1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] V8 Supercars Season 2 [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 19 jan 2015.

1. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
  2. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
  3. Marcelinho_NL

Leuk Bevonden:
    61
    Mooi hoor!!

4. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Mooi iconische paint btw. Ben benieuwd of de Falken banden je sneller maken. :+

5. Marcelinho_NL

Leuk Bevonden:
    61
    haha denk het niet was vergeten dat racelijn uit moest die bij mij stond nog op remmen :p Oepsssss Dus ben ff aan rijden nu om ff nog gauw in me optenemen. Maar komt wel goed. Heb tijdje geen Forza 5 gespeelt ook maarja

6. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    De carnaval eist zijn tol: ik voel me nog te slecht om vanavond mee te doen...
    Veel plezier!

7. Marcelinho_NL

Leuk Bevonden:
    61
    Het lukt niet om te joinen vaag hoor met open nat type.. zegt steeds is niet gelukt om party spel mee te doen...

8. NullMicrobe6099

NullMicrobe6099 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Probeer er straks bij te zijn

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    jongens... Mag ik een invite?

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Jammer dat ik eruitvloog :'-(
    :'-(

Laatst bewerkt: 17 feb 2015
  11. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37
    Kan er ook niet in , ook niet met invite

A.K.A ReneNLNieuwvenn

12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Niet m'n ideale raceavondje deze dinsdag.

13. Marcelinho_NL

Leuk Bevonden:
    61
    Vond al zo raar.... Jammer hoor dit ben er al gelijk weer klaar mee ;)

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
  15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ga er nog een nachtje over slapen... Maar ik denk dat ik de rest van de cup aan me voorbij laat gaan.
    (Puur) vanwege het ontbreken van de racelijn gaat er voor mij érg veel tijd in de voorbereiding steken, wil ik een beetje op snelheid zijn. Tijd die ik graag bereid ben erin te steken, maar dan wel met een kans op het kampioenschap.

Met twee bijna-nul-resultaten na twee races ziet het er niet goed uit wat dat laatste betreft, dus ik denk dat ik m'n tijd beter kan besteden. Werk is erg druk atm, en er moetne nog wat dingen in/om het huis gebeuren enzo. Let wel, die 2 uur op dinsdagavond wil ik voor geen goud missen eigenlijk, maar wil ik een beetje mee kunnen rijden dan gaan er met deze regels simpelweg (te) veel uurtjes in de voorbereiding zitten, die minder aantrekkelijk zijn wanneer er geen uitzicht op een mogelijk prolongatie van de titel is.

Nu schrijf ik het met een stukje emotie in me natuurlijk (boos/teleurgesteld dat er niet gerestart werd wanneer de polesitter, raceleider en (eindelijk!) denk ik onbetwiste snelste op de baan (2:07.9xx) na 4 bochtjes eruitvliegt...), dus houd er nog een voorbehoud bij, maar zo sta ik er nu in..

FuzzySkittle vindt dit leuk.
  16. NullMicrobe6099

NullMicrobe6099 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Lees hier dat veel mensen niet konden joinen wel slechte zaak dat azt b tender geen herstart kreeg zeker als hij de snelste was op de baan

17. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    XBWRatcing heeft AZT B Tender zojuist nog even over de chat gesproken en uitgelegd waarom er niet herstart werd. Begrijpelijk dat emotie meespeelt bij zijn eerste reactie, maar volgens ons zijn de overwegingen voor wel of geen herstart, waarin ieders belang in een paar seconden moet worden afgewogen duidelijk.

Hopelijk vindt Tender de energie om volgende week weer aan de start te staan.

Verder zullen we niet inhoudelijk op het e.e.a. ingaan via het forum.

grt A.

18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Opzich ben ik er al wel overheen dat ik niet meer werd uitgenodigd hoor. Dat is me inderdaad toegelicht, en kan ik ook wel begrijpen, al voelt het knap lullig op het moment zelf (A). Maar de kampioenschapsperspectieven zijn hier gewoon heel erg mee verslechterd, dat het wat minder aantrekkelijk is/wordt om heel veel tijd in de voorbereiding te steken.
    edit: Wat stom dat het door zoiets lulligs eindigt :mad: had hier echt 80 pt achter me naam willen verzamelen ipv 17.. Baal er nog steeds van :mad::mad::mad:

edit2 wist niet dat : ( samen die boxe smiley maakte.. Dat gaat wwerr wat ver. ;(

19. Marcelinho_NL

Leuk Bevonden:
    61

Vind ik grote onzin!!

Ik was al vanaf kwart voor 8 aan het joinen niks lukte helemaal niks. Heb een open nat type. Dus daar ligt het zeker niet aan.
    Verder was er weinig tot geen communicatie.

Ik ben er iedergeval al klaar mee als het weer op z'n manier moet. Heb wel betere dingen te doen ;)

20. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Wij zitten gewoon in een sessie, hoe verwacht je dat ik met je communiceer? De rest van de leden zaten gewoon in de lobby. Forza is super onstabiel serverside dus ja joinen is soms lastig, maar ik doe verdomme al drie jaar mijn best om er wat moois van te maken. Zelfs toen bijna niemand een Xbox One kocht probeerde ik de groep bij elkaar te houden en ik ben die instelling een beetje zat van een aantal. Steeds maar commentaar op alles zonder te weten hoeveel vrije tijd er wordt ingestoken. In mijn mening is juist dat geen manier om met mensen om te gaan. Iets wat Tender postte maar weer weg heeft gehaald...

Divimus en lawaai vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina