1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM4 [Finished] XBW Rivals-Challenge

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 20 mei 2012.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik heb zojuist wat rondjes gereden op Infineon en ik vind het maar een lastige baan. Constante tijden rijden lukt me nog niet echt en soms kan ik nog gewoon een halve seconde winnen door ergens een bochtencombinatie beter te nemen. Daarnaast zitten er wat bochten tussen waar ik nog twijfel tussen de 1e en 2e versnelling.

De laatste weken zien we dat de toptijden eigenlijk altijd wel in de top#100 belanden, maar ik zie dat (voor mijzelf dan) nog niet zo snel gebeuren hier.
    Kortom: volop kans om hier met goud naar huis te gaan!

2. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Heb ook wat rondjes gereden en moet weer erg wennen aan de "grip" die deze auto heeft

3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik ook. Vooral als je hier over die heuveltjes komt gereden bij bocht (chicane?) 2 en 3 kan de auto alle kanten opgaan vind ik.

4. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Er zitten wat tricky bochten in inderdaad. Vooral omdat je lastig aanvoelt wanneer je vol op het gas kan. Ik heb er inmiddels wel twee seconden af maar lig nog een seconde achter b/tender

5. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    De club leaderboard gaat erg goed op dit moment.
    19 - Open Time Attack Rivals.
    43 - Spec Hot Laps

Top 10 is in zicht bij de Open Time Attack.
    Vooral zo doorgaan met het organiseren B Tender!

6. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Dat gaat lekker dan. Ik ben benieuwd hoever we nog kunnen stijgen. Ik heb zelf nog wel veel rivals waar ik nog geen supertijd heb staan omdat ik afwacht of hij hier terugkomt en dan ga ik er wel goed voor zitten.

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Bij Open Time Attack verwacht ik dat we uiteindelijk op plaats #14 belanden (door nog 2 of 3 seconden van de totaaltijd af te halen).
    De bedoeling is dat uiteindelijk elke challenge in Open Time Attack, Spec Hot Laps en Top Gear langskomt:thumbs:

8. Menno88

Menno88 BMW S1000R

Leuk Bevonden:
    32
    Als ik tijd heb zal ik ook even kijken of ik mijn steentje bij kan dragen voor een betere positie

9. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Geen tijd meer om deze challenge te doen, fuck :+

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Potverdikkie :mad:

Nog iets minder dan 3 uurtjes te gaan in deze challenge!
    EDIT: nog 0.1 sec eraf gereden (@206)

Laatst bewerkt: 9 sep 2012
  11. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik heb er te weinig tijd in kunnen steken om een bedreiging voor de 1e plek te kunnen zijn. Hopelijk wordt dat komende weken beter.

12. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Pff zit net op een 2e plek. 4 tienden onder coldzero. Die 2 slinger bochten tegen het einde, net voor die 2 scherpe bochten rechts links, waren erg lastig. Ging vaak wijd daar.

13. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Nice!
    Dat zijn lastige bochtjes daar inderdaad. Ik probeer die eerste (links) altijd mooi aan de binnenkant te nemen over de cerbstones zodat je beter uitkomt voor die tweede en het rechtestuk dat volgt.

AANKONDIGING
    Challenge 12 gaat plaats vinden op Suzuka East: Namelijk de Open Time Attack - Asian Production challenge. De officiële aankondiging krijgen jullie morgen, wanneer ik de mogelijkheid heb om de scores te updaten. Op deze Challenge hebben Nori en ik al een aardige historie samen. Benieuwd wie er het snelst uit de komende week gaat komen dus!

EDIT:
    Net in 5 rondjes m'n oude tijd verbeterd naar 56.211 (iets minder dan 0.1 eraf :) ), dus nu plaats #34! Succes Nori!

Laatst bewerkt: 10 sep 2012
  14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905

AANKONDIGING RIVALS CHALLENGE TRACK 12
    Zoals reeds aangekondigd is de challenge van week 12 als volgt: Open Time Attack: Asian Production. Uitdaging is om met een Aziatische C-Class auto zo snel mogelijk de bochten (en natuurlijk het rechte stuk!) op Suzuka East te nemen. De Leaderboards tonen dat dit het snelst kan met de Mazda MX 5 Miate Gen 1 en de hoog toerige Honda Civic SI Coupe. Ik hoop van ieder van jullie tijden te mogen noteren onder de 57 seconden.

Netjes rijden wordt hier beloond. Wanneer je één van de S-bochtjes te hard ingaat, voel je dat genadeloos terug in je exit-snelheid van die bocht. In de laatste bocht valt veel te winnen door in je racelijn een deel van de witte belijning van de binnenbocht mee te pakken. Op deze challenge heeft in het verleden reeds een felle strijd tussen Nori en B tender die deze week wellicht weer tot leven wordt gewekt. Gisteren heb ik reeds geopend met 56.211. Ik verklap vast dat ik dit deed met de setup van GDLR Silon95. Deadline ligt op zondag 16 september; 20:00 uur.
    Veel plezier allemaal!

UITSLAG RIVALS CHALLENGE TRACK 11

Het uitdagende Infineon Raceway is ten prooi gevallen aan B Tender. Hij heeft het best van iedereen weten te ontdekken op welke stukken asfalt je wel volgas kunt gaan en waar je beter wat terughoudend kan blijven. Door de afwezigheid van Nori Ceramic komt Cold Zero wat dichter bij de tweede plaats in het algemeen klassement en krijgt B Tender wat ademruimte vooraan. Flavourlicious heeft met de tweede tijd op deze baan zijn eerste podium gereden! Proficiat hiermee!

[/spoiler]

Laatst bewerkt: 12 sep 2012
  15. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Hieronder vind je een fragment van mijn beste rondje op Suzuka East (56.211; #34). Al met al een van m'n beste rondjes die ik ooit in FM gereden heb denk ik en ben er wel trots op :). Hopelijk helpt het bij het vinden van de juiste rijstijl en rondetijden op deze baan!
    http://tinypic.com/player.php?v=25tbywm&s=6

Laatst bewerkt: 12 sep 2012
  16. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    00:57,179 met Mazda mx5 2010 superlight
    Kan mijn eerdere snellere tijd niet meer verbeteren.
    foto komt eraan van cleane ronde.

Nieuwe bounty hunter " Modern Roadsters"op Hockenheim ook nog gedaan.

Edit: Toch nog gelukt om tijd op Suzuka te verbeteren met de Civic.

Laatst bewerkt: 13 sep 2012
  17. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb gister ook nog ff zitten prutsen met de Mazda, maar haal daar bij lange na de tijd in mn Civic niet mee. Civic gaat harder en sneller door de bochten-combi. Heb diverse setups geprobeerd met de Mazda.

18. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik reed voor mijn doen een perfecte ronde met de MX5 superlight en kwam uit op 00:57,0XX maar met de Civic kon ik met een niet perfecte ronde onder de 00.57.00 duiken.
    Ik laat deze tijd met de Civic staan en richt mij op de Bounty Hunter omdat ik daarmee een UNICORN, HONDA MUGEN CIVIC, kan winnen. Dit is de een na laatste unicorn die ik nog moet hebben.
    En daarna wat oefenen voor de GT2 cup op Silverstone.
    Ik ga vanavond een oefenlobby opzetten.

Laatst bewerkt: 13 sep 2012
  19. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Wat is eigenlijk de tijd voor de BountyHunter op Hockenheim?

PS: BountyHunter = Unicorn toch?

20. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Niet altijd, alleen als een dev. Bounty Hunter is.

Deel Deze Pagina