Ik zat net te surfen op het xbw racing forum omdat ik iets zocht. Toen viel op mij op dat het lijstje met XBWracing cups events erg indrukwekkend aan het worden is. Wat een herinneringen als ik al die cup-O.P.'s zie. Ik vind het gaaf dat de XBW cups nog steeds door blijven gaan. Dat Assetto Corsa maar een goede toevoeging zal worden.
Het is ook gaaf, en ook de reden dat ik telkens terug ben gekomen naar het Cup-racen. Zoals ik gisteren al aangaf, is racen in stilte tegen jullie(waardoor jullie eigenlijk anoniem zijn) niks aan. Ik houd van de "Godvers", "Kut!" en "Sorry!" bij het racen, dat maakt het menselijk en interessanter dan online tegen anderen racen. Ook denk ik dat het niveau dat we als cuprijders bereikt hebben ten opzichte van de normale lobby-isten van dermate hoog niveau is dat er voor iedereen een uitdaging zit om volgende week weer mee te doen. De snelsten hebben genoeg competitie, het middenveld is nooit saai of eentonig en over een vaste achterhoede is eigenlijk niet te spreken. Tevens vind ik het mooi dat inspanning beloond wordt en het "samen" gevoel altijd bovenaan staat. Gisteren meldde Tender zich af, en niemand spreekt over dat het mooi is dat de competitie uitvalt waardoor zij meer kunnen scoren. Zelfs het "grootste slachtoffer" van Tenders éénmalige escapade wil dat hij mee doet. Dat vind ik mooi (niet Foppe de Haan tijdens een spelers conferentie mooi, maar wel kenmerkend fijn aan de cupracers).
Yo @loyallronin kun je er ook een voor mij maken? Maakt het grote verschil tussen gamertag en username voor sommige misschien wat makkelijker
Ff gereden vanochtend/middag met Coldzero, Wiethok en asjemenou. Dat gaat allemaal close worden met de Ginetta GT4. Voorlopig niks extra kunnen vinden t.o.v. de anderen. Integendeel, moet flink doortrappen.
Wat een heerlijke 1e bochtenserie.op Nurburg sprint short circuit. Not dus. Wat voelt die bochten serie onhandig aan. Je hebt konstant het gevoel dat je aan het klunzen bent.
Voor aanvang van de cup had ik ingecalculeerd dat ik waarschijnlijk tenminste 1 race zou missen omdat ik om het weekend moet werken en bij een avonddienst ik dan niet kan racen. Dat had ik al als schrapresultaat gereserveerd. Hield ik ff taktisch stil. Kijk ik op mijn rooster en........zie ik dat afdeling planning al mijn zondagen vrij heeft gehouden. Ik hoef geen race te missen. Heeft het toch nut om af en toe koffie te halen voor de juiste mensen en op te scheppen dat gamen je jong houdt.
hahaha, dit online racen krijgt zo een beetje het "Fantasy Football League" gehalte Intrige, spanning en bedrog!
Is er al een auto topic? Waar heb je hem gepoetst dan? Van binnen? Dit is poetsen jongen: Het nieuwe laagje is van de bandjes af en HO-LY SHIT wat een grip. Echt insane haha!
De paarse, beunhaas. Waarom denk je dat er geen kentekenplaat op zit? Voor het poetsen knul Wel een vette corsa!!! Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk
Owja voor de mensen die het willen weten. Dit is achter het huis waar wij 3 auto's droog kunnen stallen. De rest staat zo in de straat: Of zoals die foto die gequote wordt hierboven, of bij ons op de zaak zo: En dan kan er ook nog 1 onder en heb ik nog 3 zeecontainers met ventilatie waar ze in kunnen. (En eventueel een zolder waar ook al een Alpine A110 staat, niet van ons overigens) maar ik die ruimte nu enkel voor onderdelen en gebruik en een paar knip, zet en rol banken. Daarom verkoop ik niks, ik heb ruimte zat om ze neer te zetten als ze kapot gaan
Wat een bommetje! Geniaal! Kekke kleur ook, springt er mooi uit. Zal wel lekker stuiteren trouwens Wat voor maat wielen is het? 19"? Mooi voorbeeld van low profile tyres ook