Ik zal vanavond even kijken welke setup ik gebruikte. Het was in ieder geval een setup van 20.000 credits als ik het me goed herinner. Een van de meest gedownloade of hoogst gerate B500 setups voor de Lotus, met diepliggende velgen.
Had je dat nog niet gehoord dan? Jij mag deze keer niet mee doen om zo anderen ook een keer de kans te geven om iets te winnen
Eentje van 20,000CR. Even naar beneden scrollen bij setups voor de Elise. 390 keer gedownload is ie. In de beschrijving staat infineon ook
Ik heb hem ook net gedownload. ik merk dat hij iets stabieler is waardoor je net wat harder uit de bochten komt. Blijf nu hangen in de hoge 21 maar moet wel 3-4 tienden sneller kunnen. Onder de 21 zie ik me nog niet doen.
Ik zal een tijd neerzetten. Niet veel tijd over... En hierna was ie weer een seconde sneller. Dit is wel zijn laatste tijd. Als ik kijk in de leaderboards kunnen Loyall en Rovaro hem nog wel pakken. Coldzero heeft een lekkere tijd neergezet als je iemand wilt volgen. Dus deze juist proberen tot morgen 18:00 als je de unicorn wilt winnen.
Twee plaatjes van m'n beste rondje tot nu toe. ^Is die volgas-knik rechtsaf, op het volgas-deel achterop het circuit. Ik verlies daar soms de controle over de auto omdat de vering (links) maximaal wordt ingedrukt daar door een hobbeltje in de weg. ^Haaks rechtsaf; hier heb ik veel te veel goede rondes verprutst met een driehoekje TUSSENSTAND:
Dat zijn ook de punten waarop het verschil ligt voor mij tussen een superrondje en een mager rondje. En de eerste bocht rechtsaf neem ik soms te langzaam en dan is je rondje ook al klaar.
2 honderdste van mijn tijd af, heb het gevoel dat ik nog sneller kan maar tegen jullie kan ik toch niet op. Voor mijn doen staat er een mooie tijd! # 170 op de globale lijst! Die viper challange zal ik vanavond ook nog eens proberen van vind het een draak om te rijden!
Hij heeft zijn tijd weer verbeterd, 1:16.897 daar kom ik niet overheen en ga het ook niet meer proberen!
Druk bezig met painten. Ik doe ff snel een paar rondjes, om een tijd in klassement neer te zetten. Geen tijd neerzetten vind ik zo lame. Ik ga dan weer verder met painten.
Helaas deze week geen tijd meer om de xbox aan te slingeren, denk dat ik ook wel tegen m'n max aan zat met de Viper. Wel jammer, om mn unicorn collectie nog wat completer te maken zou de Nissan Skyline R32 een mooie toevoeging zijn. Voor wat betreft de xbwf rivals zal ik van het weekend een poging wagen.
De sleutel bij de Viper is laten rollen (dus niet teveel remmen) en zonder wielspin op het gas en lekker alle bochten afsnijden. Verder rij ik op Infineon veel rondjes 21.5- 21.7 maar daaronder lukt net niet. Vooral de bocht op het rechte stuk mislukt vaak in een snelle rond terwijl ik daar soms met 180 doorheen kom. En in de laatste bocht heb ik de ideale lijn nog niet gevonden want daar laat ik ook 1-2 tienden liggen.
Neem je de laatste bocht in de tweede of derde versnelling? Ikzelf blijf daar in de derde. Scheelt nadien weer een schakelmomentje.