1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] XBW Rivals-Challenge

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 20 mei 2012.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ben erover aan het nadenken om van 'Week 10' een inhaalweek te maken, waarin iedereen de kans wordt geboden om drie van zijn tijden te verbeteren! Er hoeft dus nog geen man overboord te zijn :)

2. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Stijn = BAAS!:thumbs:

3. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik had gister een goede dag. Sta nu 69e volgens mij. Weet niet of ik nog harder kan, rondje voelde niet perfect maar zal niet snel verbeteren denk ik.

4. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Iedereen heeft nog tot vanavond 20.00 uur om een tijd neer te zetten/verbeteren!

5. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik denk niet dat ik de mijne ga verbeteren. Er zou nog 1 tiende af kunnen maar dan moet ik echt een perfect rondje rijden. Ben jij nog aan je tijd gekomen?

6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Nog niet, maar ik ga vanmiddag rond een uur of 5 nog een laatste poging wagen!

7. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Was dit alweer helemaal vergeten man!

Ik dacht dat ik nooit meer onder mijn oude tijd zou komen, maar toch een mooie 48.484 gereden nu :) Zit nog rek in mar de tijd dringt, en heb ook nog andere dingen te doen helaas.

Laatst bewerkt: 5 aug 2012
  8. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905

AANKONDIGING RIVALS CHALLENGE WEEK 10

De WEEK 10-challenge wijkt af van de overige weken, omdat dit een zogenaamde inhaalweek (eigenlijk twee weken) wordt. Niet van iedereen kan verwacht worden dat hij elke tijd topfit is en een toptijd neerzet, maar het missen van een weekje kan grote gevolgen hebben voor je plaats in het algemeen klassement. Daarom wordt de komende twee weken iedereen de kans geboden om zichzelf te verbeteren op maximaal drie challenges. Post in dit topic de naam van de challenges en je verbeterde tijd en ik zal op het eind van de week het algemeen klassement updaten met je verbeterde tijden.
    Veel plezier allemaal!

UITSLAG RIVALS CHALLENGE WEEK 9

Door privé-omstandigheden (uiteindelijk niets ernstigs gelukkig) liet de uitslag wat langer op zich wachten, sorry.

De uitslag van alweer week 9! Week 9 is ontzettend spannend gebleken, met maar liefst 5 man die binnen een halve seconde finishen en nog diverse verschuivingen op de laatste dag! Nori Ceramic wist, met nog een uur te gaan officieel, de overwinning voor de neus van Coldzero (die de hele week fier bovenaan heeft gestaan!) weg te grijpen, die hierdoor nu voor de derde keer met het zilver aan de haal gaat. Voor Nori is dit alweer zijn derde gouden medaille. B Tender had het moeilijk op zijn (favoriete?) baan en ging uiteindelijk met brons naar huis. Verder zien we nog dat Surrealistic met zijn knappe tijd vlak achter LoyalRonnin Nals in het algemeen klassement passeert.

9. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Nice! Werk aan de winkel dus.

10. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik ga me proberen te verbeteren op de 1e 3 tracks aangezien ik toen nog niet manueel met koppeling schakelde.

11. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Herkansing challenge 1:
    Top Gear Rivals - The Atlanta Games - #51 Panoz GTLM
    01:21.135 (tot nu toe)

Goed voor een 89e plek op de ranglijst en een 1e plek van de club. Ruimte voor verbetering, maar eerst de andere challenges!

Laatst bewerkt: 7 aug 2012
  12. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik heb me verbeterd op Silverstoen British production naar 59.763 en op Hockenheim in de audi naar 1.39.106. Ik heb het ook geprobeerd in de mclaren maar wat een rotding blijft dat :)

13. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Die McLaren.. Daar heb ik dus een tijd neergezet na de rival challenge hier op het forum. Nu houd ik 'm voor geen meter meer bij. Rot auto inderdaad.

14. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ja dat kost weer veel tijd om eraan te wennen dus denk dat ik die skip en me ga richten dan op road atlanta want daar kan ik me nog wel verbeteren denk ik

15. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    FUuuuuu ik verpest de bocht onder het viaduct van Silverstone. Verlies daar denk ik 2 a 3 tiende. Alsnog 42e plek wereldwijd :)

Herkansing challenge 1:
    Top Gear Rivals - The Atlanta Games - #51 Panoz GTLM
    01:21.135 (tot nu toe)

Herkansing challenge 2:
    Top Gear Rivals - The Best of the British - McLaren MP4-12C
    01:57.427 (tot nu toe)

16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Jullie twee zijn al lekker bezig! Ik ga kijken of ik op Challenge #1 goud kan halen (Open Time Attack @ Silverstone).

17. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Heb vanavond ook ff 2 tijden verbeterd.
    British open: 1:00.698
    Le Mans: 3:35.321

Heb daarmee ruim 6 seconden totale tijd verbeterd. NIJS (al zeg ik het zelf)

18. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Lekker bezig. Wou dat ik er 6 seconden vanaf kon rijden dan kwam ik tenminste bij Stijn in de buurt :)

19. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Tot komende zaterdag EDIT: Zondag 20.00 uur kan iedereen nog steeds zijn tijden blijven verbeteren! Het is mij nog niet gelukt om me ergens te verbeteren, dus er is nog alle kans om de felbegeerde 1e plaats in het klassement te benaderen of zelfs over te nemen!

Laatst bewerkt: 18 aug 2012
  20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Klopt het dat alleen noriCeramic, ColdzeroNL en Surreallistic hun tijden hebben verbeterd (just to be sure)?

Deel Deze Pagina