Vakantie! \o/ Even wat dingetjes doen en dan ben ik er zeker van dat we wat info kunnen vrijgeven. spanund!!!11!
Volgens mij rijden de snelste racers van de club gewoon met controller, maar echte bazen gebruiken natuurlijk een stuur.
Goedemiddag mensen van XBW, ik ben Rene en nieuw op dit forum. Ik zit al een tijdje deze forum te lezen en wil me graag voor deze cup inschrijven. Het lijkt me hartstikke leuk en hoop dat wederzijds word. Als ik alvast een nummer moet doorgeven word dat #82 en zet mij maar op de reserve want weet niet of ik er vanwege werk altijd bij kan zijn. thnx
Reed destijds altijd met de Logitech Driving FX. Racegames hoor je gewoon met een stuur te spelen. Alleen voor de quick and dirty races, die ik tussendoor doe pak ik snel de controller. Maar als ik er goed voor ga zitten en echt time trials op de Nordschleife ga rijden (GT5), dan pak ik toch echt m'n Driving Force GT.
Welkom! Zo doe ik het ook, en de meesten hier denk ik. Stiekem zijn er nog best veel binnen de club die geheel of gedeeltelijk zijn overgestapt op het racen met een stuur.
In de OP staat nu per coureur het aantal starts, wins en cup titles van de 207 S2000 cup t/m de Summer Showdown. (GT2 is nog bezig en Seat cup vond ik net pas, die stond niet in het Forza 4 gedeelte.) Ook komen daar de liveries van iedereen, zoals je ziet is die nu natuurlijk nog blank.
Voor de nieuwe gasten, jullie moeten mij ff een friend request sturen zodat ik de design pre-sets kan sturen. Presets zijn verstuurd. Als je niks hebt ff friend request en anders hier ff berichtje.