Ik vind het racen zeer leuk, alleen ik wordt moe van het eeuwige gezeik om alles en niets. Op het forum is alles heel formeel geregeld qua regels, maar in de lobby zie ik er niets van terug. Ik neem nog steeds de races in de gt2 mee. Als daar wat gebeurde (coldzero met de BMW op nurnbergring short, spinde in de eerste lap en nam flavour met zich mee de muur in). Toen werd er direct opnieuw gestart, geen gezeik niets. Ik wordt in de eerste ronde op Suzuka en LeMans eraf gereden, wordt niet eens overlegt.. En dan is mijn maat een keer vol. Kijk het maakt mij niet uit of jullie me niet mogen of niet, maar doe dan niet zo formeel. En zo neem ik ook de crashes mee van b tender mee op nurnbergring short. Hij kwam 2 keer grof in en kreeg niets, ik rijd coldzero achterop in mijn eerste race, en krijg direct een waarschuwing.
Mede daarom heb ik weloverwogen zelf mijn positie teruggepakt omdat ik, naar mijn mening, vaker benadeelt ben. EN dit is alles behalve een poging voor sympathie of medeleven maar dat is wel de reden voor mijn actie.
En ik heb in race 2 alleen in de eerste ronde gepraat, de Rest van de race ben ik stil geweest omdat mijn stuur de verbinding verloor met mijn headset. Ik heb ook Denvan niet gehoord tijdens en na mijn actie. In de lobby heb ik mijn headset weer ingeschakeld..
Ik stop overigens niet met racen, of jullie moeten mij ertoe doen dwingen.
Ik vind nog steeds dan Denvan te gretig was om de 2e plek te machtigen
Laatst bewerkt: 4 jan 2013