1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] Wacky Wednesday Cup [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Racerblade01, 1 nov 2015.

1. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Ik doe niet hetzelfde want degene die ik de nummer 1 noem, Alvori, was het ook daadwerkelijk, dat kan je zien omdat de nummer 2 op wie jij de camera richt, Dave, in de eerste bocht al een penalty te pakken had. En nou opzouten.

Rossi46 vindt dit leuk.
  2. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    FF samen kleurplaat inkleuren en daarna weer vriendjes
    Samen wippen mag ook.
    Ik zorg voor de Fanta.

Rossi46 vindt dit leuk.
  3. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Haha heb je een zware dag cr00kk? Sorry als ik ergens op ben gaan staan. Uit de replay (met random livery's) kon ik niet opmaken wie er van pole startte. Aangezien Tender gisteren zei dat hij niet op de goede plek kon starten omdat jij verkeerd reed ging ik er van uit dat hij het bij het rechte eind had, hij zat immers in de party met Alvori.

Als ik er naast zit, mijn excuses. Dan ben ik verkeerd geïnformeerd.

4. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
  5. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Jammer dat je het nog steeds niet snapt :F: maar je excuses zijn geaccepteerd.
    De verwarring ontstond omdat Alvori op het rechte stuk ineens alle tempo eruit haalde, waarom die gast niet gewoon op het gas ging is mij een raadsel. Dan was het nog best een prima start geworden.
    Is Alvori hier trouwens helemaal niet aanwezig? Hoe is hij dan in de cup terecht gekomen?

In een treintje achter elkaar en dan direct op het gas na het uitkomen van de laatste bocht voor het rechte stuk lijkt me voor een reversed grid de beste optie. Ik hoop wel dat we daar nog even mee doorgaan, vind het wel wat hebben.

Rossi46 vindt dit leuk.
  6. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Nieuwe patch notes zijn er (PC). Zit 1 tussen die nog voor wat ophef kan zorgen.

* Fixed an issue where, if Forced Default Setup is used, the pit crew would not change tyres until they’re completely worn. The tyres will now be changed when at least one tyre is worn down by 25% or more.

Banden slijten volgens mij een stuk sneller met controller, dat zou een voordeel kunnen zijn voor de mensen met stuur. Zal ongetwijfeld nog minstens een maand duren voordat de patch er is.

Wat dan wel weer leuk is:

* NEW – Mandatory pit stop option. The Lobby admin can opt to force a single pitstop during any race.

En SMS maakt het ons een stuk makkelijker:

* Driver name tags above cars can now be turned on for replays.

loyallronin vindt dit leuk.
  7. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    *bitchfight*

:D:D:D

loyallronin en Beltoni vinden dit leuk.
  8. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Oh. Hoe hadden de mensen met stuur het vorige race dan? Mijn linker voorband was oranje en ver over de helft qua slijtage in race 2 (controller). Merkte vooral dat de laatste bocht steeds moeizamer ging naarmate de race vorderde.

En die reversed grids moeten zeker blijven! Anders heb je wellicht een weekend dat je 2 praktisch dezelfde races hebt, nu worden je inhaalskills in race 2 mooi op de proef gesteld.

9. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Vorige cup stond dat nog niet aan omdat we slijtage nog niet konden zien.. tijdens de cup kwam pas de update

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

10. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Hier precies hetzelfde, ook met controller. Al merk ik wel dat het ook wat met rijstijl te maken heeft. Je kon de laatste bocht bijvoorbeeld heel agressief insturen, of juist heel smooth. Dat laatste had merkbaar een minder nadelig effect op de bandentemperatuur.

Daar komt ook direct het verschil met een stuur om de hoek kijken. Daarmee kun je veel preciezer en met meer gevoel sturen.

Ik denk dat hij afgelopen race bedoelt... ;)

11. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Linksvoor kwam bij mij niet lager dan 60-70%. Blijft gewoon een soort grijsgroene kleur hebben volgens mij. Er zit inderdaad best een verschil in, dat zal ongetwijfeld komen omdat je met een stuurtje preciezer kan sturen.

Moeten gewoon nog even wennen aan de reversed grid. Er gebeurt dan wel een stuk meer in de race. Even de regels een beetje aanscherpen of zo.

12. LapjeNL70

LapjeNL70 Active Member

Leuk Bevonden:
    120
    Helaas was ik te laat om in te stappen. Heb wel het forum een beetje door gelezen en wat filmpjes bekeken. Hier en daar wat tikjes en irritatie. Mooi! Hoop dat het de volgende keer wel lukt om mee te doen, al wordt dat voor spek en bonen als ik de rondetijden zo zie.

Verstuurd vanaf mijn SM-N920C met Tapatalk

13. ruud_p

ruud_p Autogespot

Leuk Bevonden:
    94
    Ik moet voor volgende week afmelden. M'n schoonbroer gaat naar Qatar verhuizen dus hebben dan afscheidsetentje. Week erna ben ik wel van de partij!

Rossi46 vindt dit leuk.
  14. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Gisteravond een half uurtje over de baan gecrossed. Ik vind 'm leuker dan Dubai. Meer inhaalmogelijkheden ook.
    Het oefenen van de pit ingang kan dit keer ook geen kwaad trouwens. Lastige doordraaier waar je er echt finaal af gaat als je er vol in duikt.

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Geloof dat het misverstand ontstond doordat ik ná de race even dacht ik vóór de race aan de verkeerde kant reed (wat impliceert dat dat ook gold voor Crook) maar dat ik me daarin vergisten en zowaar aan de goede kant reed! :)

16. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik ben er ook klaar voor om weer te knallen op Zhuhai .:D
    Gelukkig zitten de meeste remafstandsbordjes nu veilig hoog.
    In China zijn ze makkelijk met de mensenrechten en liggen je ballen zo op een bordje als je toch nog een paar bordjes platrijdt.

Laatst bewerkt: 13 nov 2015
    Rossi46 vindt dit leuk.
  17. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Misschien een nieuwe regel introduceren. 0,5 punt straf per omgereden bordje. Dat zal ze leren die deugnieten!

18. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Om de één of andere reden moet ik aan onze cup denken bij het bekijken van dit filmpje... :whistle:

loyallronin vindt dit leuk.
  19. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Ooooh als ik dit zo zie doen wij het nog behoorlijk netjes :cool:!

loyallronin en Rossi46 vinden dit leuk.
  20. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Volgens mij heeft trouwens niemand hier @FuzzySkittle gefeliciteerd met zijn overwinning in race 2! Ik vind het wel mooi, direct een andere winnaar dan anders met de reserved grid :)

FuzzySkittle en loyallronin vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina