Tsja, wat kan ik ervan zeggen. Inderdaad geen mooie actie daar. Denk dat ik daar primair naar links stuurde om jou zo min mogelijk ruimte te gunnen aan de binnenkant (eerlijk is eerlijk; zo ist nu eenmaal; we zijn wel aan het racen he) en anderzijds misschien iets van balans in de auto wilde corrigeren na dat minitikje ervoor. Grootste gedeelte van de tijd stuur ik als we zijaanzij zijn rechtuit of naar rechts, maar net op een ongelukkig moment ook even (0.4 sec) beetje naar links helaas (daarna gelijk wel weer naar rechts) maar dan is het kwaad al geschied.
[yt]PxMEZbhDRMk[/yt]
Achteraf gezien dus niet handig, maar ook absoluut niet opzettelijk gedaan. We reden daar elk ook zowat 180 km/h (zie je niet in de slowmotionreplay) op een heel lastig en link stuk, waardoor een klein tikje voor ieder gelijk grote gevolgen kan hebben, ditmaal alleen voor jou.. Als je bij wijze van spreken 10 cm meer naar voor (dan was het zijkant tegen zijkant) of naar achter (dan was het mijn kont die de rondte inging) reed was er misschien niets aan de hand geweest. Ik rij met bumpercam (met spiegel) en kijk regelmatig om me heen ipv voor me uit in zulke situaties maar moet bij 180 km/h op dat stuk ook af en toe vooruit kijken en dan kan je er wel eens 10cm naast zitten met je inschatting van waar iemand precies rijdt.
[yt]gD8wOAIcqqw[/yt]
Heb m nog eens teruggekregen en zie dat jij daar nog meer pech had dan ik eigenlijk dacht, en dat ik meer geluk had dan ik eigenlijk dacht (er paste geen vinger meer tussen jou voorbumper en mijn achterbumper op het laatst! ). Nogmaals, ging ervan uit dat je me zag toen ik je inhaalde maar dat was achteraf misschien niet helemaal t geval.
Laatst bewerkt: 24 jan 2013