Ik om 14.00 uur al vrij. Geef dalijk maar een invite. Om 15.00 uur ga ik ff rollen met de zeepkist-auto. Jammer dat er geen 5e versnelling op zit.
Moeten moeten.... Moet je zeker ook nog tegen je zin in lekker van de berg af? Wat heb je het toch zwaar.
Was een leerzaam momentje en goed om te weten voor volgende week. Ik denk dat de reactie van de auto hier wel 'klopt'. Mijn voorkant van mijn rechtervoorband draait precies de andere kant op (naar beneden) dan de achterkant van Surreals linkervoorband (naar boven). Met het minimale gewicht van die autootjes betekent dat dat je gaat vliegen zo te zien Vond het gisteren heel leuk trouwens in de Formula Rookie!
Ik durf wel te stellen dat ik met stuur nog wel langzamer ben (vooral minder constant) dan met controller doordat ik de auto nog niet op kan vangen als hij gaat glijden. Dus goed dat ik gister flink kon oefenen. Wilde nog foto's maken van mijn setup met stoel en stuur maar mijn camera weigerde dienst. Komende weekend zit ik op Ameland dus waarschijnlijk ben ik er zondag niet bij.
Grappig is dat toch. De snelste tijden worden gereden met een controller terwijl een auto besturen toch echt beter gaat met een stuur. Maar ik heb hetzelfde. Met stuur lijkt het lastiger..
De snelste tijden worden in de cup meestal gereden door Wiethok en Loyall, beide gebruiken die een stuur.
@Coldzero: Ameland: die boot vaart zig zag naar het eiland ipv recht. En ze hebben daar rare volksfeesten waarbij ze op de kont van vrouwen slaan: Sunneklaas. Of doe je daar een free practice?
As. Zondag geen race toch? En ik werd op hockenheim er afgetikt helaas. "Je remt zo vroeg/hard". Volgens mij moet je wel voor je blijven kijken. Geen remlicht = extra opletten