1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] Wacky Wednesday Cup [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Racerblade01, 1 nov 2015.

1. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Ik wil geen storm maar dröog weer.
    Rainbow 6 Siege als het weer knudde is met de lobbies/LIVE.

asjemenou75 vindt dit leuk.
  2. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Tsja, er is inmiddels alweer twee weken niet maar gereden voor de competitie. Dan daalt het enthousiasme wat. Komt morgen wel weer goed :cool:

B Tender en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  3. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Vanavond weer beetje inrijden.. voor mij moet de cup nog beginnen

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

4. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Zal even kijken of het lukt om er vanavond bij te zijn. Ook voor morgen durf ik geen garantie te geven. Zou me overigens niets verbazen als de servers gewoon nog helemaal kut zijn en dat het net zo'n drama is als vorige week. Wat Loyall al zegt, als het weer problematisch is knal ik er een ander spel in. Voor mij is dat dan waarschijnlijk Halo.

Edit: Vergeet helemaal dat vanavond CL is. Ben er dus niet bij.

Laatst bewerkt: 8 dec 2015
  5. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Nog mensen die een beetje de baan willen verkennen voor morgen?? Racer en ik zijn nu bezig met Pcars

EDIT: gaat hem niet worden... lobby spaced hem nog steeds

Laatst bewerkt: 8 dec 2015
  6. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Iedereen morgen oppassen bij de start!!! Een valse start is tegenwoordig gelijk een DQ

7. Rossi46

Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Leuk Bevonden:
    1.159
    Klinkt lekker allemaal :confused:

Die DQ slaat toch nergens op? Zo wordt het nooit toegepast.

8. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Ik kreeg hem vandaag 2x.. iets te vroeg weg en kon gelijk een wietje gaan rollen.. verder is het met de game na 6.0 wel veel zo dat als je de game de eerste keer opstart de problemen er zijn.. restart van game kan helpen

9. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ik denk dat ik weet waarom het direct een DQ is. We reden steeds races van 15 minuten, in plaats van een bepaald aantal rondjes. De game denkt in feite dus dat je altijd in de laatste ronde rijdt hierdoor, je engineer zegt ook altijd voor de start van de race al dat je in je laatste rondje zit. En omdat je in de 'laatste ronde' zit kan je je drive through niet voltooien, dus direct diskwalificatie. Weer prima logica van PCARS, maar ik weet nu best wel zeker dat het zo zit.

Ondanks de diskwalificaties van WietHok wel wat leuke races gehad, vooral met B Tender. Na Oulton Park hadden we nog even de Nürburgring bezocht, hier in gevecht met Lapje (rood) en Tender (oranje). Helaas ging het tussen Tender en Lapje fout, maar daarna wel lekker gevochten met Tender. :)

10. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    :+ Raceday!!!!! VROAAAARRRrrrrr!!..........en ik heb m'n stuurtje weer retour. Ik zal vanavond niet zoals vorige week de lobby saboteren....

Racerblade01, Rossi46 en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  11. Dave 130R

Dave 130R Active Member

Leuk Bevonden:
    133
    Weet nog niet of ik er ben, druk druk druk.......

12. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Jah RACEDAY!!! En nu hopen dat het vandaag wel allemaal goed loopt kwa lobby.. moet natuurlijk nog steeds me debut maken

13. LapjeNL70

LapjeNL70 Active Member

Leuk Bevonden:
    120
    B Tender was niet echt 'tender'. In het fimpje ziet het er raar uit. Het lijkt alsof ik gewoon zelf dom rechtdoor rijd maar ik werd 'Forza 6 like' gelanceerd. Maar goed dat kan gebeuren. Ik erger me meer aan het hele online gedeelte van Pcars. Los van aanmeld problemen etc is ook de frame rate niet echt geweldig. Ik heb vaak last van stotterend/haperend beeld. Dit hebben ze bij Forza 6 echt veel beter voor elkaar. Dat loopt echt heel soepel hoewel je daar vaak wel van alle kanten als boksbal wordt gebruikt. Toch heb ik daar ook regelmatig leuke online races. Leuk om te zien in het filmpje zijn ook de debiele lijnen die ik rijd, dat lijkt echt nergens op. Denk dat daar een stuurtje wel bij zou helpen. Ik probeer vanavond een keer mee te doen mits de tijd het toe laat.

HRT WietHoK NL vindt dit leuk.
  14. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Het haperend beeld is vaak in een open lobby zo als er mensen bij komen tijdens de qauli.. in een closed lobby zal je er wel minder van last van moeten hebben denk ik

15. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Haha welke sukkel staat er nou stil op de startplek!
    Sorry dat was ik, het bevestigingsmechanisme van m'n stuurtje is versleten en ik kon em niet meer goed vastzetten aan m'n bureau o_O, probeerde em te repareren maar dat duurde langer dan verwacht. Vandaag naar de bouwmarkt geweest (jaja) en nu werkt het weer. Zin in vanavond :p.
    Ja dat is ook dat plakken, denk dat Tender niet goed doorhad dat je naast em reed.

Vanavond tijdens de race zou het ook wel handig zijn om elkaar erop te wijzen als je naast iemand zit, is soms best lastig om te zien. Maar vaak is daar ook niet echt genoeg tijd voor.

16. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Heb net pizza besteld. Hopelijk is die boy een beetje op tijd

17. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Moet zeggen dat ik 2 hele mooie races heb gehad.. Race 2 was alleen pech hebben.. eerst een pit stop waar ik blijkbaar langer stil sta dan anderen (heb er vaker iets overgehoord ) en in de laatste ronde op rechte stuk na de hairpin een schrik moment en toen naast de baan en me aansluiting op p3 kwijt. 2x top 5.. ik ben blij ;)

Racerblade01 en B Tender vinden dit leuk.
  18. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Scruffy avondje voor mij met toch nog een podium.

Eerste race gelijk een stomme fout in de 2de bocht waardoor WietHok binnendoor kon en vanaf toen eigenlijk de hele race op P4 gehangen. Onwijs tof gevecht met zn 4'en richting het einde nog! Dat was goed spannend :) Helaas de replay vergeten op te slaan.

Tweede race een perfecte start van P7 naar P2, maar toen begon de ellende. Raakte die betonnen bandenstapel in lap 1 (maar nog steeds 2de gelukkig). Bleef daarna plakken bij Rugnummer in een gevecht om de leiding met een penalty tot gevolg en ging van 2 naar 4. Toen kwam Racer nog binnendoor en na een tap (eigen fout) weer een penalty en op P5. Ik kon maar niet wennen aan die droge baan en raakte amper een apex... Pas vlak voor de pitstop kreeg ik de smaak te pakken en ging ik lage 24'ers rijden. Wiethok en Crook hadden een wat trage pitstop waardoor ze binnen handbereik kwamen, en in de laatste stint van P5 naar P3 gereden. Al met al een erg slordig avondje van mijn kant, maar het was wel weer erg leuk racen :)

B Tender en Racerblade01 vinden dit leuk.
  19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wauw. Ontzettend intensieve maar supergave races achter de rug, zowel race één als race twee, met een resultaat waar ik heel trots op ben :) Dit was geen baan waar ik de snelste was moet ik bekennen, zeker niet 'op het droog' maar ditmaal dus wel de meest gelukkige en constante.
    Puur op racesnelheid had de overwinning (overwinningen?) denk ik naar @Racerblade01 horen gaan maar het leek hem deze keer niet gegund. Kleine akkefietjes met gelijk vrij grote gevolgen (5 seconden dichtrijden dat valt niet mee) zaten hem dwars ditmaal leek het, waar het veld zich in veel gevallen juist voor mij leek te openen :) Zeker in heat twee paste ik er telkens overal mooi tussen! :)

Ben blij en stiekem ook wel trots eindelijk een keer in een race de kans te hebben gehad strijd aan te zijn gegaan met Racerblade en @HRT WietHoK NL en het er niet heel beroerd vanaf te brengen :) Voorgaande races waren ze een maatje te groot, ditmaal kon ik meedoen :)

Racerblade01 en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  20. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    De Aston Martin kampioen is geworden.... Jimmy Jerqinoff! Gefeliciteerd @Dex ! Je krijgt 3 punten extra voor het kampioenschap, Racerblade01 krijgt twee punten extra en AZT B Tender pakt het laatste punt. Toch staat na het 'dominante' (in resultaat dan :D) optreden van B Tender hij verrassend aan de leiding! Dit omdat de slechtste drie resultaten weggestreept worden. Ook UnitedArt maakt een sprong en gaat de afwezigen (Beltoon en Fuzzy) voorbij. Autogespot wint ook een plaatsje door een sterk optreden op Oulton Park en debutant WietHok pakt P9 in het kampioenschap, de rest verliest plaatsen. De grootste verliezer is Ross1fum1, die maarliefst vier plaatsen verliest. De volledige stand (onder voorbehoud):

ruud_p, HRT WietHoK NL en B Tender vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina