1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] V8 Supercars Season 2 [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 19 jan 2015.

  1. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Succes Cold!
     
  2. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Dank je. Zal wel erg zwaar worden. Heb vorig jaar 80 km gelopen daar en ging toen aardig stuk de laatste 5 km, nu moet er nog een halve marathon bovenop.
     
  3. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ben nog altijd niet fit genoeg, sorry. Heb flinke verkoudheid en zware oorontsteking. Ben zelfs paar dagen zo goed als doof geweest. Gehoor komt nu langzaam weer terug, wel continu oorsuizen. En als momenteeel meerder geluiden voor mij te horen zijn, wordt ik compleet gek. Headset zal dus geen succes zijn.

    Tot een volgende cup!
     
  4. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    Jammer @Surreallistic Beterschap en tot de volgende cup. Misschien nog een paar rondes meeknallen in de GT86?
     
  5. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    @Flavourlicious, bedankt voor de organiseren! Jammer van je incident. Nog een paar weken en dan hebben we Project Cars met, hopelijk, blauwe vlaggen.
    Ik kijk iig uit naar de volgende cup.
     
  6. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Flavour bedankt voor het organiseren van de cup en de tijd die je erin gestoken hebt, het was weer helemaal TOP!! Op naar de volgende


    A.K.A ReneNLNieuwvenn
     
  7. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    @Flavourlicious sorry voor het incident op de baan waardoor ik je race verpeste!
    Ondanks dat ik altijd als laatste eindig heb ik er meer plezier in om te gaan racen online word je er vaak afgebeukt om niks dat is hier niet het geval hoop tot een volgende cup
     
  8. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Flavour, bedankt voor het organiseren van de cup en uiteraard de strijd tot de laatste race! Was erg leuk. Uitzetten van de racelijn is een mooie toevoeging!
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Thanks mannen. Bathurst was erg moeilijk met deze auto en helaas niet afgelopen zoals ik had gehoopt. @NullMicrobe6099 no haard feelings :). Zal vanavond de standings updaten.
     
  10. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Waar ga je uberhaupt die 100 km lopen zaterdag ? ....... en na gisteravond gaat het kampioenschap wel heel erg close worden!!!
     
  11. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Zo heerlijk avondje, BATHURST waar ik echt mijn zinnen op had gezet. Ik had al een keer 2;09;xxx clean gereden, maar die had ik maar ff "weggemoffeld". Was met die snelheid ook 5 rondes in de vangrail hangen en dan 1 rondje clean
    Eigenlijk gisteren de hele race op 95% van die maximale snelheid gereden, om toch marge over te houden. Verbaasde mij uiteindelijk wel de pole vanwege de tijden in die in de training werden gereden, maar ja deze oude man rijdt nou eenmaal wat langzamer, maar wel constanter :). Consistancy is the key.....zeker op Bathurst.

    Heat 1; Vertrekken vanaf pole, en dat is op deze baan erg prettig. Kon tijdens de race lekker "relaxed" wegrijden en het gevecht achter mij in de achteruitkijkspiegel bekijken.
    http://xboxclips.com/asjemenou75/ac03cde8-9e5a-4624-98b5-b7337dcdfe3b
    Heat 2; Wederom pole. Tijdens ronde 3 maakte ik een foutje in de afdaling, Pim kon zodoende op het rechte stuk in mijn slipstream komen, helaas (voor hem) reed hij met 2 wielen het gras in, daarna kon ik loskomen van de rest. In ronde 7 mijn 1e pitstop gemaakt, Loyall achter mij erin, maar er voor mij weer uit. Pitbug, was wel even balen, maar doorrijden, misschien wordt dat achteraf nog gecorrigeerd. Meteen de ronde erna nog een keer gestopt om daarna door te knallen naar de eindstreep. Denvan kwam net voor mij de pit uit, maar maakte een zeldzaam foutje http://xboxclips.com/asjemenou75/01a67246-c303-4361-94bf-8ca1f6ef1cda. Vervolgens , achtereenvolgens nog Divimus en Menno in de muur. uiteindelijk weer terug kunnen rijden naar Loyall die op de eerste plek reed. Fuzzy kwam nog lekker aandringen op het laatst, ik kwam 1/10 tekort op start/finish......

    @ Flavour; heerlijke cup gehad, lekkere brute bakken die V8's!! , net als in FM4 V8 weer genoten. Thanks voor het organiseren!!

    Nog wat plaatjes:

    Teamgenootje N0vaCain!!

    [​IMG]

    Zeldzaamheid, Menno op een halve ronde achterstand......in de diepte Statler and Waldorf

    [​IMG]

    [​IMG]

    Tot zondag......n.b. PRO's mogen ook oefenen hoor !!
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2015
    Beltoni en pim_smeets vinden dit leuk.
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ziet er vet uit hoor! Gisteren toevallig even in de Ford v8 Faclon(?) die je gratis kreeg gereden en dat ging verbazingwekkend goed. Dacht dat ik zonder TCM elke bocht dwars zou staan maar dat gebeurde helemaal niet. Was ook nog best leuk om zo snel over de circuits te gaan :cool:

    Even over je laatste zinnetje, wat is er dinsdag? Dit was de laatste race van de v8 cup toch?
     
  13. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Typo denk ik, staat niks gepland.
     
  14. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Ja inderdaad....lees zondag. Ik pas het ff aan........nog aan het nagenieten van gisteren ;)
     
  15. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Heeft iemand de replay van de hoofdrace? asjemenou had last van een pitbug wat veel tijd kostte (anderen ook?) asjemenou eindigde in de race op 1 tiende van loyall en staat in het klassement 7 punten achter Coldzero. Als zijn pitbug echt tijd heeft gekost wordt dat zoals met indi vroeger gecompenseerd en kan dat effect hebben op het klassement!
     
  16. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik ga lopen in Limburg, start is in Heerlen en dan via Duitsland naar Vaals (drielandenpunt) en dan via Belgiƫ naar Eys en omgeving en als laatste blokje om Valkenburg en weer terug naar Heerlen. Al met al 101.6 km en 3200 m aan hoogteverschil. Verwacht er zo'n 13,5 uur voor nodig te hebben terwijl ik een vlakke 100 binnen 12 uur zou moeten kunnen doen dus dat gaat wel heftig worden.

    Ben benieuwd of ik nog 3e geworden ben uiteindelijk in het kampioenschap of toch 4e. Ik hou het nog wel even in de gaten de komende dagen.
     
  17. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    ik heb hem gedeeld zoek maar op xbwr
     
  18. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  19. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    De pitbug koste je tijd ijshal er ook last van
     
  20. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    ijshal?
     

Deel Deze Pagina