1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] Wacky Wednesday Cup [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Racerblade01, 1 nov 2015.

1. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Kutspel.

/Mod rFactor2! <3 Flavour

Laatst bewerkt door een moderator: 2 dec 2015
    Dex, B Tender, HRT WietHoK NL en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. ruud_p

ruud_p Autogespot

Leuk Bevonden:
    94
    Race van vanavond verplaatsen naar volgende week? Of gaan we nu door met de palmer jaguar?

3. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Poep/kak game en LIVE.
    Dat was echt zonde van de tijd.
    Ook nog leedvermaak van de rest van gezin.

4. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Was echt een toffe race zeg.

Mooi ook dat toen ik daarna met een mattie Battlefront ging spelen, we in zo'n 0.5 seconden in een lobby van 40 man zaten. Get your shit together, Slighty Mad.

5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Zat daarna ook bij Titanfall in een seconde in de prima draaiende lobby..

6. Dave 130R

Dave 130R Active Member

Leuk Bevonden:
    133
    Damn, als ik dat had geweten had ik nog wel even gebleven. Is weer even geleden dat ik heb geknald in Titanfall.
    Volgende keer als het niet in een keer lukt met de lobby zal ik helaas vrij snel de handdoek in de ring gooien, had mijn "zeldzame" game avond wel iets beter in kunnen delen.
    Neemt niet weg dat ik het enorm waardeer dat jullie dit proberen te organiseren.
    Zal wel een keer goed zijn als een dev zo'n avondje als gisteren een keer meepakt, kunnen ze meteen zien wat voor wanproduct ze hebben afgeleverd.
    Onvoorstelbaar dat ze het dik een half jaar na release nog steeds niet bug vrij hebben gekregen, heel jammer voor een game die zo verschrikkelijk veel potentie heeft.

7. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Mee eens, helaas...

Het is dat er momenteel, naar mijn mening, geen alternatief is. Ik hoop dat de ontwikkelaars van Assetto Corsa goed meekijken naar alle problemen bij pCARS, zodat zij wèl een goed werkende game afleveren. Want dan ben ik direct om. Tot die tijd toch nog maar struggelen met pCARS. Want als je het werkt is het wel heel erg gaaf :)

Toch stiekem even een trailertje...

HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  8. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Wat is de release? "2016" is wel erg breed 8)

9. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Daar zat ik zelf net ook naar te zoeken. Eigenlijk is er na de aankondiging tijdens de E3, geen enkel nieuws meer over naar buiten gekomen. Zal nog wel even duren dus...

10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Als Assetto Corsa eerst de dingen fixed wat het nog fout doet zoals de slechte collision netcode waarbij je bij contact niet plakt, maar extreem van elkaar weg bounced, de gelimiteerde multiplayer opties en de erg karige tracklist (slechts 14, waarvan een drag strip en een kleine open testomgeving) dan is het het wel waard. De physics een FFB zijn 100 keer beter dan Project Cars en de netcode (los van de collissions) is op PC gewoon goed. Ben wel nog steeds van mening dat mod support vereist is ook op console want zonder mods is de game redelijk kaal dus wat tracks betreft.

11. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Qua auto's ook. 90% van wat in Assetto Corsa zit, zit ook in Project CARS, alleen is de lijst bij PCARS 3x zo lang. Het aantal tracks is al helemaal om te huilen, dus wat betreft content is AC een enorme stap terug.

12. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Behalve Ferrari <3

Maar inderdaad. Er was wel een verhaal over mogelijke mod support afgelopen E3 voor Xbox, maar dat had niet direct wat met Assetto te maken.

13. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Als ze de autolijst beperken tot 10 GT3 / WTCC oid. ben ik al tevreden. Gisteren was wel echt een dieptepunt.

14. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Is het een idee om morgen of zondag de race van afgelopen woensdag te doen? Dan hoeft er ook niets op de kalender aangepast te worden

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Denk dat het lastig wordt. Denk dat veel mensen de woensdag vrij proberen te houden als 'raceavond' maar za en/of zo verhinderd zijn.
    Zondag zou ik sowieso niet kunnen, zaterdag met een beetje schuiven wel, maar liever niet :)

16. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Precies dit inderdaad. Ik ga er vanuit dat mensen zoveel mogelijk rekening houden met de woensdag en niet nu ineens met het weekend. Daarbij is het zaterdag ook nog Sinterklaasavond.

17. ruud_p

ruud_p Autogespot

Leuk Bevonden:
    94
    Wordt het woensdag dan Oulton Park nog?

18. Rossi46

Leuk Bevonden:
    1.159
    Jups, alles wordt gewoon een weekje opgeschoven.

Voor mij overigens wel balen, want ik kan er aanstaande woensdag niet bij zijn en had veel vertrouwen in mijn Aston op Oulton Park :'-(

19. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Ook het weer? Was en blijft het droog of wordt er weer aan het rad fortuin geslingerd?

20. ruud_p

ruud_p Autogespot

Leuk Bevonden:
    94
    Stilte voor de storm? Hopen dat morgen alles goed gaat.

Deel Deze Pagina