Oh dat is wel cool! Ziet er alleen een beetje cheap uit nog. En met tablet bedoelde ik eigenlijk Surface Pro 3 dus da's gewoon Windows 10
Valste start heat 1 Van P10 naar P1, met het nodige geluk Ik had een lekkere start waardoor ik al snel de (veiligere) binnenkant van bocht 1 kon opzoeken. Kwam daar gelukkig oznder kleerscheuren uit, waarna er in bocht 2 auto's van de baan raakten en er zich een pad voor mij en Beltoon opende. Bocht 3 en bocht 4 vervolgens op hotlap/racesnelheid kunnen nemen waarna ik in bocht 6 profiteerde van een incident tussen autogespot en @Crookk en ik voor ik het wist eerste lag Crookk vs Autogespot vond ik er niet heel lekker uitzien ten slotte. Vanuit die positie, en in die bocht, was het (op z'n zachtst gezegd) erg optimistisch voor de witte auto om daar een actie te plaatsen. Zonde... want op dat moment lagen ze 1 en 2.
Dex = Jimmy Vreemd trouwens. Ik ben hier wel in je replay: En ik had een super goede start (lag eventjes 1ste of 2de) maar hier ontbreek ik volledig:
Ik ontbreek ook bij die replay. Had echt een goede start bij race 1 maar dat leverde helaas niet zoveel op. Werd al snel naar de zijkant gedrukt. @B Tender, lekker start hoor. Kon lekker meekomen, jij kwam alleen iets sneller Rugnummer(?) voorbij. Als mij dat ook was gelukt had ik wel een mooie plek kunnen bemachtigen. In de eerste paar bochten van lap 2 viel ik helaas terug van P3 naar P10/11...
Crook en ik hadden via de party contact. Hij stuurde alleen iets eerder in. Zoals je ziet remde ik zelfs al eerder om hem voor te laten.
Mijn wereldstart in race 2: En net ff netwerkabel gehaald en mijn deurkozijn verbouwd. Xbox ging van 9 mbit down en 1,2 up naar 30 down en 3 up Geen rode connecties meer voor mij voortaan (hoop ik).
Jep. And to make things worse gebeurde er in ronde 2 een soortgelijk iets vlak voor bocht 4 en toen stond ik weer stil/achterste voren. Toen lag de kop al een halve ronde voor haha. Gelukkig zijn die inhaalraces erg leuk ook.
Naja, het ging een paar maanden gewoon goed eigenlijk. Maar sinds een week is m'n wifi over de zeik. Had gister zelfs voice lag in een private chat en toen ben ik maar gelijk naar de winkel gerend
Vraagje? Zijn er anderen die na de laatste patch (7) en met een controller rijden merken dat het erg lastig is om de auto nog op de weg te houden? Ik kan bijna geen normale ronden meer rijden. Dat dit zo was met koude banden weet ik maar ook als ze groen zijn vind ik het echt een drama. Enorm veel last van overstuur bij de bochten.
Heb je na de patch je controller wel weer opnieuw ingesteld?? Meestal zet de patch alles terug na standaard Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Jup, ik. De Palmer is van lichtelijk onderstuurd naar erg overstuurd gegaan vind ik, wat er in resulteert dat het veel moeilijker is om foutloos te rijden. In m'n training rondjes met patch 6.0 was ik nooit gespind, maar in de quali en races woensdag met 7.0 meermaals. Wel is er overall meer grip en ik ging op Laguna van een 1'23.6 naar een 1'22.4. Ik was gister een serie aan het kijken en helemaal de tijd vergeten trouwens Had graag ff willen vlammen met jullie maar kwam er echt veel te laat achter dat jullie bezig waren haha
Dit is ook mijn ervaring. Althans, op Road America heb ik daar last van. Op Laguna Seca dan weer minder.