1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] V8 Supercars Season 2 [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 19 jan 2015.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  2. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik gooi straks de lobby om 19:45 open. We blijven dan tot 20:00 in de lobby zodat iedereen die wilt oefenen kan joinen. We doen dan een oefensessie van 20 minuten zonder onderbreking. zo kan je lekker wat rondjes achter elkaar doen op warme banden en wat info vragen/delen als je dat wilt.

Tegen de tijd dat we weer terug zijn in de lobby is het bijna 20:30, dan start de kwalificatie sessie met 2 laps waarvan 1 snel. We starten om de x seconde zodat iedereen ruimte heeft op de baan. Het is verboden om om te draaien bij de start!

Rond 20:45 start de sprintrace (4 laps, 3 met warm-up lap eraf) met rollende start. Startvolgorde gebaseerd op Kwalificatie 1.

Rond 21:15 start de hoofdrace (30 minuten aan laps) met rollende start. Startvolgorde gebaseerd op sprintrace.

Bij de rollende start mag de polesitter het beginpunt bepalen tussen de laatste bocht en de startlijn. 'GO' roepen mag om coureurs achterin te waarschuwen, maar is niet verplicht.

Hulp voor lijnen en rempunten:

Divimus vindt dit leuk.
  3. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Kom eraan !

4. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Lang leve d fokking dinsdagavond. Word gewoon uit de race gedisconnect.....

5. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Races tellen niet mee, maar ter indicatie. Ligt allemaal best goed bij elkaar, zeker de snelste lap in de hoofdrace! (Binnen 2,5 seconde in een van de moeilijkste auto's)

asjemenou75, Divimus en pim_smeets vinden dit leuk.
  6. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik hoop echt op meer am-ers. Pim is in feite geen am meer, rijd 2,5 seconde sneller dan moi. En het is eenzaam achteraan...... Al heb ik door stuurfoutjes van pro-rijders niet verloren, dat dan weer wel.

Kortom, ik zal mss niet elke race mee kunnen rijden ivm studie, maar vooralsnog is dit mijn bolide. Gebaseerd op het origineel van Jenson Button. De sponsor wilde Jenson echter niet lenen wegens zijn f1 verplichting, dus moet ik het doen met z'n tweeling-achterneefje, Benson Jutton. Je kan niet alles hebben natuurlijk.

http://xboxclips.com/Surreallistic/6512bc9b-e906-484c-b8a4-62c804e18fa9

Origneel
    http://commons.wikimedia.org/wiki/F...V8_Supercar_on_the_Mount_Panorama_Circuit.jpg

asjemenou75 vindt dit leuk.
  7. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    pim_smeets vindt dit leuk.
  8. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Hahaha, ziet er leip uit ja. Ik kon mijn replay dus niet op slaan, want ik zag de top3 spinnen, gas geven, inhouden en PLOP, weg was ik uit de race. Was gewoon gedisconnect. Echt wazig joh. Niks geen teken van weak connection ofzo.

9. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Voor degenen die zich afvragen waarom ik perse dat ene shot van jullie auto's wil hebben:

Er missen een paar namen omdat er nog een paar auto's zijn waarvan ik het goede shot nog niet heb geloof ik. Had je m wel al gepost meld het dan ff! :)

_________

Coole paint sur, alleen nog ff de spoiler endplates blauw maken en dan is ie helemaal goed. :)

Laatst bewerkt: 4 feb 2015
  10. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.150
    Gezien de problemen die sommigen (o.a. Menno en Surreal) toch weer hebben op de dinsdag; is het nog een optie om toch dan maar op zondag te racen met de mensen die zich nu al wel ingeschreven hebben?

f1freaky, B Tender en Surreallistic vinden dit leuk.
  11. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Kan ik Cold's post ook 20x liken?!

Sent from my iPhone using Tapatalk

12. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Ondanks mijn slowmo's in de 20 minuten oefenrondjes blijf ik bij de dinsdag. Achteraf gezien werd er iets teveel gevraagd van mijn Wifi

Wordt mijn inziens een leuke uitdagende cup.

@ flavour, ik zou zo snel mogelijk een nieuwe clip maken

13. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Top!

Ik raad je echt aan om kabel te gebruiken. :) Draadloos wordt snel verstoord. Ik heb gister echt nergens last van gehad, zelfs mijn FFB van het stuur heeft het een half uur overleeft!

14. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.150
    Ik had ook nergens last van dus het was ook niet voor mij maar omdat er toch wat lichte problemen waren vind ik het niet zo raar om daar toch nog eens naar te kijken, aangezien we op zondag nauwelijks ergens last van hebben.

15. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Volgens mij waren de problemen van gister niet zoals destijds bij de GT3 cup. Voor we begonnen kwam ik de lobby niet in. Even Xbox herstart en daarna geen problemen gehad, 0 lag. Ik blijf voor dinsdag.

16. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.150
    Ik vind beide prima, zeker als het zo blijft qua deelname moet het wel gaan lukken om lagvrij te kunnen rijden.

17. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37
    Kunnen altijd nog op woensdag proberen

A.K.A ReneNLNieuwvenn

18. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
  19. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
  20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wie o Wie wil er met mij een team vormen?

Deel Deze Pagina