1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] V8 Supercars Championship + Nascar Sprint Cup [PRO] [Z]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 6 okt 2013.

  1. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Vraagje aan de organisator,,,worden de klassementen vandaag nog gepost? :)
     
  2. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Je Silverstone livery is klaar
     
  3. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ga het vanavond niet redden, Ik heb morgen een hele belangrijke SE en moet daar nog wel het een en ander aan doen. Daarnaast is het internet nog steeds niet gefixed! :mad:

    Sorry team, Maar zet 'm op! :D
     
  4. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Toll Holden Racing presenteert:

    [​IMG]

    :+:+:+:+:+:+:+:+
     
  5. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Volgens mij heeft Toll Holden team een redelijk teamresultaat gehaald met veel punten:thumbs:
    Ben tevreden, zeker dat ik heel veel geluk had door freaky te kunnen ontwijken in 2e heat. (edit: was 1e heat)
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2014
  6. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Was de 1e heat haha. Was enorm balen...maar P4 was maximaal die heat. Kwalificatie ging ook niet helemaal lekker naar mijn doen. Had wel een wereldstart bij de 1e heat.
    2e heat ging een stuk beter...race duurde precies lang genoeg. Ging na me pitstop weer 1.54.4/5/67/8 rijden met soms een 1.54.1 er tussendoor...
     
  7. Smallerboat

    Smallerboat Rynq

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    1
    Weer een leuke race avond gehad gisteren!
    Q: P6
    H1: P7
    Hele tijd op P6 achter Cold gereden en voor Denvan. Door een uitgekiende pitstop strategie van team 'Puma' voor beide heren de pit uit. Deze waren echter zeer gedreven en gaven me in ronde 8 de nodige 'aanmoedigende' tikjes. Uiteindelijk door foutje naar P7 terug gevallen. Vervolgens kwam Asjemenou nog dichtbij, maar kon de aanvallen gelukkig afslaan.

    H2: P7
    Redelijke start en op P5 door. Na paar rondes probeerde ik achter Asjemenou Witteveen te passeren, maar dit liep niet helemaal goed af (race-incidentje ;)). Beide in het gras. Vervolgens van achteruit weer inlopen op de voorgangers. Uiteindelijk na de pits op P9. Denvan zat toen achter Flavour. Door hun gevecht kon ik dichterbij komen. Flavour in de 1-na-laatste bocht ietwat grof ingehaald (excuus daarvoor), plaats weer terug gegeven in laatste bocht. Na een paar rondes maakte Flavour een foutje (probleem met stuur?) en kon ik P7 vasthouden.
     
  8. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Rinck, ja was nog ff spannend die laatste ronde heat 1, goed verdedigd! :thumbs:
    [​IMG]

    De kwalificatie ging niet als verwacht, meer dan een sec boven mijn “reguliere” tijd. Was al de hele dag haasten en dan heeft deze veteraan gewoon ff de tijd nodig om in te komen. Resultaat een 8e plek.

    De start was echt lekker, ik kon gelijk Rinck voorbij en nam de binnenkant van bocht 1, zodoende had ik ook Denvan al achter me. Vervolgens kon ik nog net om Freaky heen, dus in 500 mtr naar plek 5 :thumbs:. Nog even naar plek 4, maar kreeg van Cold in Maggotts een tikkie. Daardoor kwam ik in Becketts te krap uit. Daardoor moeilijk aansturen, maar ik wilde toch wel mijn plekkie vasthouden. Cold gaf daar weinig ruimte…..spin en vervolgens terugvallen achter het veld, soms is het toch verstandiger je plekkie maar op te geven ten koste van……Shit, voorvleugel kapot en in 750 mtr van plek 8 naar 4 naar 11. Gaat lekker :mad:. Vervolgens als een gek 8) gaan pushen, voor mijn gevoel op de limiet wat de auto met schade nog kon. De “broertjes” Novacain en Witteveen had ik redelijk snel achterhaald. Flavour daarna ingehaald in Luffield , maar vervolgens was er wel een moeilijk overbrugbaar gat naar Denvan, Coldz en Rinck. Uiteindelijk bij ingaan ronde 11 de aansluiting gevonden bij Rinck, nog wel geprobeerd om dat plekje af te kunnen pakken, maar ging niet meer lukken.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    De 2e Heat vertrokken van plek 4. In ronde 2 kwam Freaky tikkend voorbij, weer een extra plekkie verloren aan Rinck die meteen meesloop met Freaky. Rinck de ronde erna weer kunnen terugpakken. Vervolgens kwam in ronde 5 Loyall in mijn achteruitkijkspiegel, hij kwam me voorbij op de Hangar Straight. Samen gaan hotlappen, maar begingen in deze ook een tactische fout. Tender lag op dat moment plek 6 en die ging de pits in, samen met Menno. Loyall en ik hebben toen te lang gewacht, in ronde 11 zochten wij pas de pit op, waardoor wij ruim achter Menno en Tender uitkwamen. Handiger was geweest dat minimaal 1 van ons meteen de ronde nadat Tender en Menno hun pitstop hadden gemaakt erin zouden duiken zodoende zij in ieder geval moesten knokken voor de positie.……….teamtactics werken dus niet altijd optimaal of gewoon slim “gespeeld” van Menno en Tender ;).

    Uiteindelijk ook 5e geworden in heat 2. Jammer want Coldzero heeft volgens mij daar plek 6 gepakt. Wordt wel moeilijk om hem nu nog bij te halen in het V8 kampioenschap.
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2014
  9. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik hoop dat dit voldoende is om genoeg puntjes binnen te slepen voor team TOLL/Holden-racing: 04:07.827
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2014
  10. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Mooie tijd Loyall, ga vandaag als het lukt ook nog ff me best doen :)
    Denk dat er wel een 4.05.hoog te rijden valt
     
  11. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Niet door mij:+
    Hooguit een 04:07.200 als mijn rondje perfect is.

    De Le Mans livery is klaar voor #3 en #75
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2014
  12. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Heb net weer ff gereden. 4:05 word lastig...kom de paint zo ophalen
     
  13. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Le Mans V8 finale livery (Top Gun theme)

    [​IMG]
    :b::D_0/
     
  14. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Hij is mooi, heel netjes. Ben benieuwd hoe het morgen gaat...Moet morgen naar Zeeland en kom pas rond een uur of 19:30 thuis. Maar gelukkig heb ik voor deze baan weinig/geen oefening nodig dus moet goedkomen morgen! :)
     
  15. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik hoop dat ik zometeen nog even kan oefenen. Heb al een aantal dagen niet geraced en vrees nu Loyall zo hard gaat voor mijn top5 plek met de quali want meestal gaat Asjemenou dan ook hard :) Menno, Freaky en Tender zijn voor mij ook niet bij te houden dus dat wordt nog hard werken voor de shoot out.
     
  16. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    After Race Report d.d. 18-11-2014


    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Plaats: Silverstone
    Datum: 12 Januari 2014
    Competitie: [PRO] FM4 V8 Supercars
    Heat : Heat 1

    Ronde 1: In bocht 3 is er contact tussen Freaky en AZT B Tender. Raceincident .

    Direct na de start haalt Freaky zowel Loyall als Menno in. Freaky zit aan de binnenkant van de bocht. Tender heeft het recht van de ideale lijn, komt iets naar rechts. Freaky corrigeert, remt en komt deels op het gras. Freaky zet door en Freaky en Tender komen in aanraking. Freaky spint en verliest veel plaatsen. Tender heeft het recht van de ideale lijn en snijd de bocht "verdedigend" aan.



    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Verder,m.b.t. de pit ingang op LeMans, men moet de eerste ingang nemen nog voor de dubbele cicanes, men kan die pit entry daar eventueel vol gas door de grindbak nemen en komt dan goed uit. Als dit gebeurt of als je daar , al dan niet per ongeluk, met meer dan 2 wielen door het grind gaat zal aan het eind 10 sec. straftijd bij je eindtijd opgeteld worden.

    De pit exit zit links, let op dat je niet over de witte lijn aan de linkerzijde gaat op het rechte stuk.

    Voor straks allen succes.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2014
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409

    Daarnaast nog voor de top 5 shootout: ik stel hem in op 1 rondje! Dus niet 1 warm up lap!!! We keren om bij de shootout en op mijn sein omstebeurt starten.
     
  18. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    En toen viel de stroom uit :+

    Edit: & nog een keer.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2014
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Genoten van de cup. Heerlijke races gehad, en dat was deze week niet anders! M'n stempel helaas niet op de kwalificatie kunnen drukken (dirty), en een onfortuinlijke eerste race beleefd, maar toch fijn gereden en met een mooie (team)resultaat naar huis gegaan.

    Sorry als ik wat gefrustreerd overkwam (was ik ook eventjes) haha. Ik zag het, achter Asjemenou rijdend, nog zonnig in toen jij nog voor Freaky reed. Ik dacht van 'die Flavour houdt Freaky wel erachter (zoals Asjemenou en Loyall dat vaak zo vakkundig bij mij doen!) en dan heb ik nog zicht op de overwinnig. Het klonk over de microfoon alsof je hem de plaats cadeau gaf (ga er maar voorbij, jij bent toch sneller) en ik dacht van grrrrr dat doen Asjemenou en Loyall nu nooit! Maar het ligt natuurlijk wel genuanceerder, als Freaky zulke druk zet dan vindt hij toch wel hier of daar een gaatje om er voorbij te komen. Nu ben je wel prima gefinisht, en als je alles op alles zette op verdedigen was dat nog een beetje de vraag geweest.

    Bedankt voor de organisatie Flavour, bedankt Divimus en Flavour dat jullie zulke teammaten waren, en de rest bedankt dat jullie het me elke race weer (heel) moeilijk hebben gemaakt,!! Ik kijk nu al uit naar de Aston Martin cup!
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    tja ik maakte een foutje en raakte met een wiel het gras. enige manier om freaky toen nog achter mij te houden was door weer de weg op te sturen en te blocken (en tevens een 2e keer te kruisen, ookal was het een flauwe bocht.) Op dat moment zat freaky bijna naast mij en besloot ik het clean te houden.
     

Deel Deze Pagina