FM4 [Finished] V8 Supercars Championship + Nascar Sprint Cup [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 6 okt 2013.

1. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Nieuwe controller komt vandaag binnen, klein deukje in me portemonee opgelopen:+
    Hoop dat a.s zondag het weer als van ouds gaat.
    Komt zeker weer een nieuwe paint voor de Grand Prix of Sonoma Loyall?

2. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    \ff Go Pro logo maken

3. Smallerboat

Smallerboat Rynq

Leuk Bevonden:
    1
    Heat 1 was niet al te best, ik deed rustig aan om uit het gedrang te blijven (veel sneller ging ik toch niet ;) ). Kwam na de s bochten in ronde 1 goed uit de bocht, Witteveen helaas niet, ik reed wat dom achterop, excuses daarvoor!! Daardoor kon je me niet uitwijken divimus. Uiteindelijk nog 9de geworden door de pech van flavour en inhalen van Witteveen

Heat 2 niet al te spannend, 8ste als resultaat

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Alle scores geupdate. Bij drivers en teams standings staan nu 3 plaatjes in plaats van 1. Totaal standings, V8 only en Nascar only. (bij zowel drivers als teams dus)

5. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  6. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Blij dat er nu duidelijkheid over is. Zie wel dat ik veel 'schade' heb opgelopen in het klassement. Seizoen is nog lang....ga me best doen:thumbs:

7. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Tempo ligt hoog op deze baan, moet nog een tandje extra zetten om naast AZT B Tender te komen. Moet goedkomen:thumbs:

8. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37
    Rij je op dit moment achter hem dan??? Kan nie he typen en rijden tegelijk. :)

RACING.... because football,baseball,bowling and golf only require ONE BALL!!!

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Niet letterljik, maar nog wel (nipt) qua rondetijden. Gaat lastig worden om hier de pole te pakken trouwens hoor, de Holden gaat lekker op deze baan (net effe met Loyall de auto van de ander uitgeprobeerd)! Gek genoeg ging Loyall hier juist wat lekkerder (met stuur) in de Ford geloof ik!

Laatst bewerkt: 30 nov 2013
  10. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    GoPro GP Sonoma raceway-logo met chroomrandje

[​IMG][​IMG]

Logo is samengesteld uit de GoPro logo en de Sonoma raceway logo in combinatie met custom made letter fonts.
    De rand is chroom. (Beter te zien in de vergrote motorkap foto)

Dat zie ik nu pas, de Forza foto's hebben nu op de nieuwe Forza website al een url.
    Geeft een grotere en scherpere foto dan eerst via bucket of flickr. Vergelijk de twee auto pics.
    edit: maar af en toe is de foto weg uit de post, erg raar!

!! Lees net dat Paul Walker (fast & furious) dodelijk is verongelukt
    [​IMG][​IMG]

Laatst bewerkt: 1 dec 2013
  11. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606

12. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    En ik maar afvragen waarom de Infineon/Sonoma track zo glad aanvoelt:+:

@team Holden: De livery's zijn bijna klaar.

Edit: livery's zijn klaar!

13. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Vanavond misschien iets later dan normaal, Straks richting de Kuip voor Feyenoord - PSV en geen idee hoelaat ik terug ben. Maar denk dat ik de kwalificatie wel net haal.

14. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Bizar ongeluk geweest. Te vroeg overleden (40 jaar)....

Word dan toch is tijd voor andere bandenfabrikant voor jou:+

Ik kom ze straks ophalen

15. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik kom er zo aan, mijn vriendin is nog even de weg kwijt in de buurt van Amersfoort maar als ik haar weer op de goede weg heb geholpen start ik mijn xbox weer op.

16. Smallerboat

Smallerboat Rynq

Leuk Bevonden:
    1
    Heat 1; er werd aardig wat heen en weer getikt. Uiteindelijk na de pit in ronde 6 redelijk vrij op de baan. Uiteindelijk 7e.

Heat 2; zeer lastige start, pas heel laat werd er op het gas gegaan. Uitkomen bocht 5, rechts naar beneden vast achter Novacaine, vervolgens kwamen er een aantal links voorbij. Dacht na Flavour de lijn te kunnen pakken, maar Denvan reed daar. Had je niet gezien, Sorry Denvan! Na ronde 6 was de verbinding verbroken. Wel doorgereden, 32m12,349s.

17. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Vanwege de hoeveelheid "contacten" vanavond zal het afterrace report later opgesteld worden. Iedereen krijgt de tijd om zijn klacht t/m woensdagavond op papier te zetten. E.e.a. conform de regels genoemd hfdst 5 van xbw algemene regels en voorwaarden xbwracing.

Laatst bewerkt: 2 dec 2013
  18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Het lijkt erop dat Infineon mij wel ligt :D Kwalificatie met een verrassend ruime marge naar me toe kunnen trekken, heat 1 eigenlijk zonder problemen kunnen uitrijden, en heat twee gelukkig uit de problemen weten te blijven, hier en daar wat geluk gehad als ik mensen inhaalde, en ook die naar me toegetrokken!

Maximaal resultaat!! 53 puntjes voor Tender! :D

19. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Grote kans dat ik er volgende week niet bij ben vanwege de nascar race en GT6 is dan ook binnen. :)

20. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Races gehad met gemengde gevoelens...
    Kwalificatie ging naar mijn doen beroerd, zat 0,6/7 seconden boven mijn tijd, kon me concentratie niet te pakken krijgen leek het op.
    Heat 1 ging wel lekker, ging pitten en in me outlap stopte me internet ermee, ik dacht ik rij door maar knikkerde mij uit de lobby jammer genoeg, weer een uitvalbeurt -_-|:-:mad:
    Heat 2 had ik weer een ouderwetse wereldstart, haalde 3 man in buitenom in bocht 2. Ronde 6 meteen met Loyall de pit ingedoken en kwamen voor de groep uit, dus perfecte pitstop-strategie. Uiteindelijk door een concentratiefoutje/gebrek AZT B Tender de 1e positie heel gemakkelijk cadeau gegeven terwijl ik het op deze baan AZT B Tender heel lastig kon gaan maken vanwege gebrek aaan inhaalmogelijkheden hier, jammer, maar plek 2 is ook niet verkeerd. Had meer ingezeten, maar het wilde maar niet lukken.

Deel Deze Pagina