1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] Super GT300/500 (Pro-Am R3 & R2) [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door loyallronin, 1 feb 2014.

1. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37

Teveel paracetamolletjes doet hallucineren...

2. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Hahaha...ja dat denk ik ook.
    Racen ging wel lekker ondanks dat;)

3. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Was helaas een iets mindere race voor mij. Kwalificatie begon nog goed met een 2e tijd achter Freaky , die of verstoppertje had gespeeld (riep hij nou ergens dat hij 100 rondes had geoefend???) of in 1 keer het licht had gezien want hij ging erg hard in zijn SUBARU (schijtbaan voor de Subaru ??, ja ja). Vervolgens net na de kwalificatie ff een spoedgevalletje in huize deJong, wat voor 5 minuten vertraging zorgde. Sorry daarvoor jongens en dank voor het wachten :thumbs:

Omdat dit mijns inziens een erg moeilijk baan is om ergens in te halen en je dus moet profiteren van een foutje van een ander, besloot ik in het begin alleen achter freaky aan te rijden, soms wat “speldenprikjes” gedaan in de hoop dat hij daardoor een foutje zou maken, maar helaas kwam dat foutje niet. In ronde 10 kreeg ik een duwtje" in de rug van Loyall, met schade aan de achterzijde was de Lexus erg moeilijk te controleren, want bij elke bocht brak de achterkant uit. Loyall liet me nog voorgaan (gentleman _O_) , maar uiteindelijk was het niet houdbaar omdat de rest wel erg dichtbij kwam. Uiteindelijk nog 4e.

In de 2e heat, toch als 2e kunnen starten en eigenlijk herhaling van heat 1, proberen Freaky in een foutje te dwingen, ik had mijn Lexus er een keer naast, maar kon wilde de actie niet doorzetten zonder onnodig risico op schade voor ons beide. Dus uiteindelijk 2e.

Heat 3 klapte mijn stuurinrichting in 1 van de eerste rondes. Gelukkig niemand naast me en niemand meegenomen in de misère, koste me helaas wel extra punten en ook zal ik nu in het klassement terugzakken :'-(…….hopelijk kan ik de aankomende races , verschoond van onheil, de plek weer terugpakken. Foto’s komen nog. Leuk dat Tender gewoon meedeed en Majong57 wordt ook in het klassement meegenomen, handige baan overigens om zo in te stappen, en voor volgende week woensdag welkom!_0/. Heb trouwens ook zin in de zondag cup!

Laatst bewerkt: 24 apr 2014
  4. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Verzoek after race report:
    Indiener: LoyallRonin #33
    Andere betrokken coureur: f1freaky # 03
    Cup: [FM4] Super GT300/500 (Pro-Am R3 & R2)
    Race/datum 23 april 2014 Camino Viejo reversed: heat 3 ronde 11
    Tijdstip incident 11 min 30 sec tot en met 11 min 36 sec
    Reden indienen report: Verschil van inzicht over de toedracht met de andere betrokken coureur.
    Naar mijn mening blijf ik op mijn racelijn en rem rechtuit om de bocht naar links aan te kunnen snijden.
    BESLIST GEEN stuurbeweging naar rechts! :mad::mad::mad::mad::mad::mad:
    Terwijl freaky juist te vroeg instuurt waardoor de aanrijding ontstaat met het nadelige resultaat voor freaky.

p.m. naar asjemenou (race-control)

5. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Moet herhaling nog bekijken en ben er zelf het dupe van geweest als het mijn fout is. Zei weer iets te vroeg me mening -_-
    Dus dan heeft after race report weinig zin haha

EDIT: Als je online bent over een half uurtje babbelen we ff

6. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Okee, heb herhaling teruggezien. In de race kwam het anders over bij mij. Bij deze trek in mijn zin over het incident terug. Toen ik het zei had ik herhaling nog niet teruggekeken.
    Sorry sorry sorry, het was mijn fout. Weer mijn mening te vroeg gezegd -_-|:-:F::F:

EDIT:
    Bij deze mijn excuses richting LoyallRonin, neem maar een biertje van mij:b:;)

7. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Freaky:=(=(=(, niet handig he......en je weet wat XBWR daarmee bedoeld.....

8. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Yeah I know what you mean...sorry:F::F::F::F::F::F:

9. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Ik heb geen verstoppetje gespeeld. Heb idd tegen de 100 rondes aan oefenrondjes gereden. Ik denk dat ik 1 keer het licht heb gezien gisteravond, ging gisteravond erg lekker. Jammer van het incidentje, maar mag zeker niet klagen\o/

Ik ga me best doen om dat te voorkomen:+:+;):b:

Ben benieuwd hoe het daar zal vallen. Ook benieuwd naar de mensen die daarin goed zullen presteren...

10. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    :thumbs: Race-report ingetrokken:D:D:D:thumbs::b:

11. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Mooi dames, ......scheelt weer werk :thumbs::9

12. FuzzySkittle

Leuk Bevonden:
    37
    [Running] [FM4] Super GT300/500 (Pro-Am R3 & R2) [Woensdag]

Zo na ff goed geoefend te hebben ( ook 100 rondjes ongeveer) waar ik ook geoefend heb hoe het niet moet. [​IMG]
    Ging ik moet een goed gevoel ik kwali in. Helaas in de vliegende ronde last van een Triggerfinger dus dirty en laatste.

Heat 1 doelstellingen even bijgesteld en kijken hoe de race zou ontvouwen met mahjong naast me bij de start was een rommelige opening van de race, veel tijd verloren door mahjong maar ik was ook heel voorzichtig. Met geduld heb ik Alpha en Flavour ingehaald en Tender kwam ik al rokend tegen dus dat ging voortvarend. Door de aanrijding tussen de lexus boys toch nog tweede geworden wat ik niet had gedacht maar was er heel blij mee.

Heat 2 mocht ik wat verder vooraan starten maar liet me verrassen door Tender die een hele sterke start had. Mijn tactiek in alle drie de heats was "prikke" terug laten vallen en dicht rijden, om zo verrassend mogelijk te zijn. Wat ik gek vond is dat Tender ( ik heb hem heel hoog zitten namelijk) bocht 1 en 2 niet voor elkaar had en uiteindelijk ging Tender de muur in na bocht twee en zo kon ik profiteren van zijn foutje. Uiteindelijk 4e kon loyall niet echt meer aanvallen

Heat 3 zat ik weer achter Tender vond het zeer vermakelijk om naar te kijken maar ik zat gewoon weer te wachten op zijn foutje in bocht 2 wat ook weer gebeurde. Volgens mij is het muurtje vandaag ook omgedoopt als " B TENDER with the wall". Tis toch reversed he.... Maar goed op p1 heb ik het vrij makkelijk kunnen afmaken en was mijn avond na een slechte kwali toch nog goed geëindigd....
    Close racing

Ik vond het dus wel een lekker baantje voor de SUB !!! :p volgende week word iets minder tegenover de Lexus....( maar klaag niet hoor :) )

13. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Silverstone wordt inderdaad ook veel oefenen...Subaru kan veel profiteren van de rechte stukken. Zal met name beslist worden in sector 3...ben benieuwd

14. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
  15. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Hey, dat lijkt de stofwolk wel als ik van het werk naar huis vertrek.

16. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Heel spannend bovenin...

17. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Jaha!!!, Wordt nog spannender als Loyall en Tender en de rest echt gas gaan geven :b: nice.

Laatst bewerkt: 25 apr 2014
  18. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Gebeurt niet....wij tweeën geven alleen maar gas;);)

19. FuzzySkittle

Leuk Bevonden:
    37
    [Running] [FM4] Super GT300/500 (Pro-Am R3 & R2) [Woensdag]

Of jullie iets minder gas

20. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Ik ga echt geen gas terug nemen...geef nu nog meer gas

Deel Deze Pagina