1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] Slow & Steady Sunday Cup

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Dex, 9 mrt 2016.

  1. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Hmm. Gezien voorgeschiedenis wellicht idd niet heel passend om te gaan bitchen, maar indien dit het enige voorval was geweest tussen jullie, en je hierdoor eigenlijk 3 plaatsen door je neus geboord krijgt door een aanslag in de laatste chicane, was bitchen imho zeker z'n plaats geweest ;)
     
  2. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    [​IMG]
    Edit: mijn eigen kat.
    Zo nu heb ik genoeg gewenteld in de vergankelijke roem van een XBWracing cup Kampioenschap.
    Mijn opgeblazen ego ook weer lek geprikt: net de vuilniscontainer buitengezet en de kattenbakken schoongemaakt.
    De uitslag is waarschijnlijk geflatteerd doordat de auto's net mijn rijstijl matchen ook met default set-up en kennelijk de game physics mij prima bevallen.
    Met andere auto's kan het in een keer totaal anders zijn.
    Jimmy, Rossi en Wiethok waren even snel of soms sneller, alleen maakte ik iets minder foutjes en kon ik gelijk het tweede rondje al gelijk een snel rondje neerleggen en een konstant tempo rijden.

    Toch zijn de gamephysics erg bepalend voor de snelheid van een speler.
    Met GRID 1 en GRID 2 was ik snel.
    Forza Horizon 1 was ik ook supersnel in de multiplayer.
    In Forza 5 was het ook redelijk.

    Maar met Forza 2, 3 en 4 was het matig/doorsnee.
    Dadelijk met Assetto Corsa kan alles op zijn kop gezet worden.
    Ben benieuwd.
    Tot de volgende cup en sorry voor mijn slow starts. Ik zie dat soms mensen in de problemen komen om langs mij te komen als ik als een slak van de startstreep wegkruip.
    Ik probeer dan altijd rechtuit te rijden zonder van mijn lijn af te wijken zodat mijn racelijn voorspelbaar is.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2016
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ben bang dat de slow starts gewoon een leeftijdsdingetje zijn :lol:

    Ben ook erg benieuwd naar AC. Vind PC heerlijk rijden maar dat kleven gooit een hoop roet in het eten? Is er al wat bekend over AC? Laat er aub geen regen in zitten :D
     
    Olijke Poffer vindt dit leuk.
  4. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    FM5 was mijn tijd om te shinen, Project Cars gaat me wat minder makkelijk af :p
     
  5. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Dit zegt bol over AC.

    Assetto Corsa is de ultieme next gen sim racer van 2016. Met high tech laser scan zijn de circuits en hun elke bulten, curbs en glooiingen tot in de perfectie nagebouwd. De 50 unieke auto’s van o.a. Ferrari, Lotus, McLaren, BMW, Mercedes, Audi, Alfa Romeo zijn tot in het kleinste detail aan te passen en aan te passen aan eigen voorkeur. Ook flatspots op je banden en juiste bandtemperatuur en rubber op het asfalt speelt een goede rol. De weer en licht omstandigheden worden bepaald door geografische coördinaten van het circuit waar je op dat moment op rijdt. Naast een carriere modus is er een single player, multiplayer, quick races, race weekenden, oefen sessies, qualifying sessies, drag races en drift challenges

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  6. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Als tunen verplichte keuze is in multiplayer:)
     
  7. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Op de website van AC (console) staat dit:

    Tailored to perfection - Over eighty cars are available to choose from, plus special editions, reproduced in collaboration with the most prestigious automotive manufacturers, each one authentic and unique in both characteristics and handling.

    Over de hoeveelheid tracks staat niets helaas. Belangrijkste zijn sowieso de physics en daar mogen we nog even op wachten dus.

    [​IMG]
     
  8. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    Das mooi.. moet ik de pack met me homebase er gelijk bij downloaden haha

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  9. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    @ DEX dank voor de organisatie. Met name de sigaren vond ik verassend! Goed georganiseerd.

    Gisteren en ook vorige week (te weinig) tijd om te oefenen en aangezien ik een "werkcoureur" ben kon ik niet meekomen. Maar helaas was ik wel iedere keer niet laatste (geloof ik).

    Cheers mates!
     
  10. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Allemaal over op AC. :D
     
  11. Crookk

    Crookk Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    189
    Ugh, ik (nummer 10) had het echt verpest bij die start. Ik was iets sneller dan degene voor me, maar die gozer achter me was nóg een stuk sneller. Dus ik dacht, ik schuif iets op naar het midden. Ik schoof voor mijn gevoel wel langzaam op maar op de replay lijkt het echt alsof ik mijn stuur vol omgooi. Op mijn scherm was jouw auto helemaal niet te zien, pff, tijd voor een triple-screen setup of een virtual reality headset :cool:. Beetje vaag dat ik zó hard terugstuiter, en vervelend dat ik ook nog iemand anders (Art?) meeneem. Gelukkig konden we redelijk snel weer aansluiten.
    Hier dat clipje, lijkt wel alsof Loyall best snel weg is maar pas daarna ineens langzaam wordt. Komt dat door schakelen met de koppeling ofzo?


    In race 3 kwam ik ongeschonden de eerste ronde door, en stond ik derde achter Loyall en Wiethok. Een paar rondes later raakte Wiethok ineens de controle kwijt en stond ik wonder boven wonder ineens tweede. Ik had een seconde of vier voorsprong, en hoewel ik alle zeilen bij zette zag ik hem steeds dichterbij komen. Toen viel me op hoeveel jullie ineens aan het lullen waren, ik weet niet wat het was, iedereen had het na al die botsingen maar opgegeven ofzo, maar wát een geouwehoer. Ik vind een beetje gepraat over de race die op dat moment gaande is wel leuk, en heel erg nuttig als je dingen kan zeggen als "ik zit aan je binnenkant". Maar helemaal kletsen over de Formule 1, over de volgende cup, over wat er die avond gegeten was :p, het ging maar door. :+ Naja, niet dat ik daardoor verloren had en ik vind het ook belangrijk dat het gezellig is in de chat dus geen probleem, maar was wel opvallend 8).

    In de allerlaatste ronde zat Wiethok weer bij me, en hij ging me echt voorbij alsof ik er niet reed, kinderspel. Hier de highlights:


    In de eerste race een spannend duel met Coldzero! Was erg tof, tot ineens m'n broertje m'n kamer binnenkwam om me een gebakje te brengen :confused:. Op zich best aardig maar het hielp m'n snelheid niet! Gelukkig boorde Cold zichzelf een ronde later in een muur zodat ik em alsnog voorbij was O-).


    In race 2 geen highlights, poepregen.

    Daar hoopten we allemaal op, om met die default-setups een einde aan de heerschappij van Loyall te maken. :p Maar je hebt bewezen dat het niet aan je tuning-skills ligt dat je zo snel bent.
    Komt zeker door die rijvaardigheids-trainingen bij de politie :9. Gefeliciteerd met de cup hoor!

    En Dex, bedankt voor het organiseren, heb me weer kostelijk vermaakt :thumbs:.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  12. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Volgens mij was dat lag. Want ik reed volgas weg zonder te liften of te remmen.
     

Deel Deze Pagina