1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] Wacky Wednesday Cup [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Racerblade01, 1 nov 2015.

1. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Dat hoop ik ook heel erg ja!

Ik wil iedereen ook met klem verzoeken om het direct na de start rustig aan te doen, zeker in race 2. Race-control (:D) zal daar specifiek streng op toezien. Kamikaze acties of ander vermijdbaar contact zal zeker bestraft worden. Zoals Crook al zei, daarna heb je vele rondjes de tijd om lekker tof tegen elkaar te racen.

2. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Voor de geïnteresseerden: er is nu een pre-practice sessie open. Join even mijn party als je een invite wil.

3. sv3nnie

sv3nnie Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb #33 geclaimed voor de aston martin

4. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Ik zie via smartglass dat jullie nu 16 man hebben. Haal mij er dan maar af.. ik sluit wel aan bij de volgende cup die opgezet gaat worden.. mannen succes!!! Zodra ik weer online kan race ik wel de practice mee.. beetje racen voor de fun is ook cool

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

5. ruud_p

ruud_p Autogespot

Leuk Bevonden:
    94
    Bedankt voor deze leuke avond! Heb leuke battles gehad! Maakt er iemand een replay toevallig?

6. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Maar die gaan niet iedere race meedoen. De eerste races zijn altijd druk, maar er haken er vast een paar af. Gewoon meedoen joh. ;)

7. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Ik hou de topic in de gaten.. zolang het vol zit zit het vol :thumps:

8. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Heeft de omroep MAX warming up[​IMG] voor mij toch geholpen om in de eerste heat een goede kwalifikatie neer te zetten.

:thumbs::)
    Voor beide races vond ik het lastig dat de remafstand bordjes waren plat gereden.
    Voor de rest dik tevreden met het resultaat.
    Morgenochtend eerst ff de MAX geheugentrainer en dan naar de ledenvergadering van [​IMG] [​IMG] [​IMG]

Laatst bewerkt: 11 nov 2015
  9. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Ook goed hahaha

10. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb denk ik alles wel eruit gehaald wat er in zat. In de 1e race kreeg ik een tik in bocht 2 waardoor ik terugviel van P4 naar P10(?). Gelijk daarna gebeurde er het een en ander op het rechte stuk waardoor ik al redelijk snel weer op P4 zat. Achterstand was toen al 5 seconden, achter me zat ook een gat dus heb de hele tijd alleen gereden. In race 2 kroop ik langzaam naar P5, toen ik daar aankwam was het gat al 7 seconden en dat bleef het ook tot het einde van de race. Rossi en Tender reden paar seconden achter me en hadden een leuke battle maar verloren wel wat afstand. Nog een penalty gepakt op het rechte stuk maar dat kostte me geen plek meer. Vond de start bij race 2 overigens geen succes, moeten maar even kijken of daar iets moet veranderen.

Rossi46 vindt dit leuk.
  11. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Heb zelf uitstekende races gereden, al baal ik enorm van mijn posities. De eerste race startte ik van pole, had een goede start, en behield vrij gemakkelijk de leiding. Reed daarna foutloos mijn rondjes en hoewel Jimmy steeds niet meer dan een seconde achter me zat, kon die nooit echt aanvallen. Tegen het einde van de race reed ik van Jimmy weg omdat Loyall druk begon uit te oefenen van achteren. En dan precies op het moment dat ik me begon te realiseren dat ik de race in handen had, met nog twee ronden te gaan, spin ik van de curbstones af. Daarna als derde weer mijn weg vervolgd, een paar goede rondjes eruit gestampt waardoor ik flink inliep, maar de race was te kort.

Tweede race startte ik dus dertiende omdat Sv3nnie wegviel voor race 2. Had wederom een prima start en kon me redelijk snel en incidentloos naar voren vechten, hoewel ik wel een paar keer profiteerde van incidenten voor me. Na een rondje of 4 reed ik op P2, maar Fuzzy reed tegen die tijd al rondenlang aan de leiding en had een voorsprong van zo'n 5/6 seconden. Loyall had ook een goede start en zat vlak achter me, toen hij begon aan te vallen kon Fuzzy verder uitlopen naar zo'n 7 seconden. Toen Loyall afgeschud was probeerde ik het gat naar Fuzzy te dichten, iedere ronde won ik een paar tienden. Uiteindelijk in ronde 19 zat ik eindelijk in zijn achterbumper, in mijn enthousiasme remde ik te laat bij een aanval een raakte ik Fuzzy. Gelukkig kon Fuzzy zonder veel problemen doorrijden naar de overwinning, maar ik kwam buiten de baan terecht en kreeg vervolgens 10 seconden penalty die helemaal nergens op slaat. Loyall profiteert voor de tweede keer vandaag van mijn falen in de eindfase en het was wederom P3 voor mij.

Ik baal echt nog steeds als een stekker. Race 1 had ik in handen en bij race 2 weet ik zeker dat ik veruit het beste tempo had van iedereen. Het zou enorm spannend worden om P1 met Fuzzy maar een echt gevecht is het helaas niet geworden. Als ik P2 had gehaald had ik er vrede mee gehad, maar nu is Loyall onnodig twee keer voor me geëindigd. Kak!

Trouwens, wie heeft race 1 gewonnen? In mijn herinnering won Jimmy, maar in de resultaten staat Loyall eerste. Bij close finishes wil PCARS wel eens de auto's omdraaien, dus ik zou graag even bevestiging daarvan willen.

12. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat met de bordjes was wel echt kut, helemaal in race 2 waar je de zon vol in je bakkes had. Verder zijn er dit circuit maar weinig andere herkenningspunten, 1x daardoor iemand een flinke tik gegeven.

13. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik kreeg in heat 2 een time penalty toen ik druk op racer wilde uitoefenen
    Toen verloor ik de aansluiting.
    Dik tevreden met de veroverde punten.
    Morgen maar ff genieten van de replays.
    Nu lekket op de bank met een glas Malbec wijn en toastjes.

14. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Nou de competitie is weer van start! Met een aantal nieuwe mensen die toch wel even moeten wennen en een nieuwe set regels waar iedereen wel aan moet wennen werd het redelijk chaotisch. Dat was wel te verwachten, deze week maar even overleggen wat we allemaal kunnen verbeteren.

Hier de resultaten
    Race 1
    Maar dan was Jimmy eerste. Gefeliciteerd en mijn complimenten! Leuk dat een 'nieuwe' gelijk zo competitief mee kan rijden en wat extra uitdaging meebrengt voor de mannen voorin.:)

Race 2
    UnitedArt z'n positie klopt hier niet, hij stond negende toen z'n benzine op was, erg raar en daar moeten we ook even kijken of we een oorzaak kunnen vinden.

Ook maar even een clipje van de start van de eerste race, die was op zich ook wel rommelig:

Ik weet niet precies wie wie is, volgens mij kloppen de liveries niet helemaal. In de eerste scene blijven er twee plakken, ongelukkig met hoe de PCars physics werken (is dat Beltoon die eraf wordt geschoven?). Daarna gebeurt ongeveer hetzelfde (De rode auto is Dave en hij komt tegen Fuzzy? aan). Plakkerige bende, tja dat kan gebeuren maar hoe hij daarna de baan weer op komt verdient geen schoonheidsprijs :F:.

Ik heb ook wel wat vervelend contact met andere rijders gehad, had volgens mij te maken had met slecht zicht/dode hoek. Inhalen was geen pretje voor mij vandaag, de deur werd wel eens tegen m'n neus aan dichtgegooid. In de tweede race ben ik achterop Asjemenou gekomen bij het aanremmen van wat we allemaal bocht 8 noemen, sorry daarvoor! De ondergaande zon die in de ogen scheen maakte die bocht een hele nieuwe uitdaging, ik maakte daardoor een inschattingsfout, stom.

Ik snap dat de races rond zonsopgang/ondergang gereden werden zodat de baan wat minder heet was maar ik vond die zonnestralen dus echt helemaal niks :p.

Voor de rest heb ik het weer erg naar m'n zin gehad, zelfs al kwam m'n snelheid er niet helemaal uit. Vond het echt heel erg tof dat de lobby zo vol zat!
    Heb er alle vertrouwen in dat de volgende races steeds beter zullen gaan, al dan niet door wat aanpassingen aan de structuur. :thumbs:

Rossi46 en B Tender vinden dit leuk.
  15. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Ik (Jimmy) :). Ook in m'n eigen scherm was ik ineens tweede. Maar het was erg close, ik denk nog geen halve seconde.

Erg leuk avondje gehad! M'n handen zijn helemaal verstijfd door die controller nu... niks meer gewend ook...
    Race 2 was op het begin erg leuk om van achteren naar voren te moeten komen. Kwam toen helaas in een gat terecht op P4 en toen ik ein-de-lijk een beetje zicht kreeg op Loyall (-2 sec), ging ik wat wijd exit T4 en moest ik het rechte stuk afleggen met een time penalty, waardoor ik nog dieper in het gat zat haha. Kon daardoor helaas niet meer profiteren van het foutje van Racer, maar ik had mijn geluk in race 1 al gehad denk ik :p

Rossi46 vindt dit leuk.
  16. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Krijg ik nog extra punten voor de snelste raceronde in heat1 :D

17. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Daar was toch een waardebon van 5 euro voor de Bart Smit aan gekoppeld door onze sponsor?

loyallronin vindt dit leuk.
  18. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik haal wel een broodje kebab.

Racerblade01 vindt dit leuk.
  19. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Thanks. Dan is dit de stand: (onder voorbehoud)

|:-

loyallronin en B Tender vinden dit leuk.
  20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    ik zat te denken over die benzineperikelen bij sommigen, met name united, en dacht aan iets wat wellicht het testen waard is (als t niet al getest is..).

zou het kunnen dat hij na de warmup niet meer bijtankt... Dat wanneer je daar veel rijdt, je tekort kunt komen in de race?

loyallronin vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina