ach, ik denk dat we allebei wel snappen dat je het niet met opzet deed maar dat het wel bijzonder ongelukkig uit kwam. Ik vind het eigenlijk erger dat je direct de party uit piept
Deze uitslag klopt overigens niet helemaal. Ik reed vóór Wiethok de finish over. Zo'n leuk pCARS bugje
Welkom bij de club Ik race 1 maakte ik zelf wat teveel foutjes en kreeg ik een stomme penalty waardoor ik achterop raakte. In race 2 kreeg ik een tik van Beltoon (kon 'ie niks aan doen) en daardoor later in gevecht met Asjemenou belandde ik op de kop en moest ik resetten. In de regen had ik een lekker tempo maar helaas dacht m'n stuurtje daar anders over. Force Feedback werd achterlijk zwaar (zonder feedback ook, sturen was gewoon altijd heel zwaar) en dat was niet te doen. Ik trok de USB even eruit en weer erin maar toen was het helemaal afgelopen. Reed met 0 feedback en een niet kloppende 900° stand maar terug de pits in. Gelukkig puur een software issue, want in het raceje erna was alles weer in orde. Volgende week meer geluk hoop ik
Race 1: Weinig ervaring op Sakitto en de chicane heeft mij meerdere keren rond gegooid. Wel lekker kunnen vechten hier en daar en de meeste van die gevechten gewonnen omdat Tender spinde. Toch een nette 6e plaats volgens mij, wel tevreden maar had meer ingezeten. Race 2: Door een ongelukkige kwalificatie van velen, kon ik als 4e vertrekken. Wiethok spinde en dus naar positie 3 gereden. Kon heel lang tempo van loyall goed volgen, tot ik in de laatste bocht besloot mij te veremmen en spinde. In de laatste bocht van de laatste ronde kwam wiethok nog even kijken, maar kon er niet langs en zo een 3e plaats binnen geharkt. Race 3: de regenrace Ik vond dit met uitstek de leukste race ooit. Het zoeken naar grip, vele fouten en onzekerheden maakten dit tot een fantastische chaotische ervaring voor mij. Hoewel er ook dingen zijn gebeurd die minder Tof zijn, vind ik dat een regenrace verplicht moet worden. Kunnen mensen er ook op oefenen. Volgens mij Ben ik 4e geworden, maar dat weet ik niet zeker.
Opvallend dat de gaten dit "weekend" veel groter waren dan vorige week Dit leek een beetje op de Merc 190 DTM races, zoals in de vorige wedn...sunday cup Verder erg mooi en competitief kunnen sjezen gisteren. Loyal, Wiethok en ik waren erg aan elkaar gewaagd. Hoewel, waar Wiethoek die 1:10:7 (ofzo) vandaan haalde in race 1 snap ik nog steeds niet, wàt een tijd! Wel stoor ik mij er een beetje aan dat er slecht wordt opgelet. In de 1e quali werd ik geblockt door iemand die duidelijk niet (meer) in z'n snelste ronde zat en in quali 3 vond iemand het nodig om vol op mijn racelijn de baan weer op te komen na een spin. Dat is irritant. Het incident met Tender is allang vergeten en vergeven, maar enkel en alleen omdat 'ie tegenwoordig MX-5 eigenaar is Enne, gaan we nog steeds niks aan de startvolgorde veranderen?
Ik hoop dat ik met de Ginetta ook tempo kan maken, want wat zijn die jonge honden snel. Ze hebben bloed geroken.
Iedereen heeft gezien hoe snel jij met stuur bent.. dus jah massaal een stuur gehaald om jou bij te blijven..gezonde concurentie Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Het is ook gewoon niet leuk he, ik denk. even lekker oefenen voor Hockenheim. Ga ik de leaderboards op (voor het eerst!) om een snelle Formula Rookie tijd te zoeken. Wie denk je dat bovenaan staat qua rondetijden in een Formula Rookie op Hockenheim short? Loyall "Fuckin'" Ronin..
.3 seconden. Ik snap nog niet waar je de snelheid vandaan haalt in het gedeelte dat we weer de normale baan opkomen. Daar rijd je me telkens weg.