1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Super GT300/500 (Pro-Am R3 & R2) [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door loyallronin, 1 feb 2014.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    De uitslag van heat 3:

Volgende race Fujimi\o/\o/\o/\o/Reverse:)::):|:-|:-

2. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37
    Word ik eigenlijk geklasseerd de laatste race, was wel mijn bedoeling met het starten ervan maar kon niet meer wachten op de derde poging

RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!

3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik zou er, ook gezien de omstandigheden en de rommelige en tijdrovende start avn heat 3, niet echt probemen mee hebben (maar ik heb er niets over te zeggen ;))

4. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Ben benieuwd hoe dat gaat qua schade enzo. Denk dat er veel incidentjes zullen gebeuren. Goede kwali is basis voor deze baan:b:

5. Beast81

Beast81 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de 1e herstart van de 3e heat moet ik even zeggen dat ik de 120kmph niet in de gaten had... Excuus aan het hele veld.

Verder, jammer dat Tender hem ertussen moest jekkeren, was niet agressief maar zorgde er wel voor dat ik uit moest lopen op de kerb en daardoor controle verloor...

Niet dat de rest goed ging bij me maar goed.

driving my #77 Impreza

6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Niet m'n meest handige actie nee|:- Maar het was er ontzettend druk, ik zat al half naast je en ik kon op die plek ook niet in het niets verdwijnen. Jij zat die bocht op die ideale lijn, en ik zat daar nog aan de binnenkant.. Ik heb net een snelle compilatie (door de replay vliegend) in elkaar geflanst van heat 2 en 3 (heat 1 heb ik geen herhaling van) en daar komt (eerlijk is eerlijk) deze onfortuinlijke actie ook in terug (evenals m'n inhaalactie op Flavour... Buiten de baan met vier wielen, maar ook daar om contact te vermijden na een slechte exit van Flavour).

Alsie klaar is met renderen is hij hier te zien:

7. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Mooie inhaalactie ertussendoor van mij hahaO-):+:thumbs:
    Goede complicatie Stijn! Geef goed alle incidenten weer.
    Laatste 10/15 sec heb ik nog steeds mijn twijfels over...maak ook verder niet uit.

8. Potje-Zout

Potje-Zout Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zou iemand ook het stukje kunnen sturen van race 3, het gedeelte in de haarspeldbocht waar ik achterop Alpha reed?

Verstuurd vanaf mijn C6903 met Tapatalk

9. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Bij de vliegende starts heb ik "50+ LAG", en verlies ik door trage reactie gelijk al kostbare meters bij de start.:+

Laatst bewerkt: 3 apr 2014
  10. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Hahaha
    Ik had veel voordeel aan de vliegende starts. 2e heat AZT B Tender voorbij gegaan. 3e heat had ik Loyall te pakken in de 1e bocht.
    Goede zaken gedaan in strijd om kampioenschap. Jammer dat ik door de pechgevallen van Asjemenou aan de leiding ben gekomen...had het liever uitgevochten op de baan. Bij mij zal ongetwijfeld ook wel een keer de pechduivel toeslaan in een van de komende races.
    Opzich lekkere races gereden. Wist dat het zwaar zou worden. Mooie inhaalactie tussendoor bij AZT B Tender en Asjemenou die samen aan het knokken waren voor de 1e plek. Uiteindelijk 2e geworden in heat 1, liet me verschalken bij de hairpin. Had die inhaalactie totaal niet verwacht. Ik lag 30/35m voor maar de remmen van Tender zijn auto zijn bizar goed. 2e net zoals in Kwalificatie.
    Heat 2 geknokt voor 1e plek. Hield het lang vol. Laatste ronde in het laatste gedeelte gleed ik weg en kreeg daarna een tik van Loyall waardoor ik de baan af ging. Had hem daarna nog bijna te pakken in laatste bocht. 2e plek
    Heat 3 2e geworden door schade aan de voorkant...was heel weinig maar had veel effect in bochten. Kon soms de aansluiting vinden maar net niet goed genoeg om AZT B Tender voorbij te gaan.
    3x 2e is toch 27 punten dus lekker meegenomen:):)

11. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ho Ho Ho (kerstman-lach) Mijn fuel-sensor bleef op FULL-speed hangen tijdens de inhaal-aktie op freaky in heat 2, laatste ronde. :D:D

Laatst bewerkt: 3 apr 2014
  12. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606

I hope that the play-button will be pushed.

Laatst bewerkt: 4 apr 2014
  13. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Mijn antwoord op jou foto;):

14. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772

Voorlopige uitslag, incidenten under review.

Dank aan Tender voor posten heat 3

Laatst bewerkt: 4 apr 2014
  15. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Voor de mensen die gaan karten, een mededeling/brief zodat je wat dingen weet:

● Hoelaat wordt je verwacht?: Om 12:45 bij de receptie, ik sta er al 12:30
    ● Zorg ervoor dat je optijd vertrekt, tip: Kijk op www.vananaarbeter.nl voor eventuele werkzaamheden op je route.
    ● 13:15 eerste kartsessie;
    ● 14:00 tweede kartsessie;
    ● 14:45 derde kartsessie.

16. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
  17. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409

Bijgevoegde bestanden:

18. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Drivers-briefing Fujimi Kaido reverse

Nu maar weer ff stuntelen met de controler met Forza 5 om credits te verdienen zodat ik auto's kan kopen.

Laatst bewerkt: 8 apr 2014
  19. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Wat zijn de tracklimits als ik vragen mag?
    Stratencircuit met maar 2 rijstroken, voor de rest alleen maar vangrail en betonblokken

20. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Er zijn geen tracklimits op Fujimi (ook niet in de bochten in de 2 bochten met eventuele run-off area's.) mocht je je dus in het algemeen niet houden aan track limits, dan zal je door Forza zelf worden afgestraft met schade.

Ik geef bij deze ook aan , n.a.v. het racereport door Flavour, niet meer mee te doen aan de GT3/5 cup. Dit helaas om iedere vorm van belangenverstrengeling en de mogelijke verdenking daarvan voor te zijn.

Of ik verder weer aanschuif in een competitie zal de toekomst uitwijzen.

Succes aan allen

Deel Deze Pagina