1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Finished] Wacky Wednesday Cup [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Racerblade01, 1 nov 2015.

1. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Dat dacht ik idd ook.. ik heb het wel 8.8.8.8 en 8.8.4.4

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

2. ruud_p

ruud_p Autogespot

Leuk Bevonden:
    94
    Ja werkt allebei ;-)

3. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Dat is een post uit 2013. Wordt al heel lang geteased, maar die ik opnoemde zijn min of meer bevestigd, de Laguna helaas niet. Daarnaast zou dat betekenen dat we 6 auto's krijgen, terwijl alle vorige packs 5 auto's geven.

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Oops, wist ik niet:)

5. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Kan iemand een clipje maken van die laatste 1,5 ronde van race #1 met TV beelden van het voorste groepje? Lijkt me leuk om terug te zien! :)

B Tender en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  6. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Komt eraan. Was er toevallig al aan bezig. :p

Edit: Upload gaat nu met 0,3 Mbit/s. Gata nog een tijdje duren dit. :mad:

Laatst bewerkt: 10 dec 2015
    B Tender vindt dit leuk.
  7. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Haha mooi!!! Had al wel gezien dat mijn livery niet klopt.. Als ik het goed zag sta ik zelfs stil de hele race.. klopt geen bal van hahahaha wel super toffe races gehad en net al op xdoos ff genoten van je replays ;)

8. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    @B Tender vs @Racerblade01 in race 1, allebei met bandjes die er volledig aan waren op een natte baan (SKIP NAAR 1:40).

Ging hard, ging close, ging glibberig maar ook clean :) tot Racerblade's akkefietje op 3:40..

Khad gisteren ook een tv-cam-video gemaakt van de laatste racerondes van heat1, maar om onduidelijke redenen is die (nog) niet online!

Ennnn
    Kers op de taart

Dít s waarom ik Project Cars met jullie. De strijd voor P1 in race 2 met @Racerblade. Wederom superclose, maar toch zonder contact<3<3. Bezien vanuit first-person van de volger (op dat moment) en camera-view :)EDIT: met een supergave move van Racerblade op 4:20 waar ik echt verrast werd.

Twee keer samen door de chicane gegaan :) Kwestie van leven en laten leven. Penalty by Racerblade was uiteindelijk doorslaggevend voor de uitslag van de race..

http://i.imgur.com/DlcWJrq.gifv
    en
    http://i.imgur.com/9jZtw5P.gifv

Laatst bewerkt: 11 dec 2015
    Racerblade01 vindt dit leuk.
  9. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Goede timing. :p Mijn video is net klaar met uploaden (na ruim 5 fucking uur, thanks Xbox Live!). Blijkbaar is het niet zo'n goed idee om met Upload Studio een video van langer dan een kwartier te breien. En dan zit in mijn video alleen nog maar de highlights van race 1, zal wel enigszins overlappen met wat er in jouw video's zit. :p Maar zelfs nu nog is die niet helemaal te bekijken op XboxDVR.

Zie wel dat ik in de chicane waar ik een penalty krijg veel wijder ga dan ik in gedachten had, vier wielen van de baan dus zo onterecht is die niet. Oh well, heb enorm genoten van de gevechten, beide races zitten wel in mijn favoriete game-momenten die ik heb meegemaakt. :D

B Tender vindt dit leuk.
  10. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Ik ben voorlopig ff klaar met racen/gamen:
    Echtgenote tijdelijk opgenomen in ziekenhuis.
    Ik moet ff gezin en huishouden draaiende houden als goede huisvader.
    Gamen is ff bijzaak.
    Ik zie jullie hopelijk volgend jaar wel weer op LIVE.

Laatst bewerkt: 11 dec 2015
  11. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Oef, niets ernstigs hoop ik? Sterkte ermee in ieder geval.

B Tender vindt dit leuk.
  12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Veel sterkte, samen.

13. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Niet best. Sterkte samen

14. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Sterkte Loyall. Hopelijk zien we je snel weer terug in lobby's!

Chill filmpje Racer. Sorry nog voor mijn actie op 13:25. Was niet eens een inhaalpoging maar ik schrok me rot hoe vroeg jullie daar remde haha. Dan moet je gaan zitten sturen/ontwijken in de remzone en op zo'n smalle baan was ik helemaal klaar. Je ziet op 14:55 ook wat voor gat ik daar dicht rem maar alsnog makkelijk die hairpin haal.

Gisteravond nog eventjes met de Palmer op Laguna Seca gereden en dat is wel een grappig bakkie. Iets minder twitchy dan de Aston Martin, maar wel gevoelig voor shift-lock. Ik denk dat de races met de Palmer wat closer zullen zijn :)

15. LapjeNL70

LapjeNL70 Active Member

Leuk Bevonden:
    120
    Sterkte!! Ik weet wat het is. Heb zelf een chronisch zieke vrouw (Sarcoidose) en met 2 kids (jongens 9 en 10 jaar) is het soms wel afzien. Maar goed... proberen positief te blijven.

16. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Heftig allemaal zeg. Toevallig mijn vriendin paar dagen geleden opgehaald uit het ziekenhuis. Die had "slechts" een nare enkelbreuk. Vind het verzorgen van 1 iemand al behoorlijk zwaar, met kinderen erbij kan ik me goed voorstellen dat je weinig tijd over houdt. Sterkte allebei.

B Tender en LapjeNL70 vinden dit leuk.
  17. LapjeNL70

LapjeNL70 Active Member

Leuk Bevonden:
    120
    Dank je. Elk nadeel heb z'n voordeel.... ze ligt vanwege de vermoeidheid vaak al gelijk met de kinderen in bed dus daardoor s avonds nog wel tijd. Maar gezellig is het niet.

18. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Hebben er vanavond mensen tijd/zin om met de Palmer Jaguar te gaan stoeien op Laguna Seca (en andere banen)?

19. ruud_p

ruud_p Autogespot

Leuk Bevonden:
    94
    Denk dat ik wel online ben! Hoelaat verwacht je?

20. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Heb een halve lan-party bij mij thuis vanavond. Zal dus wel online zijn maar niet de lobby joinen, dus mocht je je gepasseerd voelen: het ligt niet aan jou :+

Deel Deze Pagina