1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] Slow & Steady Sunday Cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Dex, 9 mrt 2016.

1. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Wat een vet ding zeg :) Prachtige stoelen, heerlijk dik stuurje, mjummie :9 En om het af te maken een open dakkie (had ik ook graag gewild eigenlijk).

Eigenlijk krijgen de huidige OPC modellen veel te weinig waardering. Ik zag toevallig laatst het vorig model Astra in OPC uitvoering rijden. Die zie je echt nooit! Terwijl het zo'n dik ding is...

Hohoho, beetje meer respect hè ;)

Halve marathons zijn heerlijk om te doen, hele marathons een heel pak zwaarder, maar 100km is écht een prestatie *neemt petje af*

2. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Ook!

Lage snelheid is niet fijn, maar dat onvermijdelijke filerijden wordt ik nog chagrijniger van.

Maandag, dinsdag en woensdag met een Crafter met aanhanger van Langeveen > Lochem > Rotterdam > Lochem > Langeveen gereden. ding loopt 88km/h omdat hij begrenst is.
    Elke keer om 13.00 in de middag weg, en dan om uur of 20.00 uur er weer. Wat is West Nederland toch onwijs ruk!

Ga je via de A12, sta je tussen Ede en arnhem constant vast omdat mensen op het allerlaatst willen invoegen waardoor de middelste rij weer gaat remmen etc. Ben je eindelijk de A50 op, sta je bij Arnhem weer vast. Kom je eindelijk bij de A1, staat het daar weer vast omdat mensen gewoon niet kunnen autorijden en weer als allerlaatste nog net even tussen de rij moeten. Sta je eindelijk op de A1, sta je bij Deventer weer stil omdat één of andere idioot heeft bedacht dat het een goed idee was om het 3-baans gedeelte niet te verlengen tot einde A1 (gaan ze gelukkig binnenkort mee beginnen).

Als je vanuit Rotterdam direct richting de A1 gaat, moet je langs barneveld en amersfoort wat gegarandeerd file is.

Als ik dat stuk elke week 1x moest rijden nam ik per direct ontslag. Fuck dat!

3. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Zeker respect! ik snap de lol alleen niet van hardlopen.

Ik heb een enkele keer 10km hard gelopen, vond ik wel genoeg. Ben geen sporter en al helemaal geen hardloper. Had van september tot mei geoefend, 3x in de week sportschool alles etc, maar ik moet mij er echt tot dwingen om te gaan sporten/hardlopen.

En in het begin gaat het allemaal nog wel vlot, eerste kilo's ben je zo kwijt en je ziet het effect heel erg snel. Daarna gaat het langzaam en is mijn motivatie weg.

(voordeel is wel, als ik weer begin is dat weer snel resultaat zal zien :p)

4. Olijke Poffer

Olijke Poffer PC VR fan.

Leuk Bevonden:
    2.613
    Haha vriend. Shake hands. Ik heb een bloed vinketering hekel aan sporten. Kan er niks aan doen. Respect voor iedereen die het wel doet hoor. Maar voor mij is sporten een straf. Buiten wandelen maar dat is geen sport. :D

5. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik train ook maar 2-3x per week hoor alleen door het hele jaar door te trainen bouw je toch wel conditie op. Vond de 1e keer trainen voor een marathon zwaarder dan nu voor 100 km omdat je dan voor het eerst echt lange duurlopen doet. Nu is het piece of cake omdat je al 100x >30 km gelopen hebt. Zwaarste weekend was zat 18 km en op zondag 60 km lopen en dat ging wel goed.

6. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Jouw signature.

7. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Vanavond nog een paar racejes doen?? Als er lief hebbers zijn tenminste

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

8. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Misschien present. Laatste dingen regelen voor te koop zetten van ons huis.

9. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Je moet mij toch eens uitleggen hoe je dat voor elkaar krijgt zonder blessures. Ik heb jaren lang hardgelopen (niet zoals jij hoor, wel een hele bups halve marathons) maar de laatste jaren is het elke keer ellende. Knieën en kuiten willen niet echt meewerken :confused:

10. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

asjemenou75, loyallronin en Kimi NL vinden dit leuk.
  11. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Ik zit met mijn 1.18.0 dus redelijk safe

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

12. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik verwacht weer nattigheid:+:'-(

13. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ja dat gaat close worden a.s. zondag.
    In de time trial rij ik een 1:17.2xx.
    In de racelobby zijn de track limits aanzienlijk ruimer en wordt de baan ook steeds sneller.
    Dus ik denk dat mijn racetempo ook wel voldoende zal zijn voor een redelijk resultaat.
    De eerste 2 bochten zijn na de start doorslaggevend voor het verdere verloop van de race.
    Ik heb 2 setjes met regenbanden ingevlogen.

@Kimi: Niets meer aan doen jonguh!:thumbs:

14. Kimi NL

Leuk Bevonden:
    3.360
    Dat je geen 4 seconden sneller bent per ronde verbaast mij

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

15. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Dat kan ook niet met een standaard set up. Ik moet mij aan de rijeigenschappen van de defaultauto aanpassen ipv andersom.
    En het niveau van de concurentie is erg hoog.
    En ik ben een paar kilo aangekomen in de winter.:D

16. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Ik kan het even zo snel niet op Youtube vinden, maar die Astra is ooit getest door Top Gear. Echt lyrisch waren ze erover. Beter dan de Megane RS en Focus ST. Alleen konden ze het niet over 't hart krijgen om Opel als winnaar aan te wijzen (vanwege het imago en de late 90s Vectra) en toen won een auto die niet eens mee deed met de test: de Toyota GT86 (wat ik persoonlijk echt een traag, zwaar, klote hok vind, maar dat terzijde).

Maar ze gaan inderdaad onder de radar. Je zou kunnen zeggen dat ze te duur zijn (een Corsa OPC is veel duurder dan een Fiesta ST of een Clio RS) maar dan snap ik niet waarom je zoveel Golf GTI'tjes ziet. Die zijn nog duurder. Van de Nurburgring Edition zijn er maar 500 gemaakt trouwens, dus die kom je al helemaal nooit tegen in Nederland :9

asjemenou75 vindt dit leuk.
  17. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Dat kan aan van alles liggen qua opbouw, schoeisel, looppatroon. Ik merk dat nu ik 30+ ben ik wel langer nodig heb om te herstellen en loop dus minder vaak op tempo achter elkaar en heb meer rustdagen na lange duurlopen.

18. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Alleen van het denken aan die 100km enzo heeft me lichaam al een paar dagen rust nodig :+

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Beltoni vindt dit leuk.
  19. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    1:18.8 in de time trial. Veel verder kom ik niet hoor. Kan redelijk constant 1:19.4 rijden. Wordt een zware dobber
    Ik verlies zeer veel tijd in bocht 1, 2 en 3. De rest gaat goed voor mijn doen

20. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Tsja, dat GTI fenomeen kan ik wel verklaren. Er is bijna geen sterkere badge dan "Golf GTI". Zeker sinds de Golf V. Vanaf dat type is het echt weer een GTI. En let's face it, je kriijgt dan ook meer auto. Dat is iig wel de reden waarom ik persé een auto van "formaat Golf" wilde hebben.

Het hele OPC verhaal is op papier best goed uitgedacht (steevast dat mooie blauw in de folder, altijd een dik uiterlijk en krachtig) maar het slaat toch niet aan. Gevalletje onbekend maakt onbemind wellicht? Al bekt het ook voor geen meter, OPC. Ze hadden het beter bij GSI kunnen houden. Dan maar met het foute imago op de koop toe. VXR klinkt overigens al een stuk beter, al heb ik geen idee wat voor gevoelens die badge bij de Britten oproept.

Laatst bewerkt: 15 apr 2016

Deel Deze Pagina