1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] V8 Supercars Season 2 [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 19 jan 2015.

1. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    @ Flavour; rustig en laat je zeker niet opnaaien door mensen die voor het eerst of erg sporadisch meedoen…..….. ik zie hier overigens 2 verschillende zaken die door elkaar gehaald worden:
    1.) Mensen die mee willen doen maar om de een of andere reden niet kunnen joinen voordat de race begint. Als men zich inschrijft bij XBWRacing ZOU MEN OOK het reglement moeten lezen, waarin staat dat de coureur/deelnemer ZELF moet zorgen voor een deugdelijke connectie. Als je dus niet kan joinen is dat vervelend en frustrerend maar NOOIT kan de schuld bij de raceleiding/host neergelegd worden. Wat mensen vaak vergeten en niet begrijpen waarom je niet even een andere host aangewezen kan worden of dat er (nog) langer gewacht wordt, dat kan niet omdat er dan misschien anderen niet kunnen joinen of meedoen die in eerste instantie wel in een lobby zitten, hoe leg je dat dan uit? Of het nou wel of niet aan je NAT/Router of internet provider ligt, feit is dat het je eigen probleem is. Kan je daar niet mee overweg, blijf dan vooral weg.
    2.) Mensen die de connectie verliezen tijdens de race. Dit is het geval van Tender, de race was al gaande en we zaten in de racerondes toen hij ertussen uit viel. Er wordt niet herstart bij een eenzijdig ongeval of als iemand zijn connectie verliest, zie ook punt 1 in deze. Je kan dit niet maken t.o.v. de andere deelnemers. Ookal is het frustrerend voor Tender, ik ga ervan uit dat hij na al die jaren wel weet hoe het e.e.a. werkt en dat er niet alleen met het belang van Tender rekening gehouden kan worden. Overigens wordt hij wel gewoon als 8ste geclassificeerd. Zoals altijd zou worden gedaan. Dus bij de 17 punten komen nog 28 pntn bij.
    @ Tender, ik hoop dat jij inziet wat voor reacties er uitgelokt worden n.a.v. jouw post. Dit valt mij tegen van je Tender en doet zeker geen recht aan de tijd en energie die erin gestopt wordt. Als XBWR ermee stopt ben ik benieuwd wat er overblijft van de raceavondjes......

pim_smeets, Flavourlicious en B Tender vinden dit leuk.
  2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Iets wat ik inderdaad heb weggehaald, omdat het niet passend was en geen recht doet aan alle tijd en goede bedoelingen van Ruben (@Flavourlicious). Toen het gebeurde was ik echt boos en oprecht teleurgesteld, ik wilde op Silverstone 80 pt scoren en lag daar goed voor op koers, maar dat is inmiddels dankzij jullie toelichting weggevaren en op dit moment ben ik strijdvaardig en ga ik de komende 8 races gewoon keihard racen om de slechte start goed te maken :):)!

We zaten inderdaad in een volle EDIT: goed gevulde lobby waar iedereen eigenlijk probleemloos kon joinen, behalve jij Marcelinho. Juist omdat verder iedereen geen join-problemen had was het niet onaannemelijk dat het probleem 'bij jou' lag ditmaal, of de nat nu open was of niet... En op zo'n moment kan zelfs Flavour weinig betekenen.

@asjemenou75 : de reacties n.a.v. mijn geklaag staan, zoals je zelf aangeeft en ik zelf ook vindt, los van hetgeen waar ik over klaagde, maar ik zie wel waar het toe kan leiden. Zal er in de toekomst beter op letten :x:x Eerst een nachtje slapenO-)O-)

Laatst bewerkt: 18 feb 2015
    Divimus, asjemenou75 en Flavourlicious vinden dit leuk.
  3. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Haha wat een reacties zeg. Knap hoor kwartier van te voren al bezig met aanmelden.... pas half uur na 8 een invite krijgen.... en tijdens de hoofdrace plots kunnen joinen.... ligt duidelijk aan mijn verbinding terwijl er nog een was met problemen terwijl ik me maatjes wel kan joinen prima ;) Heb het alweer gezien met de mentaliteit heb wel betere dingen te doen dan hier over bakkeleien...

4. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Wie ow wie heeft voor mij de hoofdrace-replay van gister geshared? Kan ik 'm effe nakijken.

5. NullMicrobe6099

NullMicrobe6099 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik kon ook niet joinen inderdaad maar jammer dan moet toch eerst maar beter gaan oefenen aangezien hun tijden stukken beter zijn en volgende keer zal ik weer proberen te joinen in de hoop dat het wel lukt vind het al tof dat er moeite word gedaan om gezamenlijke te racen ipv continu van de baan afgebeukt te worden

6. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.150
    ik heb hem wel opgeslagen surreal maar ik ben hem vergeten daarna te sharen en dat gaat mij vandaag niet meer lukken dus hopelijk kan iemand anders hem vandaag nog sharen.

7. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Doei

Divimus, asjemenou75, pim_smeets en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. Marcelinho_NL

Marcelinho_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    61
    Dag tjappie

9. NullMicrobe6099

Leuk Bevonden:
    39
    Iemand een tip voor goed stuurtje voor xbox one beetje normale prijs graag onder de 200 euro

10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik ben bang dat je voor 200 Euro net niet slaagt. Voor 90 Euro heb je een Thrustmaster Ferrari 458 Spider zonder Force Feedback en voor 285 Euro heb je een Thrustmaster TX met force feedback. Groot prijsverschil maar er is ook zeker een groot kwaliteitsverschil tussen de twee. Het goedkopere stuur heeft een draaihoek van 240 graden en de dure instelbaar tussen 270 en 900 graden. Ik zou persoonlijk nooit een stuur kopen zonder force feedback omdat een stuur dan in mijn mening geen toegevoegde waarde biedt.

https://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-146356
    https://www.4launch.nl/shop/#p-4-productid-352649

Ik had geen tijd meer om de replay op te slaan gister aangezien ik ook fototjes van de uitslagen moet maken. Als jij (cold) m morgen zou kunnen delen zou dat mooi zijn. :)

11. NullMicrobe6099

Leuk Bevonden:
    39
    oké dank je dan kan ik misschien beter wachten met aanschaffen van een stuurtje en dan door sparen voor een mat catz of een fanatec

12. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb de Madcatz geprobeerd en die is het geld totaal niet waard. Zwakke force feedback, loopt op tandwielen (Thrustmaster TX en Fanatec sturen lopen op banden) en voelt gammel en mechanisch aan. Ik heb vroeger een Fanatec CSR gehad maar die is niet te gebruiken op de Xbox One. De Thrustmaster TX is sterker en vloeiender dan de CSR was dus voor het geld is de Thrustmaster TX het beste stuur. Het enige Fanatec stuur waarvan bekend is dat die einde 2015 op de Xbox One te gebruiken gaat worden is de ClubSport Wheel Base V2 en die kost 600 Euro. En daar moet je los nog pedalen en een rim bij kopen dus dat maakt alles wel erg duur. :p

13. NullMicrobe6099

Leuk Bevonden:
    39
    Oke dan blijft er weinig keuze over zat net al te kijken bij fanetec op de site en werd behoorlijke kostenpost als je het samen stelt.
    word tijd dat microsoft dan iets betaalbaars ontwerpt ;)

14. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Let ook even op dat bij FM5 er wat "kleinere" problemen zijn met de Thrustmaster TX. Vaak valt de rumble na ongeveer een kwartier spelen uit. De afgelopen 2 races echter resette ik snel het stuur in de opwarmronde en kon ik de hele race met rumble rijden. Zowel Turn10 als Thrustmaster wijzen naar elkaar en doen er niets aan om dit te verhelpen.

Dit is alleen een probleem in FM5. Het doet zich niet voor bij b.v. Horizon 2. Voor de rest prima stuur, beter dan de CSR van Fanatec. (het zag er goedkoop uit, totdat ik ermee aan hett rijden was, direct overtuigd. De pedalen is wel een issue, die zijn echt minder, maar in mijn geval niet onoverkomelijk) Succes.

grt A.

15. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Jongens, ben er een tijdje niet geweest maar onthoudt dit: Always look on the bright side of life!

16. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    @Sur,
    ik heb de hoofdrace geupload. grt A

Surreallistic vindt dit leuk.
  17. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Filmpje komt nog.

Laatst bewerkt: 19 feb 2015
  18. NullMicrobe6099

Leuk Bevonden:
    39
    Project cars uitgesteld naar 2 april
    Bron: gamer.nl
    Leuk gedaan de uitslag

19. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Thanks.

Yep las t gister. Ze willen een 'gunstigere release' maar er zal vast wel meer achter zitten als ik zo zie wat er allemaal nog moet gebeuren.

20. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Is die 2 april dan wel realistisch?

Als er nog zo veel moet gaan gebeuren.
    Ga wel steeds meer twijfelen of ik niet moet gaan overstappen naar de PC.
    Gezien ik daar weer met me stuurtje kan gaan knallen en ook nog eens naar een triple screen setup kan.

Top dat de uitslag er weer zo vlot staat @Flavourlicious.

Next stop Indianapolis.
    Ook weer een lastig circuit met de V8.

Deel Deze Pagina