1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] V8 Supercars Season 2 [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 19 jan 2015.

1. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    In je filmpje mis je net het eerste shot en er zitten verkeerde velgen onder. :p

2. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Sorry hoor, @f1freaky, maar je maakt er nu zelf echt een hoop gedoe van. Laat gewoon twee pilsjes staan en koop die DLC.

@ColdzeroNL, en je spoiler heeft niet de juiste kleur :+

3. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Los van of iemand het wel of niet wil kopen, of dat nou een principekwestie is of niet, meen ik mij te herinneren dat we van origine uit niet met dlc een competitie rijden. Was het niet zo omdat we het niemand wilde verplichten om verplicht dlc te kopen? En daarnaast is het een vrije keuze toch om wel of niet mee te doen. Freaksel heeft volgens mij geen zin om uberhaupt gedoe/discussie te krijgen áls het toegestaan zou zijn om met de 2011 wagen te rijden.

f1freaky vindt dit leuk.
  4. Ron76

Ron76 GT: Ron D Core

Leuk Bevonden:
    144
    Is er al duidelijkheid welke dag het word en wanneer het gaat beginnen?

5. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Tot nu toe heeft dinsdag de meeste stemmen. Ik laat die poll nog een paar dagen open staan. Wat mij betreft kunnen we na de Megane Cup een oefenrace doen om te kijken of de 1 lap kwali, sprintrace en hoofdrace combi goed werkt.

Wat betreft de teams mag men zelf kiezen of ze dezelfde liveries doen of niet. Een PRO-AM formaat voor de teams gaat niet werken dus laten we afspreken dat de top 5 ongeveer van de Megane cup niet met elkaar in een team mag.

6. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
  7. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Die andere clip van je bevatte het goede shot juist. :p Maar hij staat er netjes bij, net als die van Tendertje (waar is je roze unicorn nou? :+):

B Tender vindt dit leuk.
  8. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Nice!

Roze unicorns bewaar ik voor speciale gelegenheden:)

Zwarte velgen zijn in deze cup!

9. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Die van mij zijn Carbon! :cool:

10. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Dat is het probleem juist. Als je kaarten wil kopen kan alleen vanaf $5,-. Moet je via een paypal rekening doen of via creditcard.
    Paypal rekening heb ik niet en de enige die een creditcard in huis heeft, is me vader. Die zit in het buitenland dus dat wordt een lastig verhaal.
    Plus, wat Surreallistic hieronder zet klopt als een bus. Ik wil geen gedoe krijgen.

pim_smeets vindt dit leuk.
  11. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik wil best een kaartje voor je kopen dat je het overmaakt. Is in minder dan een minuut geregeld! en als je dat niet wilt koop ik gewoon stiekem een kaartje en mail ik de code :+

Daarnaast hebben we met de FM4 GT2 cup en de FM4 Porsche Cup wel met DLC gereden waar het met de Porsche cup ook een verplichte aankoop was om mee te kunnen doen :)

12. lawaai

lawaai Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Zo tien pagina's door geakkerd

Opzet klinkt goed, ben wel bang voor saaie races met 1 lange race. Maar door alle wijzigingen zullen foutjes eerder gemaakt worden heb ik zo het gevoel dus dat zou elkaar kunnen helpen. Sim sturen betekent dat je netter moet gaan rijden.... En foutjes worden hard afgestraft, weet niet zo goed of je daar het veld dichterbij elkaar gaat brengen. Goede rijders zullen minder fouten maken, maar wie weet..

Penalty geven aan de top 3 lijkt mij wel wat ...

Dlc kopen daar kunnen we elkaar vast wel mee helpen.

Gezien het ritme wat er nog niet is zal ik waarschijnlijk niet meedoen... Zodra dit veranderd laat ik dit wel weten, want ik mis het zo!!!!!

Laatst bewerkt: 26 jan 2015
  13. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37
  14. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Coole paint. :) In welke divisie denk je te kunnen rijden? PRO of AM? Misschien een idee om sowieso na de eerste uitgebreide test de week voor de 1e race even te kijken hoe de snelheid er bij staat en dan een lijn te trekken. We hebben van de vorige cups vooral PRO's overgehouden dus misschien is een nieuwe lijn nodig?

15. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37
    Moeten we nog even naar kijken inderdaad, heb Forza 5 nog niet zo in de vingers als Forza 4 dus weet niet hoe ik ervoor sta

A.K.A ReneNLNieuwvenn
    A.K.A SkittyFuzzle
    A.K.A FizzySkuttle
    A.K.A FittySkuzzle

16. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Oooohh....Renééé gave bak weer. Mooi dat je er weer bij bent, gave paint :):):)

Jongens ik heb een nog niet gebruikte livery in de aanbieding van VIP Petfoods (S. Van Gisbergen), mocht je geen tijd, zin of inspriatie hebben, ik plak er graag je nummer erop en zet m klaar voor je! Grt A.

http://xboxclips.com/asjemenou75/c579aa17-7e49-40c2-b8cd-d112531772a4

SkilZIlla!!!, ik reed nu al met samengeknepen billen, laat staan dat je dit echt doet op de franse peage :whistle:. Let ook ff op die "hufter" op het laatst met z'n vrachtwagen .....

http://xboxclips.com/asjemenou75/990745f4-0aed-49fa-9d40-3d2f4e447131

grt A.

FuzzySkittle vindt dit leuk.
  17. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.150
  18. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Pieke die wil ik wel. Was er al mee bezig. Maar als kij hem toch klaar heb ;)

asjemenou75 vindt dit leuk.
  19. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Nice liveries allemaal. :)De enige manier waarop dat werkt is op de manier in onderstaande video (t/m 3:50). Je kan namelijk geen liveries meer sharen en met gedownloade stickers erop (xboxworld, nummerplaat en divisie sticker) kan je hem niet op de store zetten.

20. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    Nice.....Sold.
    Ik stuur je wel ff een pm als ie in de store staat.
    @flav.........die bordjes heb ik al na-gemaakt. Dus dat komt goed Nova.

Deel Deze Pagina