Ik heb zojuist een public lobby geopend edit internet doet moeilijk, ik. Restart even m'n Xbox. edit.. aaaaand he's gone. Heb inmiddels een gevoel bij de auto vind m spuuglelijk maar denk dat t leuk racen wordt!
Volgens mij wordt het niets vanavond.. althans niet voor mij.. kan geen party niets in.. zelfs smartglass werkt bij mij niet EDIT:Het is weer zo laat bij xboxlive
Ligt dus niet aan mij. Xbox.com en Smartglass gaven bij mij iedereen offline aan en op de Xbox staan constant dezelfde online, ook al krijg ik notificaties dat anderen online komen. Parties joinen lukt ook niet. Dit gebeurt de afgelopen tijd meerdere keren per week, Microsoft zijn servers zijn echt om te huilen, en dat voor een betaalde service. Edit: Servers liggen er wereldwijd uit. Mogelijk weer zo'n sneue hackersgroep met een DDoS.
PhantomSqaud ofzow zegt op twitter idd de aanvallen te doen. Tis weer bijna kerst. Vorig jaar was het Lizardsqaud Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Het gaat lekker.. vanmorgen kon ik ff online en nu is weer raak.. wat een fucking sneu volkje die hackertjes.. ze zeggen het omdat ze vinden dat mensen niet met kerst horen te gamen en dat het allemaal te duur is.. dat laatste ben ik het helemaal mee eens.. maar als ik met kerst wil gamen bepaal ik dat zelf wel.. zelf zitten de nurds de heledag achter hun pctje Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Al wat bekend over de tijd en datum dat we rijden? Die rechtervoorpand kan je een ei op bakken na 3 rondes
Haha denk het niet.. gister 20 min nonstop kunnen gassen met de palmer zonder te warme banden te krijgen.. toen ging xbl trippen.. zag eerst tegen de palmer op maar die bak rijd stiekem wel leuk Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Iemand nog zin om vanavond een beetje te racen.. als xboxlive blijft werken tenminste Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk