Jongens..geen enkel probleem hoor ik rij al jaren on line aan de overkant (GT 5), heb zelfs een race club opgericht www.dmracing.nl . Moet alleen even wennen aan hoe alles werkt op de xbox, maar dat komt helemaal goed. Zie jullie snel op de baan!
Cool! Ik ben benieuwd. Jongens, ik heb per 1 nov een kamer in Utrecht. Xbox ga ik niet meenemen omdat ik in het weekend thuis ben (zondag race). Woensdag kan ik denk ik bijna niet meedoen, tenzij ik een tweede Xbox erbij ga nemen. Maar dat gaat me iets te ver Ik ga even zoeken naar een oplossing, wil dit niet missen!
Gaaf dat er weer een one-make cup komt. Ik schrijf me in maar als reserve aangezien ik per november officieel eigenaar zal worden van een 4 kamerappartement waar nog wel wat klussen aanvast zitten. Ik ben er iig morgenavond weer bij met de GT2 cup en hoop dat ik wat tijd kan vinden voor een aantal deelnames in de clio cup. Gr Rovaro2
Hoewel team RP:Redesign niet een volledig seizoen zal draaien in de aanstaande Clio 197 Cup, hebben wij toch de resources gevonden om een voertuig samen te stellen welke in theorie goed genoeg moet zijn om enkele wedstrijden te winnen. Het ervaren team, welke ervaring heeft in verschillende disciplines van de motorsport, heeft naast de huidige activiteiten in het GT2 Pro kampioenschap kans gezien om sommige evenementen van de Clio 197 cup bij te kunnen wonen. Hierbij presenteren wij van RP:Redesign, samen met onze partners, de Renault Clio by RP:Redesign Onze partners: Seibon Carbon autoparts: Dak, kofferklep, motorkap en deuren in carbon uitgevoerd. Speedhunters.com Automotive lifestyle's: PR Williams Motortuning: Finetuning van het motorische gedeelte voor optimale motorprestaties Momo Italy: Interieur en gewichtsbesparingen Akrapovic Uitlaten: Optimale flow van uit- en inlaatgassen Koni Onderstel: Optimale wegligging en maximale instelbaarheid voor alle circuits De auto is een voormalige time-attack voertuig geweest welke door de heren van Williams is opgebouwd voor het TimeAttack championship in de UK. vandaar dat de rijderspositie aan de rechterkant is, ipv de gebruikelijke linkerkant. dit verraad ook de schade linksachter aan het bodywork. echter omdat we niet een volledig seizoen meedraaien zal dit pas gerepareerd worden bij een crash waarbij de beschadigde onderdelen sneuvelen...
Nice Kimi! Vooral die paarse 'wielkasten' aan de zijkant/achterkant vind ik cool. Ik zou alleen denk ik de gehele achterbumper paars maken (en dan eventueel de kofferbakklep geel). Een shieke bak! WIP: Vanmiddag samen met Loyal, Bigga, Nori en Asjemenou in de (stock) Clio en daar een aantal heel leuke en close races in gehad! Conclusie is dat de Clio een heel mooie basis-auto is voor close-racing, die eigenlijk nauwelijks aanpassing behoeft om race-klaar te worden gemaakt
Thx. die van jou mag er ook wel wezen, alleen de velgen zijn een tikkie te groot.. Achterkant laat ik zo, de koffer vind ik mooi in het carbon(ik houd van naakt carbon) en de achterbumper, tsja helemaal paars vind ik hem minder tot z'n recht komen..
Jeetje mannen wat zijn jullie een kunstenaars!!! Ik zit nog te bedenken wat ik zal maken, maar jullie maken meester werkjes. Ik loop duidelijk een jaartje achter, maar klasse hoor mooie auto's!
Met een jaartje haal je het niet ten opzichte van onze meesterpeenter Loyall.. die is al sinds Forza Motorsport 2 meer uren in de paint-editor dan in z'n bed...
Dat zal ook zeker niet. Maar jullie hebben een leuke club zo! En ik ben blij dat ik me bij jullie heb aangesloten. Dat paint gedoe komt wel goed denk ik, tenminste op mijn niveau dan*) Als ik eerst maar de converter heb dat ik weer met mn stuur kan rijden, dat scheelt voor mij een hoop, zal ik nog wel achteraan bengelen want het is echt heel anders dan GT5 ! Maar als ik op een gegeven moment een beetje in de middenmoot kan meedraaien is het voor mij al goed. Zie jullie snel weer op de baan met de clio cup (hopelijk met stuur). Groetjes Dutch.
Nummer 11 gaat met nummer 1 rijden. Natuurlijk is ELF wel goed zichtbaar. Na wat oefenen met beide setup's geeft mijn voorkeur die van Flavour. Er is meer fun, stuurt beter, voelt sneller aan en het veld zit dichter op elkaar.
Voor mij geld hetzelfde, het lijkt of er bij flavour meer snelheid in de wagen zit en meer fun inderdaad Vond dat ik bij de setup van blauw hok ook teveel in de grind bak stond (al hoeft dat bij mij niet aan de setup te liggen)
ik vind die van flavour ook fijner, mede door de mindere aanwezigheid van torque-steer.. en door de korte versnellingen wordt je minder afgestraft wanneer je een foutje maakt.. (en die heeft natuurlijk de grootste velgen)