1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Summer Showdown Season 2 [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 9 jul 2013.

  1. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Tender heb je de herhaling gestuurd
     
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  3. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Leuke avond weer gehad! :D

    De auto's in heat 1 lagen me niet zo, Waren ook niet helemaal eerlijk getuned naar mijn idee maar dat maakt niet zoveel uit ;). Snap dat dit ter indicatie was en er een hoop werk in zit. Tijdje voor Asjemenou75 kunnen blijven. Doel was dus ook voor asjemenou te finishen. Helaas kon ik niet echt constant blijven en duurde het niet lang voordat hij er voorbij was. Daarna nog een foutje en NovaCain kwam er ook voorbij. Meteen pit ingedoken, Novacain ging het rondje daarna en dat pakte goed uit. Me lap was prima en kwam dicht achter novacain. Nog wat leuke ronde's erg clean met hem gereden en toen was ik er dan voorbij. Al met al geen top uitslag voor mij maar een leuke race!

    Heat 2 hadden er een hoop schade en heb daar goed van kunnen profiteren. Een redelijke afstand kunnen opbouwen op m'n achterligger en continu zonder te stressen wanneer ik even weer het gras in reed op de 4e positie gereden. Top 3 was helaas niet haalbaar.

    Summer Showdown was erg tof! Bedankt voor het organiseren en mijn keus is gemaakt.
     
  4. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    Zo dat was weer een Semi geslaagd avond.

    Die Nordschleiffe das mij net ff te lang om alle bochten te onthouden ;)

    Maar O,O,O, de 1e race op catalunya, geweldig.
    Wat een gevecht met Divimus om plek 9, gaat nergens over maar de strijd was er zeker wel. Hier en daar een klein tikkie, maar wel zoals het hoort.
    Vond dit mijn leukste race tot nu toe, gezien ik eindelijk eens een hele race aan het knokken was voor een positie.

    Verder een super leuke competitie door in van alles wat te rijden, en zo krijg je een idee wat wel en wat absoluut niet je ding is. Chapeau aan de organisatie.
    Ben benieuwd wat de uitslag van de Poll wordt.
     
  5. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Had jij nou onlangs een CSR gekocht? En reed je daar vandaag ook mee?
     
  6. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    Jup.
     
  7. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ben je snel aan gewend dan :) Vorige keer reed je echt een stuk minder maar vandaag echt leuk met je kunnen rijden!
     
  8. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    Thnx, ja went erg snel. Stukken beter dan met de controller. Vooral met schakelen dat lukte mij echt niet, het terug schakelen. En ik kwam deze CSR tegen voor een leuk prijsje op marktplaats. Helaas zaten er geen shifters bij..
    Dus mocht iemand die nog over hebben ;)
     
  9. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    @BTENDER: Sorry, ik heb niks gemerkt. Alles liep bij mij gladjes. Zal mijn herhaling nog een keer moeten nakijken tot het LAG-moment.
    Niemand bij mij op de Ipad en niemand aan het downloaden op de pc/laptop.

    Het racereport:
    Kwalificatie:
    Was nog een beetje suf, omdat ik net wakker was van het voorslapen ivm een nachtdienst.
    Had eigenlijk geen zin om te racen.

    Heat 1 Groep A:
    Ik had heel kort de auto's getest en kwam tot de conclusie dat de start en acceleratie van de Lancia Delta het verschil ging maken.
    Dat bleek te kloppen.
    De start was super! Ik had gelijk weer zin in een avondje racen.
    Halverwege de race zakte ik echter als een pudding in.
    Had moeite de concentratie vast te houden. Ik zag Witteveen naderbij komen.
    Toch nog de laatste ronden op mijn tandvlees de derde plek weten te verdedigen.

    Heat 2:
    Mijn grootste zorg was of ik mijn concentratie kon vasthouden tot de finish op de lange Nordschleife.
    Een klein foutje kan immers fataal zijn op de Nordschleife.
    Ik had ook erg veel vertrouwen in mijn getunede Aston. Achteraf bleek dat ook wel terecht.
    Ik heb nog nooit met zoveel zelfvertrouwen in een S klasse auto op de Nordschleife gereden. Nordschleife vind ik normaal gesproken verschrikkelijk om te rijden.

    Gelukkig een herstart.
    De start was goed. Ik had vooraf gezien dat ik iets meer Kw's had dan de concurentie. Op het lange stuk richting de eerste bochten kon ik mij goed positioneren en aansluiting met de top 3 houden.
    Ik wilde mijn aero/spoilers beslist heel houden en probeerde zo netjes mogelijk te rijden zonder risico's te nemen.
    Eigenlijk relaxed zonder te veel risico te nemen naar een keurige 2e plaats op het podium gereden.
    Heerlijke auto die Aston Martin.:thumbs:

    Jammer van BTEnder en Asjemenou.
    En achteraf jammer dat ik de V8 supercars/Nascar wedstrijd in de Show-down serie heb moeten missen.

    XBWR-0rganisatie bedankt voor de 2e Summer Showdown en de tijd die er in is gestoken om het mogelijk te maken
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2013
  10. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik ben trouwens benieuwd wat voor tijd BTender of freaky in mijn Aston hadden kunnen rijden.
    Wie weet leen ik hem eventjes uit in de clubgarage.
    Daarna upgrade ik de auto naar S700.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2013
  11. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606

    Hier staat F-cup op de nummerplaat. Toepasselijk.

    Ik heb de mijn replay naar jou verstuurd Tender. Bij mij is totaal niets te zien van een incident. Geen wonder dat ik niets heb gemerkt.
    Bij jouw auto zie ik dat jij onverklaarbaar in de vangrail gaat.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2013
  12. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    wordt deze nog geupdate? Of zit al het werk al in de V8-cup? En waar kan ik eigenlijk dat overzicht vinden van alle coureurs die mee hebben gereden in Forza? Heb me er laatst op ingeschreven maar geen idee waar dat topic staat.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2013
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ja wordt zeker geupdate nog! :)

    Deelnemers topic staat in het XBWRacing gedeelte (een tabje omhoog) onder de naam [Algemeen] Sign-Up bij XBWRacing. Had nog geen best result neer gezet wat daar moet ook nog een update overheen qua gereden races en overwinningen. freaky had daar een excell bestandje van dus dat zal ik er een keer overheen halen.
     
  14. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Ik ga in de herfstvakantie het documentje bijwerken. Heb daar nu weinig tijd voor. Moet ook even gaan kijken hoe ik dat bestandje het beste kan delen.
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Je kan hem altijd mailen. Ik zal daarna alles in het sign up topic updaten.
     
  16. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905

Deel Deze Pagina