Die Tomtom houdt ons daar niet bij vrees ik! Sla over 50 meter linksafrechtsaflinksaflinksafrechtsaflinksaf
Yeah, thanks. Wel leuk om een bepalende factor te worden voor het kampioenschap als ik ergens net tussenin zit qua punten EDIT: kom niet verder dan 8:48
Sorry asjemenou had lag dus onze afstand veranderde continu Ik hoor jullie ook niet, halve woorden en na modem reset help niet
Wat een rotavond haha. iPhone kapot, mond verbrand, disconnect bij kwali en daarna twee races in de chasse patat
Matige race voor m'n kampioenschapskansen. Door een slechte kwalificatie (ik reed héél voorzichtig en nog maak ik een foutje XD) verloor ik daar drie heel dure punten op Menno en moest ik van de 5e plaats starten in race 1. Die race vervolgens een inhaalrace gereden waarin ik iedereen wist te verschalken behalve Menno, die een prima tempo reed en teveel voorsprong had. Ik heb die race vooral met Flavour best lang gestreden voor positie en gezocht naar een puntje om in te halen. Later bij Denvan deed zich sneller een kans voor die ik dan maar gelijk pakte. De start van de 2e race verliep wat rommelig door de lobby-probleempjes, maar daar uiteindelijk nog een klein beetje de fout van de kwalificatie goedgemaakt. Liep in de 1e bochten behoorlijke schade (80% achter, 30% zijkant) op door twee niet onzachte touchés van Danvan, maar dat had gelukkig geen heel grote invloed op de snelheid van de Clio, ik kon nog een aardig tempo rijden. Menno verloor de 1e anderhalve ronde denk ik wat tijd waardoor ik daarin een voorsprong kon opbouwen en uiteindelijk veilig naar de finish kon rijden, voorop Ga als ik me niet vergis met één puntje achterstand de laatste race in: Alles ligt nog open en ik heb er zin in!
No problem, werd netjes opgelost.\o/ Was wel een leuke race met constante druk van Rene, in de 2e heat (na een wat aparte start) bij Generations achter de kofferbak gehangen, maar na wat schade kon ik hem niet meer voorbij. Goed gereden
Ik wou de scores eigenlijk tegelijk doen met de grote verandering, maar dat duurt nog eventjes. Hier dus alvast de scores! Spannend voor de laatste race!
Wie ben ik als ik geen grafiekje maak van de ontwikkeling van het Clio-klassement! Cumulatief Niet-cumulatief
2013 Monster Energy ReneNLnieuwvenn Motorsports Announcement : Monster Energy goes XBW Clio Cup with ReneNLnieuwvenn Motorsports. In an exhilirating announcement - unlike anything ever seen before in the XBW Clio Cup - the Monster Energy athletes welcomes ReneNLnieuwvenn to the Monster Energy Family. ReneNLnieuwvenn is ready to race the XBW 2013 series and thrash the competition. ReneNLnieuwvenn Motersports new livery, complete with Monster Energy branding, will be unveiled for the first time during the final race on Camino Viejo de "Monster"rat ,Spain on 27 Februari, when rider ReneNLnieuwvenn continue his build up to the XBW 2013 series