FM4 [Finished] Super GT300/500 (Pro-Am R3 & R2) [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door loyallronin, 1 feb 2014.

1. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Beterschap!

Ik weet ook nog niet of ik mee kan doen. Ligt eraan hoe ver ik ben voor de deadline van vandaag.

2. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    After race report Sebring.

Brieving Maple Valley

Nogmaals aandacht voor de pit entry. Je moet echt flink afremmen op de ideale lijn wil je tot stilstand komen in de pit. Het is verplicht te melden, tussen voorlaatste en laatste bocht ( dus tijdens de afdaling) dat je de pit ingaat. Dan kan achteropkomend verkeer daar rekening mee houden en mogelijk iets rechts houden.

Mocht je ergens op je dak/zijkant gaan, dan dit direct melden en als je tot stisltand komt op de baan, dan svp lobby verlaten. De replay zal naderhand dan worden toegezonden.

Vanwege het bovenstaande, communicatie tijdens de race tot een "minimum" beperken zodat alleen calamiteiten en pitstops gemeld worden en door iedereen ook gehoord kunnen worden.

Laatst bewerkt: 26 mrt 2014
  3. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Bewondering voor je objectiviteit in het racereport, Pieke! Streep eronder en gezellig verder :)

4. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Was een leuke race! Geen echte Nissan-baan en zonder oefenen gestart, maar in heat 3 reversed kon ik een paar rondes de 1e plaats vasthouden. Uiteindelijk teruggezakt tot plaats 5 over de helft van de race en mooi in duel met Zout, maar toen ik de pit in wilde knalde mn controller er ineens uit en was het einde race helaas. Uiteindelijk nog 7e geworden omdat Loyall ook pech kreeg, maar dan met zn stuur.

5. Potje-Zout

Potje-Zout Member

Leuk Bevonden:
    3
    Was een zeer leuke race, kon meerijden met aantal en mijn Honda voelde zich hier lekker thuis. Duel met Alpha en Fuzzy was top en ook een beetje met de snelle rijders proberen mee te komen. Hopelijk volgende week weer zo ;)

6. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Samenvatting:
    Eigenlijk meegedaan uit schadebeperking voor het klassement, wist bij voorbaat dat het niet mijn beste race zou worden.
    Ziek/koortserig aan de start.
    Stuur verloor in elke heat na een paar rondjes de Force Feedback, kon niet meer nauwkeurig sturen.

In heat 3 weer geen FFB en precies tijdens de pitstop zelfs een disconnect van het stuur en na het opstarten werkte ineens het gaspedaal niet meer tijdens de pit-exit. Ik moest dus weer het stuur opnieuw aan en uit zetten om weer op inmiddels op de laatste plek naar de finish te rijden.
    Volgens mij reed tijdens de pit-exit nog iemand achterop bij mij omdat hij natuurlijk niet kon voorzien dat ik geen snelheid meer kon maken.
    Sorry.

Volgende race: hoop ik weer beter te zijn en beter te presteren. :b:

Laatst bewerkt: 27 mrt 2014
  7. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Race/drivers briefing round 7 HockenheimRing

8. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772

Mijn eigen races:
    Heat 1: Van kop af geconcentreerd een strak tempo proberen te rijden en kon uitlopen. Profiteerde ook van het gevecht tussen Tender en Freaky....lekker de eerste 10 pnt binnen.

Heat 2: Bij de start uitkomen laatste bocht even mijn gas los gelaten en het veld bij elkaar laten komen en toen meteen weg....., erg lekkere start en leuk als het lukt wat je voor ogen hebt. Voor de rest een herhaling van heat 1, lekker de tweede 10 punten binnen.

Heat 3: Achteraan en moest helaas toezien hoe makkelijk Freaky door het veld heen slalomde _O_.. Kon niet volgen en wilde er voorzichtig doorheen komen zonder schade op te lopen. Ik maakte nog een paar foutjes toen ik flavour en potje had ingehaald en die kwamen meteen weer voorbij. Leuek races gehad!

Laatst bewerkt: 30 mrt 2014
  9. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Zo, zo...... de organisatie is weer supersnel. Wat een teamwork:thumbs:
    :+:+

Ik verwacht een heroische strijd op de de Hockenheimring. Wie wordt de "KING" van de "RING".
    Vandaar de Lion KIng letter-fonts.

Net wat rondjes gereden.
    Ik voel mij al wat beter. Ik heb niet het gevoel meer dat ik motorisch gestoord ben en dat ik naar een te snel afgedraaide film zit te kijken.

Laatst bewerkt: 28 mrt 2014
  10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wat gaat die Sub heerlijk op Maple Valley!! Zat net met 3 vliegende rondjes al op 1:23,366, en kon nog wel wat plekken aanwijzen waar ik wat liet liggen.

Had het met de Nissan zwaar (maar ook genoten!!) op Maple valley. In de bohcten was hij ijzersterk, maar steeds maar weer moest ik op de rechte stukken, kansloos zonder kans om te verdedigen, de Lexussen en Subaru's aan me voorbij laten gaan. Éen keer een gat vrij bruusk dichtgegooid op het rechte stuk (1x wisselen van lijn haha) maar zag snel in dat geen van beiden er bij gebaat zou zijn als ik die stunts bleef volhouden, dus een rondje later was Freaky er toen ook voorbij.

Leuke races gehad, kijk uitn aar volgende week!

11. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Goede zaken gedaan in kampioenschap. In Heat 3 ervoor gezorgd dat Asjemenou niet op me uitloop in het klassement door 1e te eindigen.
    Heat 1 een beetje verprust door headset die ik er per ongeluk uittrok. Wou hem er terug indoen en schoof het gras in. 2e plek is zeker niet verkeerd na dit gedoe. 2e heat iets te voorzichtig gedaan t.o.v. Asjemenou en leuke duels gehad met AZT B Tender. Heat 3 ging wel lekker...wel een paar slordigheid foutjes maar uiteindelijk wel 1e plek :)

12. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    komt mijn zwager net op bezoek vanuit de USA, hij heeft een korte vakantie in Nederland, opent hij zijn reiskoffer: brand new xbox one met titanfall, forza 5 day one editie, ryse, en fighter within!!
    Kadootje! voor ons gezin.
    Nou moet ik wel binnenkort een Thrustmaster kopen :D
    Eerst maar wat logo's en paintjobs maken.
    En ff uitvogelen hoe ik op live kom met usa locatie.
    Wil mijn creditcard niet geblokkeerd zien als ik een fake usa adres invoer.
    Ik moet maar ff chatten met iemand van de club om wat instructies en vragen hoe dat werkt met creditcard en pay pal. En of pre paid us cards niet veiliger is?

Zit trouwen een AC to AC 220~110V. 500watt converter bij. Slim van mijn zwager.

Laatst bewerkt: 31 mrt 2014
  13. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37
    Nice...........

RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!

14. Beast81

Beast81 Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ loyall

Damn dat is kicke!!!
    Kan je niet gewoon bij land instellingen NL selecteren en dat ie hem dan autom. pakt?? Geef me bek ook maar een gooi.....

driving my #77 Impreza

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Nice, we duikrn anders samen wel een keer de chat in, loyall!

16. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Denk niet dat het snel een probleem is loyall aangezien bijna alles op de xbox regiovrij is, volgens mij. Flavour heeft ook een US-account dacht ik dus die weet wel van de hoed en de rand. Mits ik mij niet vergis.

Mijn handen jeuken nu wel voor mijn eigen Xone. Zou hem cadeau krijgen van mijn vriendin bij de launch maar dat duurt nog even.

17. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Yeaah snel de RUF kopen, soft & stiff tunes proberen en meedoen met de la Porsche cup! :D

18. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Wow! Dat zijn nog eens cadeautjes :D

Als je hulp nodig heb kan ik je altijd even een berichtje sturen :D

19. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Maar ik heb nog geen stuurtje. ff sparen.

20. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Kampioenschap is wel lekker spannend tussen ons Asjemenou!:)
    Verschil is maar 4 punten (slechtste resultaat eruit gehaald)
    Ben benieuwd naar Hockenheim!

Deel Deze Pagina