1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] V8 Supercars Season 2 [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 19 jan 2015.

1. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Jij bedoelt volgens mij deze post:

Ik wil misschien wel voor de gein meerijden.... Tis wel in de standaard auto. Niet de DLC...maar dat kan toch geen probleem zijn? :)

Dat was voor t oefenen bedoeld haha ;)

Had graag meegereden maar is niet te doen met stage

2. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.150
    Jammer wel hoor. Het is wel spannend racen na Menno en Flavour is het een clubje dat er dicht op zit elke race. Ben benieuwd hoe de verhoudingen liggen als Project Cars er is.

3. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Is gewoon een stuurwiel met lederen grip.

4. NullMicrobe6099

NullMicrobe6099 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Nu wachten op een mooie set met koppeling

5. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Dus alleen het leer is de reden voor het 150 Euro prijskaartje? Verder is dit gewoon precies dezelfde rim als de GTE rim (100 Euro).

6. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Ik ga Project Cars pas kopen als ik positieve verhalen hoor van de mensen hier...
    Was jij van plan een filmpje te plaatsen Flavour als Project Cars uit is?

Edit:
    Op Motors TV heb je nu de V8 Supercars in Adelaide :)

Laatst bewerkt: 10 mrt 2015
  7. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Sure. Moet zelf ook even kijken wanneer ik m haal hoor maar als ik m heb zal ik wel wat posten.

8. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Zijn er nog mensen die zin hebben om alvast in een lobby te gaan oefenen ? :)

Yeah! Waar ik van het weekend nog een 2:30 reed zit ik nu toch al rond de 2:26.5xx , Helaas nog niet echt constant maar het begin is er. Nogmaals bedankt voor het filmpje @Flavourlicious werkt echt! :)

Laatst bewerkt: 10 mrt 2015
  9. NullMicrobe6099

Leuk Bevonden:
    39
    Leuke race mannen
    @Flavourlicious filmpje van de auto gemaakt heb hem maar helemaal blauw gemaakt

10. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Heerlijk circuit dat Spa Francorchamps. Toch veel geoefend en dat was geen straf, erg frustrerend voor Loyall dat zijn verbinding niet goed was en de race zelf verliet. Na al die uurtjes die erin waren gestoken en ja hij was snel wist ik uit eigen ervaring.

Maar ja, the show must go on. De kwalificatie een 5e plek. Geeft toch wel druk om dat in 1 ronde te doen, geen onnodige risico’s genomen en vertrouwen op een goede 1e en 2e heat.

De start van de eerste heat ging lekker. Nova remde vroeg, Cold zat nog links voor me en ik nam de binnenkant bij la source. Jammer dat Nova en ik contact niet konden vermijden waardoor Nova veel plekken verloor. Daarna voor mij gassen achter Flavour en Cold aan. Flavour had veel moeite de aansluiting bij Cold te maken en verremde zich ook een aantal keren de eerste race ronde. Ik kon hem dan ook na een paar speldenprikjes voorbij steken in Stavelot. Maar die Flavour is volgens mij een halve duitser………in de laatste ronde in de allerlaatste bocht van bus stop propt hij m ernaast en pakt die 3e plek nog even af met 2 cm…….(okay ik had ook echt een hele beroerde exit met een verkeerde versnelling…..). maar wel erg leuke race!

In de hoofdrace weing kunnen uithalen, anders dan dat ik de 2e pitstop later maakte dan Cold om hopelijk hem voorbij te gaan. Bij de exit zag ik eerst Flavour en Cold daarachter totaan de afdaling naar La Source. Moest ff remmen om Cold voor te laten gaan en verloor bijna de controle ik tikte nog wel even de muur aan links bij Raidillon maar geen schade. Daarna wel de aansluiting verloren en rustig uitgereden wederom op de 4e plek.
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

11. NullMicrobe6099

Leuk Bevonden:
    39
    Zijn er nog mensen die zin hebben om nu een paar rondes te rijden?

12. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Voor de mensen die het Xboxworld Racing Kart Events topic over het hoofd zien:

Surreallistic vindt dit leuk.
  13. NullMicrobe6099

Leuk Bevonden:
    39
    Wat is de gemiddelde ronde tijd op oud le mans van jullie weet ik hoe hard ik moet oefenen

14. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Geen idee nog.

15. NullMicrobe6099

Leuk Bevonden:
    39
    Ik zit op een 4.04.104

16. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Nette tijd hoor! Ik zit nu rond de 4:02.xxx dacht ik. Pole zal rond 3:55 gaan liggen schat ik

17. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
  18. NullMicrobe6099

Leuk Bevonden:
    39
    dan word het vaniet het weekend nog even oefenen voor de 2 seconde weg te rijden zo dat we een mooi gevecht krijgen

19. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Als ik je van de week online ziet en ik ben ook online, gooien wij er wel een paar rondes tegenaan...

20. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37
    Volgens mij heb ik een tijd staan op de leaderboard 3:54.xx en daar kan zeker nog een seconde vanaf

A.K.A ReneNLNieuwvenn

Deel Deze Pagina