1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] V8 Supercars Season 2 [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 19 jan 2015.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    asjemenou75 en pim_smeets vinden dit leuk.
  2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905

NovaCaine vindt dit leuk.
  3. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Doet @Ron76 ook nog mee?:rolleyes: Zo weinig AM-coureurs anders.

4. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Heb er al zin in!! Ookal haal ik de tijden van cold, tender en flav bij lange na niet!!

O ja, mbt team: Nova en ondergetekende hebben een team gevormd: S.P.V.I.P.racing
    Allebei privé sponsoren, maar om toch geld op te kunnen halen in het team klassement......

Laatst bewerkt: 10 feb 2015
  5. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    dubbelpost

Laatst bewerkt: 10 feb 2015
  6. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Onze teamnaam wordt Supercheap Auto Racing. Tot vanavond

7. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Dit is de huidige PRO/AM indeling. Na de race van vanavond kijken we wel of het klopt en anders wijzigen we het of trekken we een lijn door het midden oid. (En nu weten we qua liverie voor altijd wie in welke auto zit lijkt me! :+)

-knip-

Laatst bewerkt: 11 feb 2015
  8. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Surrealistic en ik zullen samen team ZeeBra Racing vormen (ZeelandBrabant)

Surreallistic vindt dit leuk.
  9. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.150
    Ik rijd met Pim in het kampioenschap mee. PiCO of CoPi lijkt me wel wat als teamnaam ;)

10. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    2:21.890..... mét racelijn.

11. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.150
    Gaat steeds beter Surreal! Hopenlijk komt het er vanavond ook uit.

12. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Lekker dubbelop. Mn dochter en ik zijn net hersteld van buikgriep. Dus hopelijk houden we het vanavond binnen. ;-)

13. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Laps & pitwindow:

Bij de rollende start houden we 120 km/u aan tot bocht 12. Vanaf daar rijden we 80 km/u tot het startmoment wat wordt bepaald door de polesitter tussen de laatste bocht en de startlijn.

14. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Nieuwe sponsor voor de eerste cup met project cars gevonden!!

Pyoonexk vindt dit leuk.
  15. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Mooie race mannen. Persoonlijk strakke race gereden met weinig fouten en een prima eindresultaat. In de laatste ronde vooraan gezeten bij het schouwspel van @Flavourlicious en @ColdzeroNL met een fotofinish als climax.
    De nieuwe herstart procedure bevalt mij trouwens heel erg!

16. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ging bij mij erg lekker qua pace. Twee keer een half uur oefenen (+ video maken, maar dat was niet echt snelheid) kwamen goed tot zijn recht. in de kwalificatie erg rustig gedaan wat plots in een goede lap resulteerde. In de sprint kon ik die pace doortrekken zonder eindelijk een keer onder de druk grote fouten te maken. In de hoofdrace startte ik prima maar kwam in de openingsfase onnodig met een wiel op het gras aan de buitenkant van de laatste bocht. Ik drifte half de baan af en kwam met een waarschuwing rustig parralel de baan op. Helaas zorgde dit toch voor wat probleempjes met met name Menno die zich stuk reed. De herstart verliep prima en in mijn mening inderdaad een stuk fijner dan helemaal terug naar de lobby, al moet je nu wel wachten op reparaties + sommigen zijn hun goede plek kwijt.

Na de herstart was het een iets lastigere race met veel kleine foutjes tijdens de rondjes rond de pitstops. Daarna kon ik de pace weer een beetje oppakken en werd het leuk met Pim en daarna een coole finish met Cold. En ergens ben ik erg blij dat Menno gewonnen heeft want ik had het vervelend gevonden als ik hem echt de race uit had geknald. :)

Ik wacht de resultaten van volgende week even af voordat ik een definitieve lijn tussen PRO en AM trek. Misschien dat die lijn halverwege de competitie nog verschuift of zo, we zien wel. Om mij wat werk te besparen doe ik de PRO en AM punten zoals met de GT2 cup in 2012. Gewoon een algemeen klassement met een spatie ertussen.

asjemenou75 vindt dit leuk.
  17. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    No problem Flavour! ;) Misschien had ik er op dat punt niet rechts voorbij moeten/willen gaan en gewoon moeten remmen. Het was er nogal krap met 3/4 man naast elkaar. Maar ja dat is achteraf. Ik wilde zo snel mogelijk naar voren om de foutjes uit de sprintrace te corrigeren. Na de herstart had ik niet meer verwacht de race te kunnen winnen. Wel leuke inhaalacties kunnen plaatsen. Uiteindelijk met mijn pitstops een vrije baan kunnen creëren om zo hot lappend naar voren te rijden.

Op naar Silverstone:thumbs:

18. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Ging gister niet echt zoals ik gehoopt had.. Heb toch nog wat last van het sim sturen..
    Hele week geoefend en rijd dan tijden van 2.20. 2.21 en gister kwam ik daar bij lange na niet in de beurt....

Maar ja iedereen heeft zijn problemen.. Toch Tender?
    Volgende Race Silverstone:F: Niet mijn circuit.

En voor de liefhebbers hier de opname van de stream gister.... Tip skip de 1e 20min want ik was net te laat voor de practise lobby.

*edit Video ff wat verkort. skippen hoeft niet meer.

Laatst bewerkt: 11 feb 2015
  19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Mijn eerste ronde...
    - De nodige kleine tikjes en zetjes maar weinig schokkends,
    - Flavour die ik toucheer omdat ik een beetje in hem geduwd werd (hield in in de laatste bocht om Flavour de ruimte te bieden in te voegen, iets waar de achterliggende - Pim opzich logischerwijs niet echt op kon anticiperen)
    - Menno die in de laatste bocht in het gedrang komt toen we drie breed over het rechte stuk leken te gaan
    - Cold die knap en alert reageert terwijl ik m'n rempunt compleet mis voor een bocht.
    - Een stilstaande Cold die me verraste vlak voor bocht 2 van vliegend rondje 2, en die ik maar nét kon ontwijken (ten koste van wat bordjes). Vanuit Pieke's oogpunt bezien niet gek dat hij eropklapte (laatste seconden).

http://xboxclips.com/AZT B Tender/9f5867b8-7d7d-4d42-b1d9-966f36759c33

Allemaal samengevat in het filmpje, beginnen bij 1:20 :D Soms wat rommelig gemonteerd

Vanaf dat moment ging het bergafwaarts.. :'-(

20. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179

En dan was er nog die altijd vriendelijke wacky inflatable arm flailing tube man:

asjemenou75, Surreallistic en Divimus vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina