BMW Z4 4 life. Die Porsche moet ik echt nog even tunen voordat ik er lekker mee kan rijden, net als de Mclaren.
Kan iemand me vanavond ff uitleggen hoe je nou moet tunen? Ik snap er echt helemaal niks van ik heb trouwens ook een stuurtje besteld de TX Thrustmaster! Komt dinsdag binnen als het goed is!
Internet staat vol met guides. Je kan ook een guide van een andere racegame zoals iRacing pakken ofzo, het idee is hetzelfde. Dit is wel een eenvoudig overzicht, staat niet alles op maar het hielp mij wel een beetje.
Mmm, zou mooi zijn als iig Pointy even zelf aangeeft of hij wel of niet komt. Ik open voor de zekerheid even een lobby op de vastgestelde tijd, maar als Pointy er niet is en in het achterhoofd dat iedereen liever PC speelt cancelen we op dat moment de laatste race en zal de eindstand worden opgemaakt op basis van de voorlaatste race (Bernheze Alps). Grt A
Le Mans Bugatti wordt geschrapt. Eindstand in deze competitie is gelijk als na de vorige race op Bernese Alps. Loyall gefeliciteerd. Welkom aan alle nieuwe deelnemers. We hopen jullie vaak te zien bij Project Cars. Dit was (voorlopig) de laatste competitie in FM 5.
Het was een beetje ongelukkig met de release van PCars maar heb erg genoten tijdens deze cup. Tijdens het 3e raceweekend al mijn eerste overwinning gepakt, ik ben het nog steeds aan het vieren! Bedankt voor het organiseren en tot dinsdag op Snetterton!
LOYALLRONIN Organisatie bedankt! Vond het een leuke cup, en inderdaad kwam (helaas) de release van Project Cars er tussen. Auto was top en leuke battles gehad. Ook tof om te zien dat XBWR mede door dit kampioenschap weer nieuwe leden heeft. Tot dinsdag op Project CARS!