Hee! Ik ben er vanaaf en ws volgende week niet bij! Maar ach, de bezemwagen missen jullie wellicht toch niet :-D Greetz Ann
Mooi setje, heb ik ook, maar gebruik ik alleen bij Horizon of in FM4 als ik aan het "cruisen" ben. Tijdens de competitie gebruik ik de flippers want dan kan ik mijn handjes aan het stuur houden......, als ik niet aan het zwaaien ben.\o/ @ Ann
Re: Forza Motorsport 4 - XBW Clio Cup Jawel hoor die missen wij wel... @asjemenou: koppel jij wel of gaat dat automatisch? verstuurd met telekinese Greetz Alexander
Re: Forza Motorsport 4 - XBW Clio Cup Ik heb even geprobeerd wat jij doet met koppelen en flippers maar dat werkt idd wel goed... kwam tot een 1:26:4 (schoon) en 1:26:1 (vies). verstuurd met telekinese Greetz Alexander
Ik heb daar nog niet veel gereden, dus heb eigenlijk geen flauw idee wat snelle tijden zijn? BTender of Menno een idee?
Re: Forza Motorsport 4 - XBW Clio Cup Ja het is ff wennen met dat koppelen, ben al blij met deze tijd... lijkt iig iets sneller met het schakelen, we gaan het wel zien. verstuurd met telekinese Greetz Alexander
1:21,7 reed ik zojuist ook een keertje (clean), maar gemiddeld 1:22 laag (clean, dat wel) valt nog niet mee. De grootste uitdaging hier (voor mij) is dat ik het lastig vindt, veel meer dan elders, om continue clean te blijven rijden. Vergeleken met andere circuits zijn er veel meer bochten waar je een driehoekje kan oplopen. Eigenlijk heeft elke bocht wel een reële kans dat het misgaat. Zeker een aandachtspunt voor de kwalificatie straks, maar ook voor de race omdat van ons verwacht wordt dat we onze rondjes in beginsel clean afleggen. Een (onbedoeld) driehoekje betekent eigenlkijk al snel dat je (onbedoeld) stukjes afsnijdt en zo een beetje voordeel pakt... [yt]PLiw3zN2oMc[/yt] Een korte bespreking van de track: Geen ramp wanneer je in bocht 1 iets te laat remt (behalve als je op je voorligger klapt natuurlijk). DOor een late apex te kiezen kom je dan gewoon wat sneller uit de bocht en maak je bij het uitacceleren goed wat je bij het aanremmen verloor. Focus bij bocht 2 vooral op de snelheid waarmee je eruit komt, omdat er een mini-rechtstukje volgt. Zowel aan de binnenkant als aan de buitenkant kun je wat cerbs en/of gras meepakken. Bocht 3 is (om er veilig doorheen te komen) net-niet volgas. Met een beetje liften komt er wat extra druk op de voorwielen en heb je voldoende grip om de bocht door te komen. Ook bocht 4/5 kun je sneller doorheen dan misschien lijkt, al ging het zoals je ziet in m'n youtube-rondje bijna verkeerd. Risicovolle bocht dus! Bocht 6 is waar de ongelukken gaan plaatsvinden. Het is de kraptste bocht en we moeten er terug van ong. 175 km/h naar ong. 50 km/h. Na bocht 6 weinig spannends meer. Bocht 8 kun je meestal wat eerder uit acceleren dan je gevoel zegt, en verder is in die bochten de sleutel om een beetje groen mee te pakken, maar niet teveel dat er een driehoekje komt (mijn lijn in het filmpje was niet optimaal daar)... Vanwege (vooral) Bocht 6 nog even een oude koe uit de sloot halen
Jammer dat jullie er niet bij konden zijn, Ann, Divimus en Generations. Het waren twee leuke en spannende races vanavond! Menno, er was nog wel wat ruimte voor je geweest aan de linkerkant hier, dan gingen we met z'n vijven door de bocht!
Ik ben er woensdag niet bij. is er eigenlijk al iets bekend over een nieuwe cup?? of is dat de Trans-am? Ik zie op de foto trouwens dat ik in overtreding ben... alle 4 de wielen buiten de baan. niet dat ik er voordeel aan had maar toch...
Als het per ongeluk gaat en je er geen profeit van hebt is het geen probleem. Als je wel iemand in haalt door dik af te snijden zou je de plek terug kunnen geven en dan is alles ook wel goed. Nieuwe cup is de Trans Am inderdaad.
nee geen voordeel het was de eerste bocht en nogal druk en er was wat licht contact, om verder contact te vermijden ging ik wat te veel naar binnen... na de bocht lag ik achter deze heren, voor de bocht er voor... @Tender duurt nog even zie ik...
Uhu, maar hier is hij dan eindelijk! Het is zeker geen perfecte ronde, maar het laat een beetje zien wat er mogelijk is op Fujimi Kaido. Ik raak op 2:58 een paar keer de vangrail maar zorgde niet voor een driehoekje. Het gedeelde vanaf 5:00 is m'n favoriete deel en hier ga ik gevoelsmatig ook wat beter dan op het eerste deel, ware het niet dat ik rond 5:45 de plank even behoorlijk missla. De laatse bochten staat niet op beeld (geheugen was vol), maar de eindtijd was ongeveer 8:39 dit rondje. Doe er je voordeel mee zou ik zeggen! [yt]1IeYF8gc8ZE[/yt]