Oeh...love is in the air...everywhere I look around...love is in the air...every sight and every sound...tralalalaaaaaa...
Raad je dit aan voor xbox? Heb volgens mij nauwelijks problemen met mijn verbinding maar heb de xbox toch in de DMZ gezet.
Het is me blijkbaar toch gelukt.. staat nu op open.. Dat dankzij me mattie Google Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Wordt er vanavond nog gereden of niet.. ben er natuurlijk een maand niet geweest, ben dus op het moment behoorlijk roestig aan het worden Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
http://forum.kpn.com/t5/Internet/Configureer-uw-XBox-Playstation-Wii-U-of-3DS/td-p/145861 veel info en vast overbodig.. bij mij was UPnP aanzetten voldoende.. we hebben de experiabox V9 ofzo Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Hopelijk is de verbinding vandaag beter dan gisteren. Wat een drama was dat zeg! Ik had wel even een unieke feature op mijn Vantage: off-rim four-wheel steering...
Ik denk dat het met een private lobby wel opgelost is. Er kwamen constant onbekenden in en uit. Dat zal de lobby niet ten goede komen. Toen de race begon stond ik zelfs nog gewoon in de pitbox :')
Tankslapper en uiteindelijk zijwaarts in de banden beland , gisteren tijdens de kwalificatie. #Beternudantijdensderace
Ik ken daar ook wat van dus dat maakt vast niet uit.. time penaltie is voor jezelf Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk