De G27. Ik had hem net aangeschaft toen ik het in mn kop kreeg om een X Box te kopen. Ik wist dat het moeilijk werd om daar een stuur voor te vinden maar met de XCM-F1 converter versie 2 schijnt er zelfs force feedback te zijn dus die heb ik besteld. Ik heb ook aan de Fanatec gedacht maar ik heb net de G27 twee maanden dus om dan ruim 400 euro uit te geven vind ik zonde . De G27 bevalt prima en ik hoop dan maar dat die verbeterde converter het stuur goed laat werken.
4 Liveries staan erin. Als je een andere foto wil, of een nieuwe versie hebt gewoon posten. Wie is de Big Boss? Deze cup doen Blauw Hok en ik samen, en de GT2 doe we met Coldzero, Asjemenou en ik. En de opper boss van dit forum/website is Mirik.
Gisteren met het testen van de Clio's vond ik de setup van Flavour het lekkerste rijden. Voelde sneller aan en de grip was goed. Het is een leuk wagentje. Foto van mijn auto komt waarschijnlijk pas na mijn vakantie.
Voorkeur Flavour Clio tune Op Iberian track getest en heb een voorkeur voor de Flavour tune. Met het stuurtje rijdt dit het lekkerst.
Vlak vóór deze actie zei iemand nog dat ALLES mocht in de Clio-cup... ... dus toen ik deze kans zag om BIGGA in te halen, vlak voor de finish kon ik die natuurlijk niet laten schieten [yt]Cbg2D02B4ss[/yt]
ik zie niet in waarom dat niet mag,, dit mag dan ook: http://www.autoblog.nl/video-is-dit-poging-tot-doodslag
[yt]GyftK-QnTOY[/yt] Die actie was inderdaad zo mogelijk nog belachelijker dan de mijne. Terecht dat hij aangifte overweegt imo
Hierbij mijn livery voor de Clio Cup Clio Front by Menno1988, on Flickr Clio Side by Menno1988, on Flickr Clio Back by Menno1988, on Flickr
Ik heb echt totaal geen inspiratie in m'n paint Was begonnen maar toen dacht ik meh! Dit is hem niet.
ik was ook niet serieus... @Menno, ziet er goed uit, de overgang van het witte op de zijkant, naar de kleuren op de achterbumper vind ik beetje raar. maar het ziet er wel goed uit...
Final Clio livery Leuk te zien dat er al wat unieke livery's zijn gemaakt door de clubleden. Mooie kleurstellingen Mijn definitieve Clio cup livery: Doelstelling was om de auto zodanig te camoufleren dat het niet meer op een Franse auto lijkt. Op de zijkant en dak staat ham-kaas croissant in de Japanse taal. In de achterbumper nog luchtroosters gemonteerd en een Carbon fibre motorkap.
mag je de nummerplaat aan de voorkant wel wijzigen? zo ja, dan ga ik dat ook even doen.. Verder zou ik van Loreal Paris, Loyall Paris maken
geen creativiteit / inspiratie. Ik zal ook niet zo vaak meerijden dus hiermee zal ik het waarschijnlijk gaan doen.
Wat een meesterwerkje heb je er van gemaakt man, ik vind hem super mooi. Kan de organistie wel een prijs voor uitrijken\o/