1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] Slow & Steady Sunday Cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Dex, 9 mrt 2016.

1. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Raceday:
    Vrouw vanavond niet thuis: check.
    Katten op de gang opgesloten: check
    Kinderen vanavond huiswerk: check
    Router reset: check.
    Brak van nachtdienst: check
    Twee flesjes energy sportdrankjes: check
    Voor apres race,
    Flesje lentebokbier: check
    Zakje walnoten: check

Life is good☺

Olijke Poffer, Rossi46 en Kimi NL vinden dit leuk.
  2. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Dude!!! Ik wil dat je er bij bent hoor! <3

HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  3. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    One Love!

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

4. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Jongeeeeee! Kom gewoon :9

5. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Doe gewoon mee man!!!!

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

6. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Race1[​IMG][​IMG]

Laatst bewerkt: 10 apr 2016
  7. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Race2[​IMG][​IMG]

B Tender en Kimi NL vinden dit leuk.
  8. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Hoe was voor jullie de race? Ik heb weinig lag ervaren, maar wel af en toe zo'n lag-stootje.

Als ik irritant was qua lag, laat het even weten dan laat ik Race 3 varen.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

9. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Je was een beetje aan het springen zo nu en dan.. nogal zeg maar

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Laatst bewerkt: 10 apr 2016
    Rossi46 vindt dit leuk.
  10. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
  11. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Leuke avond gehad. Zelfs in de regen, al was het meer blij dat ik glij dan racen. Race 1 tijd achter united en nova aan gereden en redelijk op kunnen jagen, maar foutje van mezelf en ik zakte ver terug. Race 2, tja regen. Veel mensen gespind, ik ook. Minder vaan dan de rest :) race 3 ging perfect, lange tijd ik meen 5e gereden. Wiethok zat in mn nek te hijgen. Tik gekregen en we lagen er allebei af, zonde. Had meer ingezeten.

12. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    En het rempedaal van Thrustmaster is alweer stuk. Geniaal. :F:

13. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    En we zeiden nog; de rem zit links!

:+

Ik heb een extra setje pedalen thuis liggen. Weliswaar van de reguliere TX - dus geen T3PA-shizzle - maar je kunt er prima hard mee in de rondte gaan. Die kan ik wel als tijdelijke replacement jouw kant op sturen.

Racerblade01 vindt dit leuk.
  14. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Als het linkerpedaal echt als rempedaal zou moeten fungeren deed die het sinds het begin al niet. Die zorgt er alleen maar voor dat de rpm omhoog schiet. :whistle:

Bedankt voor het aanbod, maar dat is niet nodig. Het probleem zit 'm in de veer in het pedaal. Elke keer als ik hem indruk komt er een luide klik uit die ook voelbaar is aan mijn voet. Het geluid is dus niet alleen irritant, het beïnvloedt ook het rijgedrag. Ik neem even contact op met Thrustmaster en met een beetje geluk geven ze mij instructies mee om het gemakkelijk te repareren. Heb geen zin om het zelf te proberen en er dan achter te komen dat mijn garantie na een halve week al naar de klote is.

En als ik hem in het slechtste geval moet opsturen kan ik me nog wel even vermaken met Quantum Break en Trackmania Turbo denk ik.

15. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Zuur man! Denk je mooi van je nieuwe speeltje te genieten, krijg je zoiets =(

Race 1 vanavond ging lekker. Heel lang achter Loyall kunnen hangen op P2. Pas in ronde 13 werd het gat groter dan 2 seconden. Daarna viel stilletjes het tempo weg en werd ik 'saai' 2de.
    Race 2 was leuk rijden maar helaas te veel spins voor een hoge klassering.
    Race 3... hoe ik daar op het podium ben beland weet ik écht niet. Werd tot 3 maal toe naar binnen gedrukt bij een inhaalactie, met 2 penalties en 1 spin tot gevolg. Telkens weer 'uithuilen en overnieuw beginnen' vanaf P11/10/9. Laatste helft van de race de blik op vooruit en constant in de 1:05.1 en .2 en zo toch nog het podium kunnen beklimmen. Met een beetje hulp van @Crookk in de laatste bocht van de laatste ronde :D

Oefenrace met de Ginetta's was hoopvol :thumbs: Dat wordt ongetwijfeld close volgende week.

16. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Race 1: Connectieproblemen en lekker gevochten tegen 20 AI's op Hockenheim. Door een spin in de laatste ronden 14e geworden :p

Race 2: Regen ging lekker, lag 3e tot ik niet doorhad dat beide banden links rood waren qua warmte. Achterin gespint (2x achterelkaar) waarna ik vanaf pos. 7 opnieuw moest beginnen. Toch nog redelijk kunnen vechten en tempo rijden (2 ronden stampen, 1 ronde kalm vanwege de banden). Laatste ronde, in de laatste sector ook nog even close met Asjemenou gestreden op P5. Maar vond het niet waard om onnodig risico te nemen (zeker gezien mijn stabiele verbinding die avond). En het zou niet de eerste keer zijn dat ik door een actie in de laatste ronden van Hockenheim, in de laatste serie bochten iemand eraf zou rijden wat leidt tot diskwalificatie voor een paar weken :p

Race 3: Ik had voor mijn gevoel een redelijk stabiele verbinding tijdens deze race, maar hoorde achteraf dat dit niet het geval was. Als ik mensen eraf gelagged heb, mijn excuses. Vrij constant kunnen rijden en hier en daar een paar gevechtjes gehad. Geen denderende race, maar ook geen vervelende.

Ginetta waren leuk met oefenen gisteren. Pos 1 t/m 6 was gewoon dicht bij elkaar en niemand had (nog) de overhand. Als tuning was toegestaan was dat sowieso al de beste cup-auto EVER! Eerst maar zien hoe de 3 races met de Ginetta gaan, misschien moeten we bij positief resultaat maar overwegen een nieuwe volledige cup met de Ginetta?

17. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    8)Ik had af en toe last van LAG.
    Het geluid stotterde ook.
    Het leek af en toe of er tijdens de race iemand aan het joinen was.
    Vooral met de regenrace was het oppakken van het gas en het aanremmen niet lekker soepel.
    Ik maakte me onterecht ongerust over een disconnect.
    En op sommige momenten was alles weer perfect en kon ik weer erg precies sturen, remmen en gasgeven.
    Het was aanpassen aan de omstandigheden.

Bij de vorige twee races was de verbinding juist probleemloos en draaide de game super smooth.
    In ieder geval zijn we klaar met de Rookie feest-sigaren.
    Een heel apart voertuig.8)

Laatst bewerkt: 11 apr 2016
  18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wauw, dat is interessante informatie! <3 splits

HRT WietHoK NL en loyallronin vinden dit leuk.
  19. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Felicitaties aan @loyallronin ! De onbetwiste Formula Rookie kampioen. Met 6 overwinningen en 9 podiums uit 9 races is hij met 39 punten voorsprong de "mid-season" champ. Eervolle vermelding voor @Rossi46 die het met 7 podiums en 3 overwinningen ook zeer verdienstelijk gedaan heeft.

Na aftrek van de 3 slechtste races schuiven vooral @B Tender en @HRT WietHoK NL wat plekjes op. In het middelveld is het nog spannend, maar voorin moet de Ginetta Loyall wel heel slecht liggen met een gat van 27 punten naar Rossi. Al hebben we gezien hoe close het gisteren was, die wie weet.

HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  20. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Eerst vond ik het eigenlijk maar overbodige info. Maar nu zie ik ook de voordelen wel in.
    Ik ga aan mijn vrouw extra zakgeld vragen om de app te kopen.
    Anders moet ik maar in de bedrijfskantine heel de werkweek maar niets bestellen.:+

Deel Deze Pagina