Jammer dat het allemaal zo lang duurt. Keek net even naar de verschillende data, weet ook niet of het mij lukt om overal bij te zijn maar we zien het wel. Feestdagen is altijd chaos en dan de slotrace op mijn verjaardag... Ach we zien het wel.
Laaghangende nevel (lees mist). Bedoelen jullie hazy: mistig/nevelig Of bedoelen jullie fog omdat in de O.P. lees mist is toegevoegd tussen haakjes.
Het is fog. Hazy is volgens mij juist erg droge lucht en wordt veroorzaakt door stofdeeltjes en smog. Komt niet echt overeen met nevel dus.
Practice aanvangtijden 07.00 en 17.00 uur. Wordt de tweede race dan een avondrace in het donker? Heb ik gemist wat de tijdversnelling is. Real 2x 4x etc of fixed.
Heb nu de hele O.p. gelezen. Ik moet er dus voor zorgen dat mijn auto bij de kwalifikatie 50 liter aan boord heeft door mijn garage-auto van een set up te voorzien. Right? Bij mij staat in set up menu: In wit: Create New Setup In grijs: No Setup Loaded ipv edit current Setup. In grijs: Load Setup
De winst met slipstreamen is te verwaarlozen op de twee rechte stukken heb ik gemerkt. Moet nog even nadenken of dit gunstig is of juist een nadeel.
Ik heb nog niet niet met de andere deelnemers als groep gereden tijdens oefenrace op deze baan, maar ik vermoed dat bocht 1 en hairpin bocht 8 de belangrijkste bochels zijn.
Volgens mij kan ik beter gaan oefenen dan onzin posten. Ik zal voor de vaste deelnemers van de nieuwe cup ook nog een pCars/XBWr-signature maken.
Begrijp er (nog) niets van met die set-ups,........maar dat ligt aan mij. Vanavond maar ff kijken of iemand mij kan helpen. Ik denk waarschijnlijk of te simpel of te ver door...... Anyway nog ff over de mist, is dit heavy fog of de ''light'' variant daarvan. Bij de heavy fog denk ik dat ik de racelijn maar moet aanzetten, mis dan constant een aantal instuurpunten.......
Het enige dat je moet doen is "een" setup opslaan. Maakt niet uit of het de default setup is, of dat je hem volledig aanpast. Het effect is altijd precies hetzelfde. Als je de setup maar opslaat als setup op de Aston GT4. Ik snap je verwarring wel en eigenlijk slaat het ook nergens op. Als je namelijk "geen" setup hebt dan doet de game alles precies goed, ook wat betreft het meegeven van voldoende benzine. Echter, als iemand ooit wèl een setup heeft opgeslagen op de Aston GT4, dan kan die setup niet meer verwijderd worden. Daarom dient iedereen nu met "een" opgeslagen setup te rijden, om het voor iedereen in de praktijk weer gelijk te maken.