1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] XBW Clio Cup [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 16 okt 2012.

1. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Ik weet niet of ik me paint volledig af krijg vanavond, ben nu uit school onder weg richting huis ( zijn geen tijden meer :+ )

Ik moet dan nog even eten en wil eigenlijk nog wat oefenen. Dus ik kijk even hoe ver ik kom. Ik heb er zin in helaas wel feyenoord missen :mad:

2. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blauw Hok kan vanavond niet, helaasch!

@Divimus, wacht maar tot je gaat werken (bij evt. ambities) xD

3. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Ik word ambtenaar :+

Nee grapje maar ik werk liever dan dat ik op school zit. Helaas kom je dan niet ver

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    School is wel een stuk relaxter dan werken, kan ik je vertellen!

Ben een beetje laat met eten (start nu met koken), maar doe m'n best om er op tijd te zijn!

5. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verdomme! Xbox live aangeschaft om mee te kunnen doen begint dat NAT gezeik weer. Alles in mijn router opengeknald maar niks!

6. generationq87

generationq87 Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Heb je je xbox wel een vast ip gegeven? En de poorten 80, 88 enz open gezet en deze naar dit ip verwezen?

7. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Wat een crashfe'stijn'.

1ste en 4de prima uit de problemen gebleven.
    Alleen in de 2de race helaas een extra pitstop moeten maken. Daar had wel meer in gezeten.

Ik heb je een invite naar de club gedaan.

Als er nog anderen zijn graag ff melden. Vandaag weer een of andere Fransman die ik moest kicken.

Laatst bewerkt: 19 dec 2012
  8. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Tot mijn spijt had ik nog geen art gemaakt voor de standings. Dus de nummertjes boven de standings representeren de races, die zal ik later nog toevoegen.

9. Annmm

Annmm Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik baal wel zeg! Sorry dat ik jullie heb opgehouden! Ik kon gewoon online racen maar kon niet deze lobby in! Begrijp ff niet waar het aan ligt! Misschiem iemand suggesties?

Greetz annmm

10. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Oponthoud maakt niet uit ;). Het ligt waarschijnlijk aan je NAT type. Er moeten namelijk bepaalde poorten in je router open staan wil je iedereen kunnen joinen.

Heel technische verhaal allemaal maar het komt er op neer dat jou router een ander toe moet laten om samen te spelen. Vandaar dat wanneer je alleen met 1 iemand anders raced het makkelijker gaat dan met 10 andere. Ik heb het een hele tijd gehad maar er zijn genoeg tutorials voor om het te fixen. Hier op het forum is er ook een speciaal topic voor aangemaakt. Dus kom je er echt niet uit kan je daar ook nog je vraag stellen

11. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Blij dat ik gisteren toch de seizoensopener mee heb kunnen rijden. Anders had ik al het spektakel moeten missen:). Dank aan allen voor het wachten en de join problemenO-)

Met de kwalificatie een mooie laatste plek kunnen bemachtigen, omdat ik de onderkant van mijn Clio eens wou bekijken van dichtbij :9

Tijdens de eerste race heb ik kunnen genieten van een paar mooie koprollen van auto's voor me waardoor ik de race als tweede heb kunnen finishen, inclusief 1x opnieuw moeten pitten doordat ik de eerste keer niet remde voor de pitstraat.

De tweede race was niet heel veel anders. Bij de start meteen schade opgelopen aan de motor en rem. Gelukkig werden de pitstops vrijgegeven, zodat het meteen weer gemaakt kon worden. Uiteindelijk nadat iedereen had gepit lag ik weer op de tweede plaats. Dankzij B-Tender zijn mooie koprol (ja, weer een fout als leider in de wedstrijd:x}:]) de eerste plek kunnen overnemen.

Op naar Hockenheim voor de BTCC/WTCC en de Clio's:b:

12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Heb me ontzettend vermaakt gisteren, maar wat punten betreft kon ik net zo goed thuisblijven achteraf. Zowel in de kwalificatie, sprintrace als hoofdrace lukte het me niet om de auto op 4 wielen te houden :)

Op naar het veilige en vlakke Hockenheim!

13. Rovaro2

Rovaro2 I am the Stig!

Leuk Bevonden:
    0
    Vooral de 2e race bracht mooi spektakel. Openingsfase rond plek 2,3,4 was een leuk gevecht.

14. Annmm

Annmm Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt Divimus, ik ga vanaaf ff de boel onderhanden nemen en dan hopen dat het de volgende race werkt!!

Greetz Annmm

15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik zou graag een klein pleidooi houden om 'DTM-style' toe te staan op Hockenheim. Eigenlijk om twee EDIT: drie redenen

Het is eerlijker - Je vermijdt zo de situatie dat sommige deelnemers soms perongeluk of 'perongeluk' (hierbij verwijs ik ook uitdrukkelijk naar mezelf) DTM-style rijden en zo oneerlijk voordeel behalen tov anderen die hem welk elk rondje binnen de lijntjes houden. Wanneer je het zou toestaan is het speelveld weer voor iedereen gelijk in alle gevallen! :)

Het is realistischer - Het wordt niet voor niets DTM-style genoemd, in het echt gebeurt het ook! Waarom zouden wij heiliger dan de paus willen zijn?

Het is leuker - Wat is er nu leuker dan die auto's vol over de cerbs te rammen in (met name) de 1e en laatste bocht??

:)

EDIT:
    Voor de nieuwe deelnemers. Met DTM-style doelen we op het benutten van de extra ruimte in sommige bochten op Hockenheim aan de buitenkant (zie hieronder bijvoorbeeld de gele maar vooral de witte auto in de eerste 5 seconden)
    [yt]yMArLFLhkWg[/yt]

Laatst bewerkt: 20 dec 2012
  16. Alexij

Alexij Alexij NL

Leuk Bevonden:
    0
    Oh heet dat DTM style, ik ben over het algemeen blij als ik hem 1 rondje binnen de lijnen houd...:eek:

Greetz
    Alexij NL

17. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Eens

18. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik vind het prima als men het doet op de DTM stijl. Maar met de Clio maakt het niet heel veel uit. Je kan er al met heel wat vaart door heen zonder al te veel af te remmen. Ik denk dat het vooral uitmaakt bij de WTCC aangezien die auto's wat meer snelheid hebben en meer moeten afremmen.

19. Annmm

Annmm Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou Heren,

Ziet er toch naar uit dat mijn troubles wat langer aanblijven! Gisteravond hele avond bezig geweest en mijn vermoeden is dat het de modem van mijn provider is die niet wil meewerken.

Wellicht gelijk de optie om te kijken naar andere abo die wel meewerkt! Iemand nog suggesties? Iemand ervaring met tmobile internet? Of misschien wel een andere provider?

Greetz Ann

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Mijn ervaring met KPN is nu al een tijdje (sinds ik de tutorial op hun website m.b.t. xboxxen gevonden had) prima...

Deel Deze Pagina