Waar zit de instelling van de toewijzing van de "knoppen" om een knop toe te wijzen om je zeepkist recht op te zetten als je op je rollbar bent beland? En wat is de meest praktische knop op je TX-stuur?
Bij opties en dan controlles. En dan dacht ik een keer rechtertrigger of bumper Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Bij default set ups met halverwege regen in de een race zal de start gewoon ook op regenbanden zijn als de aanvang droog weer is. vreemd dat je niet start op droog en dan kan wisselen naar wets. Bij een pitstop op eigen initiatief worden de banden ook niet verwisseld . Ook als je een verplichte pitstop instelt in de lobby. Ik vermoed dat bij een start in de regen en halverwege droog weer, de regenbanden tijdens een verplichte pitstop ook niet worden verwisseld voor droog weer banden. Klopt dit voor als ik wil oefenen? Edit: race van nat naar droog halverwege worden de banden dus wel gewisseld van wet naar droog. Raar.
Dat is precies de reden waarom we in de Wacky cup geen wisselende omstandigheden hadden. Dus klopt helemaal.
Gaan we vanavond nog een oefensessie houden? En dan dus echt zoals het straks ook gehouden wordt (3x race, 1x lange quali, 2x korte quali, etc.). Wellicht leuk om het dan te doen op een circuit dat geen onderdeel is van het kampioenschap.
Goed idee! Sakitto Sprint, Sonoma Short, Watkins Glen short of een Ruapuna variant. Genoeg mogelijkheden.
Ik doe ook wel mee.. verder maakt het me weinig uit hoe een waar we racen. Als er maar geraced wordt Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Geen idee waar je woont, maar het klinkt alsof dat een beetje lastig gaat worden? MotoGP begint om 19:00 geloof ik. Ik was eigenlijk van plan om het standaard tijdschema aan te houden (1e practice om 19:40, 1e quali om 20:00). Maar dat kunnen we best met een uurtje oprekken natuurlijk. @asjemenou75 @Crookk @DutchOwnage @B Tender @Racerblade01 @Kimi NL @Surreallistic @sv3nnie @ColdzeroNL @NovaCaine
Ik ga ook sowieso MotoGP kijken (Race duurt meestal 45 min) dus 20:00 uur ben ik sowieso online. Wat rijden jullie voor tijden op Monza? ik kom niet verder dan een 1:57 laag met die sigaar.. heel gevoelloos autotje met veel onderstuur standaard.
Dan moet je ff op de time attack leaderboard kijken volgens mij heeft BTENDER een tijd neergezet en ik ook. Maar ik weet de tijden niet meer. Gereden met default set up.
En wacht maar niet op mij in de oefenlobby. Ik weet niet of het uitloopt met het ophalen van mijn vrouw in Belgie bij kennissen.
De lobby zal open gaan om 20:15. Dan kan iedereen nog even voetbal/MotoGP + het 8 uur journaal kijken Daarna lekker racen! Ruapuna lijkt me trouwens een erg geschikt baantje voor vanavond