PCARS [Finished] Wacky Wednesday Cup [Woensdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Racerblade01, 1 nov 2015.

1. HRT WietHoK NL

HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

Leuk Bevonden:
    608
    Klopt 22 dec.. ging alleen kijken omdat er stond dat dlc ook is goedgekeurd hahaha

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

2. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Jongens, ik denk dat ik het vanavond niet ga redden.........volgende week ben ik er ook niet bij ivm vakantie. Veel succes allen!!

3. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Jammer!!! Als we je niet meer spreken fijne vakantie alvast

4. LapjeNL70

LapjeNL70 Active Member

Leuk Bevonden:
    120
    Helaas te laat thuis vanavond. Gisteren was leuk maar geeft ook wel weer het voordeel aan van een gesloten lobby t.o.v een open lobby. Ik kan met moeite rond plek 6-7 kwalificeren maar dan word je vervolgens in de race door een of andere onbekende onbenul er in de eerste bocht vol uitgeknald. Dan ben ik er al weer klaar mee. Straks eerst maar eens patch nummertje 7 updaten.

5. Dave 130R

Dave 130R Active Member

Leuk Bevonden:
    133
    Beltoon en rugnummer mijn excuses, ik remde gewoon te laat ronde 2 van race 2. Door de schaduw zag ik mijn rem punt niet meer goed die ik in race 1 nog wel goed zag.
    Tevens is dit mijn laatste officiële race geweest, bij deze wil ik Rossi maar met name Racer bedanken voor alle tijd en moeite die ze er in hebben gestoken om dit kampioenschap te organiseren. Zal vast nog wel een keertje spontaan joinen als t nergens om gaat ;)

Laatst bewerkt: 16 dec 2015
  6. Beltoni

Beltoni GT: Beltoon

Leuk Bevonden:
    1.117
    Ja dat was wel jammer. Zat vlak achter Rugnummer, wachtend op een kans. Kreeg toen een flinke tik van jou in bocht 1maar kon hem wel op de baan houden. De volgende bocht bleef ik volgens mij goed aan de binnenkant maar United had me over hoofd gezien. Hij pakte de apex waardoor ik van de baan werd getikt. Penalty die ik daar kreeg zorgde weer voor meer gezeik. Toen was de concentratie ook wel helemaal weg. Jammer genoeg ook geen replay kunnen opslaan. Herpakte me wel maar de afstand was al te groot. Al me al 2 behoorlijk saaie races gehad. Wel beetje aan de auto kunnen wennen. Rem volgens mij nog steeds te veel maar dat moet wel goed komen. Road America is niet echt mijn track maar op Watkins Glen ga ik weer shinen.

Excuses aan Wiethok voor de beschuldiging, heb even de namen door elkaar gehaald.

7. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Ik was in race 1 erg lucky, want ondanks twee 360° spins in die lange linker na de corkscrew toch nog 1ste kunnen worden.

Race 2 was echt draaaamaaaa. Kwam 2x stil te staan in de openingsfase vanwege gekut voor me (kon er deze avond helaas niet omheen) en lag 11de ofzo in lap 3. Maar had verder ook geen tempo meer toen. Volgens mij één keer een 1'22:4 gereden, maar verder bijna nooit onder de 1.23. Bleh. 6de uiteindelijk.

Maar toch weer een leuke avond gehad! :) Spannende gevechten met United en Wiethok gehad.

8. Racerblade01

Racerblade01 Active Member

Leuk Bevonden:
    1.046
    Ondanks dat Tender vandaag het beste resultaat heeft gehaald, heeft hij zijn eerste plaats in het kampioenschap niet kunnen verdedigen, Jimmy is de nieuwe leider van het kampioenschap! (lang leve verwarrende puntensystemen!) De top 3 is inmiddels redelijk los van de rest, mede doordat UnitedArt het in de eindfase van race 2 verpestte. :p Ross1 wint maarliefst 6 plaatsen, voor de rest blijft de stand redelijk intact. :)

HRT WietHoK NL en B Tender vinden dit leuk.
  9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Race één een domme valse start gemaakt (de zenuwen denk ik :p) maar ná een drivetrough gelukkig een foutloze race gereden van P-laatst naar P5. Omdat er veel ingehaald 'moest' worden een heel leuke race, en gezien de omstandigheden mag ik niet klagen met P5.
    Race 2 had ik heel veel geluk.. Moest op P10 starten, maar wist wonderwel buiten de problemen te blijven, terwijl de auto's voor me eigenlijk allemaal van de baan raakten door diverse omstandigheden en oorzaken. Daardoor bevond ik me bij de corkshrew al op P1. Kon de volgende rondes vervolgens een voorsprong van een paar seconden opbouwen die de rest van de race in grote lijnen in stand bleef. 1e :D

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Puur naar totale punten kijkend (behalve de 1,2,3 Aston-Martin-bonuspuntjes) en slechte-race-aftrekken negerend ontwikkelt het kampioenschap zich als volgt:
    Er kan nog van alles gebeuren :)

Laatst bewerkt: 17 dec 2015
    HRT WietHoK NL, Dex en Racerblade01 vinden dit leuk.
  11. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Ah Dave, jammer joh! Wij rijden vaak best dicht bij elkaar in de buurt dus ik zal je zeker wel missen in het veld. =(

Voor de rest gister best boutraces gehad, veel te veel foutjes gemaakt in dit onvoorspelbare ♥♥♥autootje en een botsing in de tweede race die eeuwig zonde was.
    Snel vergeten en maar extra goed oefenen voor volgende week! :thumbs:

12. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Incidenten gebeuren altijd en zolang we geen professionals zijn zal dat zo blijven. :p Jammer dat je ermee stopt, je bent natuurlijk welkom mocht je je bedenken.

Verder nog even een oproep aan iedereen: zet altijd je achteruitkijkspiegel aan in je HUD settings. Het valt natuurlijk niet te controleren, maar zie het wel als een verplichting. Het kan een hoop gezeik achteraf voorkomen.

Voor mij niet zo'n beste races gisteren, redelijk saai ook. Hoewel ik het wel interessant maakte voor mezelf door voortdurend te spinnen, in beide races. Gezien mijn inconsistentie zat er niet meer in. Felicitaties naar Jimmy en Tender voor de overwinningen en United en Ross1 voor het meedoen bij de besten gisteren. :thumbs: De kopgroep begint steeds groter te worden zo.

Ik begin inmiddels wel spijt te krijgen van de beslissing om geen extra punten voor pole-position toe te kennen. :+ Grappig trouwens dat hoe verder ik van voren start, des te slechter mijn resultaten worden.

B Tender vindt dit leuk.
  13. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Race de laatste weken/maanden eigenlijk maar 1x in de week (2 uurtjes op woensdag). Dat is gewoon te weinig om voorin mee te doen. Weet niet of dat komt omdat ik het druk heb of omdat ik het tunen wel een beetje mis. Dat Crew Chief maakt het racen wel een stuk leuker. Het is echt heerlijk om te weten of er iemand naast je zit zonder naar de map of de tijden te kijken. Als SMS het zelf niet doet moet het maar van de community komen.

B Tender vindt dit leuk.
  14. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Naast deze competitie speel ik PCars verder ook niet, maar ik oefen meestal 10 tot 20 rondjes vooraf aan de woensdagavond om niet 'groen' aan de training van 19:40u te beginnen. Maar echt veel tijd erin steken doe ik ook niet (en ben daarom ook heel blij dat er niet getuned mag worden).

Hoop dat Crew Chief ooit nog uitgebreid gaat worden. Race nu 3rd person dus die spotter heb ik niet nodig, maar een live standing of nog mooier, een live track map op m'n tablet ernaast zou echt mega chill zijn.

Volgend 'weekend' moet ik missen trouwens. Moet de hele woensdagavond werken helaas.

15. Racerblade01

Leuk Bevonden:
    1.046
    Wie gaat Tender dan tegenhouden? :mad:

16. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Dan moet je de pCars Dash app (ook op iOS) hebben, maar daar durven ze gewoon €5 voor te vragen!

B Tender en HRT WietHoK NL vinden dit leuk.
  17. HRT WietHoK NL

Leuk Bevonden:
    608
    Wie weet komt dat allemaal nog in crew chief.. wat ik zo las op pcars forum is die gene continu bezig met het programma bij werken

18. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb hier nog een iPad 1 ergens liggen. Daar draait die ios app zeker niet meer op?

19. Crookk

Crookk Active Member

Leuk Bevonden:
    189
    Vereist iOS 6 of nieuwer staat erbij, draait dat nog op de 1?

20. Beltoni

Leuk Bevonden:
    1.117
    Hmmm dat zal wel niet. Hoor net dat die dingen tot iOS 5 gaan. Heb hem eigenlijk alleen als onderzetter gebruikt.

Edit: Gaat inderdaad maar tot 5.1.1. Blijf mij er maar over verbazen dat Apple zo populair is...

Rossi46 en Racerblade01 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina