1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] Wacky Wednesday Cup [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Racerblade01, 1 nov 2015.

1. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    En dat is juist jammer maar goed.. ik kan melden dat ik de cup oversla.. net bericht van aannemer gehad kan nog 2 a 3 week minimaal duren voor er weer wat wordt gedaan.. heb nu glasvezel aangevraagd en is de vraag hoelang dat gaat duren

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

2. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Jammer man, maar dan haak je toch later aan? Ik had bij de vorige cup ook de eerste 2 dagen gemist. Klassement is toch voor spek en bonnen :D We hebben je nodig bij de races!

Rossi46 vindt dit leuk.
  3. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Pffff, dat is ruk =( Sowieso voor jezelf (internet is toch best een primair ding geworden), maar ook voor de cup! :eek:

4. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Voor mij is idd voor online gameplay maar voor me vrouw is het wel een must.. aangezien zij blogger is en daar een deel van haar inkomsten vandaan komen

5. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Klote man. Maar als je in december weer internet hebt sluit je toch wel weer aan hoop ik? :)

6. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Oh lekker dan! :confused:

Welk blog is dat trouwens? Ik word nu wel nieuwsgierig :) Gaan we haar even aan extra views helpen :+

7. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Is het toevallig van deze site? :lol::lol::lol:

http://www.wietblog.com/

Rossi46 en Racerblade01 vinden dit leuk.
  8. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Ze zegt nee hahaha

9. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Nu helemaal niets omdat we geen internet hebben

10. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Bij deze wil ik laten weten dat ik niet mee doe.. net glasvezel aangevraagd en dat werkt pas de 30ste dus zal teveel races missen

11. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Je mist er maar twee. Waarom wil je dan niet vanaf Oulton Park meedoen dan? :confused:

12. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Dan kan ik echt mee rijden voor spek en bonen haha ben dan minder gedreven namelijk omdat ik dan al teveel punten mis voor mijn gevoel... was nog van plan een beetje practice te doen maar eerlijk gezegt is me met sat gekloot van het internet de moed in de schoenen gezakt.. hou het dan maar op een vraagteken en als jullie iemand vinden in die tijd dan zet die maar op mijn plek

13. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Als iedereen er zo over dacht dan waren we de afgelopen cup met max. 5 man geëindigd. Als je het klassement echt zo belangrijk vind dan snap ik het wel. Zelf rijd ik vooral mee voor de gezelligheid en om Rossi een beetje af te zeiken.

14. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Gelukkig ben ik niet iedereen.
    Mijn doel was loyal onder druk houden.. nu is mijn doel wachten tot ik ooit weer internet heb.. en wat ik van me eigen merk is dat ik me ritme kwa rijden verlies omdat ik bijna niet me xdoos aan heb staan.. single player verveeld ook snel

15. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Gaat het je echt zo veel om de punten dan? Je kan je drie slechtste resultaten wegstrepen dus in de praktijk mis je maar 1 race uit 15. Dat gevecht dat je met mij hebt gehad op Spa, of de gevechten die je met Loyall hebt gehad op Oschersleben zijn toch schitterend, ongeacht of je nou veel of weinig punten hebt? :D

Ik respecteer het wel als je er echt mee wil kappen, maar ik denk dat het voor iedereen leuker is als er gewoon voor de fun wordt gereden in plaats van de punten.

16. ruud_p

ruud_p Autogespot

Leuk Bevonden:
    94
    Ik rij ook mee voor Spek en Bonen als ik zo die tijden zie ;-) 1.43 is wat ik er tot nu toe uitkrijg :D

17. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Tuurlijk als ik mee doe dan gaat het me toch ook wel om de punten hoor.. fun is nummer 1 maar punten horen er wel bij.. en zoals ik al zei doordat ik nu geen internet heb race ik eigenlijk ook bijna niet.. zodra ik de game heb gestart ben ik er na een half uur al weer flauw van.. heb van ellende maar cod Bo3 gekocht voor de single player en zombies.. ff een andere game waar ik me dan maar ff offline mee vermaak

18. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Joh, die snelle rondes komen vanzelf wel. Dat lukte ons in het begin ook niet hoor, maar gaandeweg word je meer bekend met de auto en de track :)

Laatst bewerkt: 9 nov 2015
  19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    In een racesituatie, wanneer mensen met elkaar n gevecht zijn en zij-aan-zij door de bochten gaan zal er denk ik geen 1:43 meer gehaald worden, maar het tempo langzamer worden. Slipstreams bieden daarnaast ook kansen om aangehaakt te blijven en te azen op een inhaalkans. Wanneer je constant 1:43 kunt rijden zul je denk ik best leuk mee kunnen rijden!

Ten slotte merkten we gisteren, dat de rondetijden béter lijken te worden wanneer je rond 7.00 's morgens rijdt, dan midden op de dag. Vermoedelijk a.g.v. koelere asfalt-(en banden)temperaturen en méér zuurstof in de lucht door lagere temps (dus betere verbranding in de motor).

20. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Ja we hebben er al wat rondjes opzitten! Die tijden komen vanzelf wel.

Laatst bewerkt: 9 nov 2015

Deel Deze Pagina