1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Super GT300/500 (Pro-Am R3 & R2) [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door loyallronin, 1 feb 2014.

1. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Hij probeert alleen maar te helpen ;)

2. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Om mijn mening hierover te geven:)
    Alpha stuurt voor het ingaan van de bocht iets naar rechts (wat ik niet begrijp want er is ruimte over voor AZT B Tender die aan de binnenkant zit), tikt daardoor Fuzzy aan die wat wijder gaat. Hij komt net buiten de lijntjes uit, maar omdat Alpha de bocht iets wijder pakt om nog meer ruimte te geven aan AZT B Tender, tikt hij Fuzzy aan. Kan gebeuren...
    Hint voor je omdat ik hoor dat je je spiegel niet gebruik omdat je andere camerstand rijdt:) Kijk iets vaker om je heen, ik kijk bijvoorbeeld bijna altijd als het druk is om me heen of er niet iemand hem gauw ergens tussen wilt duwen.

3. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Het is of poorten open of upnp.

Het zou goed kunnen dat je met de instellingen die je nu hebt een hoop kan joinen echter zou het internet met 1 persoon meteen botsen uit de Lobby en je kan meteen niet meer joinen.

4. Beast81

Beast81 Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Avaragegamer

Ja dat weet ik, ik bedoelde het ook niet slecht.... Misschien wat te snel gereageerd, en niet al te subtiel. Bij deze mijn excuus als mijn reactie wat "te" was.

Send from Catalunya, driving my #77 Impreza

5. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Freaky, liever hier geen discussie, het is aan de raceleiding :)

Ik kijk veel om me heen, maar moet wel op de weg blijven letten. Juist omdat de camera een stukje achter de auto staat zie je mensen zitten als ze vlak achter of naast je zitten. Ik veroorzaak ook geen incidenten, mss een enkel keer een tikje als ik de auto even niet onder controle heb. Maar ik neem niet zoveel risico zoals jij wel eens kan doen ;)

Laatst bewerkt: 21 mrt 2014
  6. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606

:D:D:D:D:D:+:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D*)

B Tender vindt dit leuk.
  7. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Haha, lol! :lol:

8. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Geen probleem hoor, maar het joinen van onlinelobby's zegt weinig over of je poorten open goed open staan want als jij de enige bent kunt je gewoon joinen pas als een andere speler ook niet helemaal open staat lijken er problemen te zijn met joinen. Ergo als je niet altijd kunt joinen staat er iets niet goed. Had vroeger ook veel problemen terwijl mijn poorten wel goed stonden, bleek toen aan mijn router te liggen die kapot was. Met een nieuwe router ging het daarna wel goed.

9. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Hahahahaha creatief weer Loyall....succes dit weekend!

10. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ha ha..bedankt, maandag lekker motorrijden in Den Haag.

11. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Haha,,,,kijk wel nog ff van te voren of je je racepakje past:+:+

12. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
  13. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772

Verder veel incidenten. Graag even aandacht in het algemeen, dus ook voor andere competities:

Wil iedereen wel zo vriendelijk zijn om incidenten in het XBW format, zie Regels & Voorwaarden (nov 13 ) Hfdst 5 en dan met name 5.4 aan te leveren?

Het kost anders teveel tijd om alles na te kijken en/of bv de gamertags over te typen. Dan kan er oko serieus naar gekeken worden en ook de visie van de coureur in meegenomen worden. Ik kan en doe dus niks met....

"in heat 2 tikte x mij aan en mijn race was verziekt"

Wij begrijpen dat het soms vervelend is dat een racereport en de uitspraak daarvan niet rechtstreeks voordeel oplevert. Maar wij proberen daarmee wel excessen en toename van aggresief rijden uit te bannen en clean rijden te bevorderen. In de lange history van XBW racing is het tot nu toe 2x voorgekomen dat een lid geweerd is om al dan niet tijdelijk meer deel te nemen aan races onder XBWRacing condities.

14. Beast81

Beast81 Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Divimus

Zal mijn upnp disabelen kijken wat het dan doet.

@ ColdzeroNl

Ga nog even kijken wat het doet als ik mijn upnp uit zet. Hij heeft het namelijk altijd goed gedaan en ik kon altijd joinen dus vandaar mijn vraagtekens.

In ieder geval bedankt voor de tips etc. jongens, hoop er as woensdag gewoon bij te zijn op Maple Valley

15. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik weet niet welk type router je hebt, maar met mijn experia heb ik geen problemen meer sinds ik deze: http://instellingenxbox360experiav8.blogspot.nl/ setup heb toegepast. Veel succes

16. Beast81

Beast81 Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ColdzeroNL

Thanx voor de link, ga wel eens even kijken wat die instellingen doen met betrekking tot de range en dmz, de rest staat bij mij al zo ingesteld.

17. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    meestal ligt het aan de combi van upnp en het openen van poorten maar sinds ik de mijne zo ingesteld heb ervaar ik nauwelijks nog problemen, alleen bij GTAV moest ik dan wel nog iets handmatig aanpassen in de instellingen van mijn xbox, geen idee of dat nog zo is.

18. Beast81

Beast81 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok heb er nog geen tijd voor gehad maar ik ga er nog even naar kijken en dan hopen dat ie woensdag geen problemen oplevert...

19. Beast81

Beast81 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou de router/online problemen zijn opgelost.... Morgen ben ik er helaas weer niet bij, (opgeroepen voor een klus) dus helaas jongens :mad:
    Kan ik me alvast voor gaan bereiden op Hockenheim :D

20. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Zo ben weer terug uit Den Haag. Ziek naar huis gebracht. Ze zorgen wel goed voor het personeel bij ziekte, maar aflossen was een drama. Voorbeeld uitschieter: Na een nachtdienst pas om 12.30 uur afgelost omdat er geen vervoer/bus naar het hotel was. gemiddeld 2 a 3 uur te laat aflossing.
    Dat was een taxiritje Den Haag/Kyocera-stadion naar Terneuzen op kosten bedrijf: 400,- euro
    Wel ziek. koorts. Net naar dokter geweest en medicijnen gehaald.
    Zit nu ziek thuis in bed.
    Hoop dat ik vanavond toch mee kan doen. 50/50 kans.
    Ik kijk of ik vanmiddag wat aan mijn Fanatec stuurtje kan draaien zonder bijwerkingen. EErst maar even een tukje doen tot 13.00 uur.

Laatst bewerkt: 26 mrt 2014

Deel Deze Pagina